Kaj je takojšen klepet?
Takojšnji klepet, znan tudi kot IM, je sistem za pošiljanje sporočil v klepetu, ki pošilja sporočila v realnem času po internetu. Običajno so to sporočila kratka sporočila, ki si jih izmenjata dve ali več oseb.
Kako deluje takojšen klepet?
Uporabniki za pošiljanje in prejemanje sporočil lahko prenesejo določeno programsko opremo ali klepetajo prek orodij za klepet, ki temeljijo na brskalniku. Uporabniki lahko vidijo druge uporabnike na spletu in v realnem času klepetajo z njimi prek naprav, kot so računalniki, telefoni, iPadi in celo igralne konzole.
Kaj lahko pošljete prek neposrednega sporočila?
Sodobna programska oprema za takojšen klepet uporabnikom omogoča pošiljanje hiperpovezav, GIF, fotografij, prilog, dokumentov, video posnetkov in celo glasovnih posnetkov, na katere je mogoče klikniti. Naprednejša programska oprema uporabnikom omogoča tudi medsebojno klicanje prek video in glasovnih klicev, nekatere pa uporabnikom celo omogočajo skupno rabo svojih zaslonov.
Kako urediti takojšen klepet na spletnem mestu
If you want to provide an instant chat option on your website, all you have to do is place a chat button widget on your website. No coding is necessary, simply copy and paste your button code into your website. To learn how to do it, check out this step-by-step guide.
Kako lahko pri podpori za stranke uporabite takojšen klepet?
If you want to utilize instant chat in customer support, consider using a live chat software. A live chat software works in exactly the same way as an instant chat — it enables agents to chat with customers in real-time. The only difference is that in order to chat with customer support reps, customers don’t have to download any software. If customers want to chat with customer support reps, all they have to do is click the live chat button/widget on the businesses website.
Ali imajo stranke radi klepet v živo?
Stranke radi uporabljajo klepet v živo. Pravzaprav 79% potrošnikov raje klepeta v živo z zastopniki za podporo strankam, ker ponujajo takojšnje odzive.
Ali je vredno vlagati v programsko opremo za klepet v živo samo za takojšnje sporočanje?
Most live chat software is a part of a larger software solution — such as a help desk software. In addition to live chat/IM features, a help desk software contains advanced features such as a ticketing software, knowledge base software, or a call center software. Therefore, it’s most definitely worth it to invest in a live chat software — as you’ll be getting additional functionality which will only help you provide a higher level of customer service. To learn more about help desk software, and the benefits of using it check out this link.
Bi radi izvedeli več?
Check out our extensive research, where we gathered important information and compared LiveAgent with other chat plugins for WordPress.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni takojšen klepet?
Takojšnji klepet je vrsta spletnega klepeta, ki ponuja prenos sporočil v realnem času po internetu. Kratka sporočila običajno pošiljata dva uporabnika, vendar lahko nekatere storitve za sporočila prikažejo besedilo v realnem času, ko je ustvarjeno, ne da bi kliknili "pošlji".
Kako deluje takojšen klepet?
Takojšnji klepet deluje tako, da se lahko s sporočilom obrnete na določeno osebo in sporočilo gre neposredno nanjo. Sporočila se prenašajo v realnem času prek neposredne povezave. Najpogosteje ima tudi možnost prenosa datotek. Vse to omogoča učinkovit potek klepeta.
Kaj je takojšnji klepet v Live Agent?
Takojšnji klepet LiveAgent je del celotne programske rešitve za podporo. Omogoča stik s stranko v realnem času, zahvaljujoč kateremu lahko blagovna znamka zagotavlja storitve za stranke na najvišji tehnični ravni. To se odziva na potrebe strank, ki pogosto potrebujejo takojšnjo pomoč.
Strokovna opomba
Takojšnji klepet je učinkovit in hiter kanal za storitve za stranke in omogoča skoraj takojšnje odgovore v realnem času po ugodni ceni.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.