Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Takojšnji klepet

Kaj je takojšen klepet?

Takojšnji klepet, znan tudi kot IM, je sistem za pošiljanje sporočil v klepetu, ki pošilja sporočila v realnem času po internetu. Običajno so to sporočila kratka sporočila, ki si jih izmenjata dve ali več oseb.

Kako deluje takojšen klepet?

Uporabniki za pošiljanje in prejemanje sporočil lahko prenesejo določeno programsko opremo ali klepetajo prek orodij za klepet, ki temeljijo na brskalniku. Uporabniki lahko vidijo druge uporabnike na spletu in v realnem času klepetajo z njimi prek naprav, kot so računalniki, telefoni, iPadi in celo igralne konzole.

Kaj lahko pošljete prek neposrednega sporočila?

Sodobna programska oprema za takojšen klepet uporabnikom omogoča pošiljanje hiperpovezav, GIF, fotografij, prilog, dokumentov, video posnetkov in celo glasovnih posnetkov, na katere je mogoče klikniti. Naprednejša programska oprema uporabnikom omogoča tudi medsebojno klicanje prek video in glasovnih klicev, nekatere pa uporabnikom celo omogočajo skupno rabo svojih zaslonov.

Kako urediti takojšen klepet na spletnem mestu

Če želite na svojem spletnem mestu zagotoviti možnost takojšnjega klepeta, morate na spletno mesto postaviti pripomoček za gumb za klepet. Kodiranje ni potrebno, preprosto kopirajte in prilepite kodo gumba na svoje spletno mesto. Če želite izvedeti, kako to storiti, si oglejte ta navodila.

Kako lahko pri podpori za stranke uporabite takojšen klepet?

Če želite pri podpori za stranke uporabiti takojšen klepet, razmislite o uporabi programske opreme za klepet v živo. Programska oprema za klepet v živo deluje popolnoma enako, kot takojšnji klepet — agentom omogoča klepet s strankami v realnem času. Edina razlika je v tem, da strankam za klepet s predstavniki podpore za stranke ni treba prenesti programske opreme. Če želijo stranke klepetati s predstavniki podpore za stranke, morajo le klikniti gumb/pripomoček za klepet v živo na spletnem mestu podjetij.

Ali imajo stranke radi klepet v živo?

Stranke radi uporabljajo klepet v živo. Pravzaprav 79% potrošnikov raje klepeta v živo z zastopniki za podporo strankam, ker ponujajo takojšnje odzive.

Ali je vredno vlagati v programsko opremo za klepet v živo samo za takojšnje sporočanje?

Večina programske opreme za klepet v živo je del večje programske rešitve – na primer programske opreme za pomoč uporabnikom. Poleg funkcij za klepet/pomenke v živo programska oprema službe za pomoč vsebuje napredne funkcije, kot so programska oprema za zahtevke, program za bazo znanja ali programska oprema za klicni center. Zato se vsekakor splača vlagati v programsko opremo za klepet v živo — saj boste dobili dodatne funkcije, ki vam bodo pomagale pri zagotavljanju višje ravni storitev za stranke. Če želite izvedeti več o programski opremi za pomoč uporabnikom in prednostih njene uporabe, si oglejte to povezavo.

Bi radi izvedeli več?

Oglejte si našo obsežno raziskavo, kjer smo zbrali pomembne informacije in primerjali LiveAgent z drugimi  vtičniki za klepet za WordPress.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni takojšen klepet?

Takojšnji klepet je vrsta spletnega klepeta, ki ponuja prenos sporočil v realnem času po internetu. Kratka sporočila običajno pošiljata dva uporabnika, vendar lahko nekatere storitve za sporočila prikažejo besedilo v realnem času, ko je ustvarjeno, ne da bi kliknili "pošlji".

 

Kako deluje takojšen klepet?

Takojšnji klepet deluje tako, da se lahko s sporočilom obrnete na določeno osebo in sporočilo gre neposredno nanjo. Sporočila se prenašajo v realnem času prek neposredne povezave. Najpogosteje ima tudi možnost prenosa datotek. Vse to omogoča učinkovit potek klepeta.

 

Kaj je takojšnji klepet v Live Agent?

Takojšnji klepet LiveAgent je del celotne programske rešitve za podporo. Omogoča stik s stranko v realnem času, zahvaljujoč kateremu lahko blagovna znamka zagotavlja storitve za stranke na najvišji tehnični ravni. To se odziva na potrebe strank, ki pogosto potrebujejo takojšnjo pomoč.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico