Hladno klicanje

Vsak poskus pridobivanja posla od potencialne stranke po telefonu se šteje za hladno klice. V večini primerov se tarča ne zaveda, da jih podjetje kliče.

Ne glede na to, ali šele začenjate podjetje ali imate že dobro uveljavljeno organizacijo, se iskanje novih potencialnih strank nikoli ne konča. Za startupe najti čim več kakovostnih povezav pomeni postati relevantni in konkurenčni.

Proračun je največja težava večine novih podjetij. Pomanjkanje ustreznih sredstev številnim novim podjetjem preprečuje, da bi izkoristili vse razpoložljive oblike trženja, kar ima za posledico slabo prodajo zaradi izčrpavanja večine vaših potencialnih potencialnih strank.

Tu nastopi hladni klici kot nov vir svežih potencialnih strank. Glede na to se pogovorimo o tem, kaj je hladno klicanje, njegovi zakonitosti, najboljši načini za hladne klice in še več.

Kaj je hladen klic?

Hladni klici so tradicionalna oblika trženja. Nanaša se na poslovno tehniko, pri kateri prodajalec ali tržnik uporablja telefon za klice, da bi prepričal potencialne potencialne stranke, ki nimajo predhodnega znanja o svojem poslovanju, da kupijo njihove izdelke ali storitve.

Nov lastnik podjetja se lahko zanese na hladne klice, da odkrije dobro priložnost za rast podjetja. Hladne klice lahko uporabite za pridobivanje več potencialnih strank in spodbujanje razvoja podjetja, če so izpolnjene določene zahteve.

Kakšen je zakon o hladnih klicih?

Hladno klicanje je zakonito, če upoštevate določena pravila in predpise. Vendar se nezakoniti hladni klici pojavijo v naslednjih primerih:

  • Ko prodajalec prezre, da potencialnemu kupcu pove svoje ime, ime podjetja, telefonsko številko ali naslov;
  • Če prodajalec prezre zahtevo potencialne stranke, da odide in se ne vrne;
  • Če prodajalec uporablja hladne klice za ponudbo storitev ali izdelkov, katerih cena je višja od povprečne cene, ki jo določa zakonodaja Združenega kraljestva, brez pisnega dogovora, imate dva tedna (14 dni) za preklic pogodbe.

Neupoštevanje teh predpisov lahko povzroči kaznivo dejanje.

Kakšen je zakon o hladnih klicih? - App - Uploads - 2021 - 12 - Business Law.jpg

Kako opravljate hladne klice?

Za uspešno klicanje je potrebna podrobna priprava. Najprej izvedete raziskavo o potencialnih možnostih, da izsledite ključne informacije o njih. To bo pomagalo pritegniti njihovo pozornost in zagotoviti vrednost. Še pomembneje je, da boste lahko ustvarili seznam potencialnih strank, ki bi jih morda zanimalo, kaj prodajate.

Začnite tako, da preverite njihova družbena omrežja, CRM, spletna mesta podjetij in LinkedIn. Ustvarite oris tega, kar želite povedati, da razvijete scenarij hladnega klica. Poskrbite, da se vaši hladni klici začnejo s privlačnim uvodnim stavkom. Ne začnite s predstavitvijo prodaje, temveč poskusite razumeti potrebe potencialnih strank in jim prilagoditi ponudbo. Končno se naučite soočiti z zavrnitvijo in premagati odpor do klica.

Kaj pravite v hladnem klicu?

Ker imajo vaši prodajni zastopniki omejen čas, da se osredotočijo na prodajne klice, bi morali poskrbeti, da bodo ta čas izkoristili za vzpostavitev poslovnega odnosa s potencialnimi potencialnimi strankami.

Začnite svoj hladni klic z ustreznim uvodom, da se potencialna stranka vključi v prodajni proces. Povejte nekaj besed o podjetju in razlogu za klic.

Sledite tem načrtu, da boste zlahka premagali ugovore:

Povezani – pokažite svoje razumevanje in hvaležnost;

Bridge – ponudite izčrpne informacije o vaši ponudbi za sodelovanje s potencialno stranko in vzpostavitev odnosa;

Sklenite posel – postavite svoje vprašanje in jim ponudite ponudbo, da pridobijo svojo zavezo.

Kako dolgo naj traja hladen klic?

Po nekaterih najuspešnejših kampanjah hladnih klicev naj bi hladni klic v povprečju trajal 7,5 minute.

Preprosto povedano, idealen in povprečen čas hladnega klica bi moral biti ravno dovolj, da vaši prodajni zastopniki predstavijo prodajno idejo in pridobijo potencialne stranke.

Povprečni čas hladnega klica je približno 7,5 minute. Vendar pa dlje ko traja pogovor, več je možnosti za uspeh.

Koliko časa traja 100 hladnih klicev?

Opravljanje 100 hladnih klicev vam lahko vzame od 1 do 5 ur, vendar je to močno odvisno od sistema za klicanje, ki ga uporabljate. Če želite izboljšati svoja prizadevanja za hladne klice, boste potrebovali ustrezno prodajno strategijo.

Začnite z izbiro pravega sistema klicanja za svoje potrebe in razmislite o številu potencialnih strank, ki jih morate dnevno doseči, da dosežete svoj cilj. Čas, potreben za 100 hladnih klicev, je odvisen od tega, koliko številk lahko pokliče vaš sistem naenkrat, kot tudi od števila potencialnih strank, ki jih dejansko dosežete.

Kateri so najboljši časi za hladne klice?

Ko gre za najboljši čas dneva za hladni klic, ni enoznačnega odgovora. Vendar pa obstajajo posebni trendi, ki kažejo, da je najboljši čas za klic potencialnih potencialnih strank med 9. in 16. uro.

Po podatkih, zbranih iz več kot 11 milijonov hladnih klicev, je najboljši odzivni čas v ZDA 10.00 zjutraj in 2.00 popoldne.

Po delovnih urah, vikendi, zgodaj zjutraj in prazniki vsekakor veljajo za slab čas za hladne klice. Zato prilagodite urnik klicev, da dosežete čim več potencialnih strank.

Kako uspešni so hladni klici v prodaji?

Čeprav lahko hladni klici povzročijo dejansko prodajo, je stopnja uspešnosti močno odvisna od vrste podjetja, ki ga vodite, in možnosti, ki jih poskušate doseči.

Nekatere ocene kažejo, da imajo hladni klici 2-odstotno stopnjo uspešnosti. Vendar pa lahko hladni klici izboljšajo vaše stopnje konverzije za 20 %, povečajo vašo stopnjo zaključka za kar 50 % in pomagajo pri izboljšanju slabe prodaje.

Poročanje o storitvah za stranke

Kako avtomatizirate hladne klice?

Najboljši način za avtomatizacijo hladnih klicev je uporaba progresivnega klicalnika, da odgovorite klicem prednostno in jih samodejno povežete z brezplačnimi prodajnimi zastopniki. To orodje za hladne klice kliče ob pravem času in lahko snema pogovore, da pomaga vašim prodajnim predstavnikom prilagoditi svoj pristop.

Nasveti za hladne klice

Tukaj je nekaj najboljših nasvetov za hladne klice, ki vam bodo pomagali razviti boljše prodajne veščine. Uporabite ta uporabni prodajni nasvet za razvoj učinkovitejšega scenarija hladnih klicev:

  • Pametno načrtujte čas hladnih klicev, da odkrijete najboljši čas za ciljanje idealnih potencialnih strank.
  • Ustvarite urnik s ciljnim številom klicev na dan in teden.
  • Prepričajte se, da ciljate na pravo vrsto občinstva.
  • Pripravite scenarij, ki bo zvenel profesionalno, in podarite smolo.
  • Premagajte zavrnitev in bodite vztrajni.

Kako ustavite hladne klice?

Če je potencialna stranka naveličana zlonamernih prodajnih taktik, je tukaj nekaj najboljših nasvetov, ki jim bodo pomagali preprečiti hladne klice:

  • Prijavite vse neprimerne hladne klice TPS za telefonsko prednostno službo (potrebna je registracija). Storitev pomaga ljudem zmanjšati število klicev, ki jih prejmejo, kot so zloraba prodaje in moteči klici. Registracija vključuje nekaj korakov.
  • Uporabite napravo za blokiranje klicev, ki zahteva ID klicatelja.
  • Uporabite zapore klicev, da prenehate prejemati neželene klice.
  • Redno preverjajte svoje telefonske klice.

Ali lahko prijavite hladne klice?

Registrirajte svojo telefonsko številko pri TPS (brezplačna uporaba). Trik pri TPS je v tem, da podjetje tretjim osebam ne dovoli klicanja registriranih številk. Vsak poskus prevare ali goljufije je treba prijaviti Action Fraud. Vsaka oseba, ki želi zmanjšati zlorabe prodajnih klicev ali verjame, da je bila žrtev goljufije, lahko to prijavi Action Fraud National Fraud and Cyber Crime Reporting Centre.

Create a call center software

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Kaj je hladno klicanje?

Hladni klici so oblika telemarketinga, pri kateri prodajalec poskuša prepričati potencialno stranko, da kupi izdelek ali storitev, ki jo prodaja. Opravljanje hladnih klicev zahteva temeljito raziskavo pred klicem, skript in uporabo avtomatizacije, da bo čim bolj učinkovito.

Kakšen je zakon o hladnih klicih?

Hladni klici morajo sogovornika obvestiti o svojem imenu, imenu tega podjetja, telefonski številki in naslovu ter o tem, da je namen klica prodaja izdelka ali storitve.

Kaj poveste v hladnem klicu?

Začnite hladen klic tako, da predstavite sebe in podjetje, s katerim delate. Poskusite se povezati s potencialno stranko in ponuditi rešitev za resnične težave. Posredujte svoje prodajne predstavitve, da osebi sporočite razlog za vaš klic in se pripravite na zavrnitev.

Kako dolgo naj traja hladen klic?

Hladen klic naj traja manj kot 10 minut.

Kateri so najboljši časi za hladne klice?

Najboljši čas za hladne klice je 10.00 in 14.00.

Kako uspešni so hladni klici v prodaji?

Hladni klici lahko povečajo stopnjo konverzije in zaključka ter ustvarjanje potencialnih strank. Vendar je njegova uspešnost le 2 % v primerjavi s sodobnejšimi rešitvami za telemarketing.

Kako avtomatizirate hladne klice?

Najboljši način za avtomatizacijo hladnih klicev je uporaba progresivnega klicanja.

Ali lahko delite nekaj nasvetov za uspešne hladne klice?

Najboljši nasveti za hladne klice so: Poiščite najboljši čas za klic; Prepričajte se, da kličete pravo vrsto občinstva; Pripravite scenarij in ga vadite, da bo zvenel čim bolj profesionalno; Ne začnite svojega hladnega klica s predstavitvijo prodaje in bodite pripravljeni soočiti se z zavrnitvijo.

Kako ustavite hladne klice?

Hladne klice lahko ustavite na več načinov – z uporabo naprave za blokiranje klicev, zaporo klicev ali prijavo sumljivih klicev TPS.

Ali lahko prijavite hladne klice?

Da, hladne klice lahko prijavite na TPS ali Active Fraud.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico