Kaj je ID vstopnice?
ID vstopnice je referenčna številka, ki je sestavljena iz velikih črk in številk. Vsak ID sestavlja 11 znakov, njegov format pa je XXX-XXXXX-XXX.
Every time a ticket ID is used in LiveAgent, f.x. in a note or in an internal chat, it is automatically hyperlinked for your convenience. If ticket ID A is mentioned in the note of ticket B, it’s also automatically mentioned in ticket A as well.
Kako lahko uporabim ID vstopnice?
ID vstopnice olajša iskanje določenih vstopnic brez potrebe po iskanju v sistemu podpore uporabnikom. Zato lahko hitro spreminjate ali dodajate status težave vaše stranke. ID vstopnic je zelo uporaben, ker onemogoči zmedo in prihrani ogromno časa vaših agentov.
Kaj je vstopnica?
Vstopnica je servisni zahtevek končnega uporabnika. Servisni zahtevki lahko pridejo iz več komunikacijskih kanalov: elektronska pošta, klepet v živo, družabna omrežja ali preko telefona. Vsakič, ko pride do komunikacije s stranko, sistem avtomatično odpre vstopnico in ji doda lasten ID.
Lastnosti podpornih vstopnic:
ID vstopnice
Takoj identificirajte strankino povpraševanje s pomočjo ID. Preprosto dodajajte podatke ali stranki sporočite status vstopnice.
Faze vstopnice
S pomočjo različnih faz vstopnice se nikoli ne izgubite med sledenjem povpraševanju stranke. Faze vstopnice so naslednje: Odprto, Novo, Zaprto, itd.
Avtomatizirano dodeljevanje vstopnic
To have efficient customer service, you need to rightfully divide the number of tickets, calls, chats each customer representative gets per shift. As a result, you can prevent agent burnout and increase overall efficiency. Automated ticket distribution allows you just that. You can define the amount as well as a break that the agent should take throughout the day.
Lastništvo vstopnice – Odgovornost
Having centralized ticketing software for your customer service agents is a useful system for many reasons. Not only can you see agent performance reports, but you can also see which agent has dealt with which ticket. This prevents more agents from working on the same customer issue. Moreover, you can easily detect who was responsible for a specific customer issue. Also, if you need to transfer the customer to a different department, you can easily transfer the ticket ownership. As a result, you will never hear: “I didn’t know it was my responsibility.”
If you would like to learn more, read LiveAgent -Ticketing.
Kaj je vstopnična programska oprema?
Ticketing software is a program used by support teams to streamline and manage customer communications. LiveAgent is a ticketing software that brings clarity and efficiency to customer support. It houses all customer communication as Tickets in one inbox.
For instance; Email, Calls, Social media posts, Live Chat, and more. Having all customer inquiries in one universal inbox makes it easy to locate all customer interactions and data.


Ostale odlične lastnosti:

To learn more, read LiveAgent – Ticketing software.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Kaj je ID vstopnice?
ID vstopnice je referenčna številka, ki je sestavljena iz zaporedja številk in velikih črk. Sestavljena je iz 11 znakov v formatu: XXX-XXXXX-XXX.
Za kaj se uporablja ID vstopnice?
ID vstopnice olajša iskanje določenih vstopnic brez iskanja v podpornem sistemu. To omogoča hitro dodajanje statusa težavi stranke. S tem se onemogoči morebitne nesporazume in prihrani na času.
Se ID vstopnice uporablja v LiveAgent?
ID vstopnic se uporablja v LiveAgent. Vsaka vstopnica ima določen lasten ID. To omogoča preprosto iskanje določenih vstopnic.
Expert note
ID vstopnice je referenčna številka za identifikacijo servisnih zahtevkov končnih uporabnikov, ki omogoča hitro spreminjanje statusa in olajšuje iskanje vstopnic.

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb in programska oprema odjemalskega portala. Podjetje nudi tudi partnerski program in spletni seminar. Naročite se na novice za najnovejše posodobitve in popuste. LiveAgent trenutno pripravlja nadzorno ploščo za uporabnike po prijavi.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja rešitve za dohodne klicne centre, sistem upravljanja pritožb in upravljanje e-pošte. Obstaja tudi možnost partnerskega programa. Podjetje LiveAgent se ponaša z nagradami in certifikati ter ima portal za podporo. Vstopnica je zahtevek za pomoč končnemu uporabniku. Telefonske vstopnice so na voljo v demo različici. Pogoji in poslovanje podjetja so na voljo.
LiveAgent je platforma, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno in dohodno klicno središče ter upravljanje e-pošte. Podjetje ima partnerje in program ter ponuja spletni seminarji in stroškovne kalkulatorje. Stanje namestitve računa se prikazuje in pripravljajo se podatki za prijavo. LiveAgent je v lasti Quality Unit, LLC.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.