ID vstopnice

Kaj je ID vstopnice?

ID vstopnice je referenčna številka, ki je sestavljena iz velikih črk in številk. Vsak ID sestavlja 11 znakov, njegov format pa je XXX-XXXXX-XXX.

Every time a ticket ID is used in LiveAgent, f.x. in a note or in an internal chat, it is automatically hyperlinked for your convenience. If ticket ID A is mentioned in the note of ticket B, it’s also automatically mentioned in ticket A as well.

Ticket ID LiveAgent

Kako lahko uporabim ID vstopnice?

ID vstopnice olajša iskanje določenih vstopnic brez potrebe po iskanju v sistemu podpore uporabnikom. Zato lahko hitro spreminjate ali dodajate status težave vaše stranke. ID vstopnic je zelo uporaben, ker onemogoči zmedo in prihrani ogromno časa vaših agentov.

Kaj je vstopnica?

Vstopnica je servisni zahtevek končnega uporabnika. Servisni zahtevki lahko pridejo iz več komunikacijskih kanalov: elektronska pošta, klepet v živo, družabna omrežja ali preko telefona. Vsakič, ko pride do komunikacije s stranko, sistem avtomatično odpre vstopnico in ji doda lasten ID.

Lastnosti podpornih vstopnic:

ID vstopnice

Takoj identificirajte strankino povpraševanje s pomočjo ID. Preprosto dodajajte podatke ali stranki sporočite status vstopnice.

Faze vstopnice

S pomočjo različnih faz vstopnice se nikoli ne izgubite med sledenjem povpraševanju stranke. Faze vstopnice so naslednje: Odprto, Novo, Zaprto, itd.

Avtomatizirano dodeljevanje vstopnic

To have efficient customer service, you need to rightfully divide the number of tickets, calls, chats each customer representative gets per shift. As a result, you can prevent agent burnout and increase overall efficiency. Automated ticket distribution allows you just that. You can define the amount as well as a break that the agent should take throughout the day.

Lastništvo vstopnice – Odgovornost

Having centralized ticketing software for your customer service agents is a useful system for many reasons. Not only can you see agent performance reports, but you can also see which agent has dealt with which ticket. This prevents more agents from working on the same customer issue. Moreover, you can easily detect who was responsible for a specific customer issue. Also, if you need to transfer the customer to a different department, you can easily transfer the ticket ownership. As a result, you will never hear: “I didn’t know it was my responsibility.”

Lastništvo vstopnice – Odgovornost - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
Ticket example from LiveChat

If you would like to learn more, read LiveAgent -Ticketing.

Kaj je vstopnična programska oprema?

Ticketing software is a program used by support teams to streamline and manage customer communications. LiveAgent is a ticketing software that brings clarity and efficiency to customer support. It houses all customer communication as Tickets in one inbox.

For instance; Email, Calls, Social media posts, Live Chat, and more. Having all customer inquiries in one universal inbox makes it easy to locate all customer interactions and data.

Ostale odlične lastnosti:

Youtube video:

To learn more, read LiveAgent – Ticketing software.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Kaj je ID vstopnice?

ID vstopnice je referenčna številka, ki je sestavljena iz zaporedja številk in velikih črk. Sestavljena je iz 11 znakov v formatu: XXX-XXXXX-XXX.

 

Za kaj se uporablja ID vstopnice?

ID vstopnice olajša iskanje določenih vstopnic brez iskanja v podpornem sistemu. To omogoča hitro dodajanje statusa težavi stranke. S tem se onemogoči morebitne nesporazume in prihrani na času.

 

Se ID vstopnice uporablja v LiveAgent?

ID vstopnic se uporablja v LiveAgent. Vsaka vstopnica ima določen lasten ID. To omogoča preprosto iskanje določenih vstopnic.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico