Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT podpora

Kaj je IT podpora?

Obstaja veliko vrst podpore strankam. Ena izmed njih je IT podpora, znana tudi kot tehnična podpora, ki je tehnična pomoč strankam. Zagotavljajo jo dobro usposobljeni računalniški strokovnjaki. Podjetja lahko zaposlijo svoje predstavnike za podporo IT ali pa imajo sklenjeno pogodbo z drugim podjetjem za podporo IT.

Delovni čas, Upravljane storitve, Čas in materiali (imenovani tudi klici) so glavne vrste podpore IT. Čas in materiali so zelo pogosta vrsta podpore, kjer stranke plačujejo za materiale in stopnjo, ki temelji na tehnikih. V blok urah stranke plačujejo za določen čas (ure), ki ga lahko uporabijo.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni IT podpora?

Podpora IT je podpora na področju informacijske tehnologije. Običajno gre za primere, ki vključujejo računalnike, prenosne računalnike ter programsko opremo in aplikacije. Informacijska podpora je namenjena neposredni tehnični pomoči.

 

Kateri so elementi informacijske podpore?

Poznamo veliko elementov IT podpore. Prvi lahko vključuje soodvisne procese podpore storitev, ki imajo različne cilje, odvisno od področja opravljanja storitev, ki ga zadevajo. Drugi element je avtomatizirano upravljanje konfiguracije, ki vam omogoča shranjevanje informacij o stanju naprav in aplikacij, ki se nahajajo v celotni infrastrukturi IT, ter zmožnosti podpore več operacijam IT. Tretji element je zmožnost zbiranja podatkov, ki omogoča zbiranje in pošiljanje lokalnih informacij v osrednje skladišče.

 

Kakšne so prednosti IT podpore?

Prednosti informacijske podpore vključujejo nižje operativne stroške, pa tudi nižje stroške dela, boljšo poslovno usmerjenost, manjše tveganje dejavnosti, omogoča pa tudi razvoj virov, povečuje učinkovitost storitev za stranke in obvladuje nastajajoče težave, pa tudi učinkovitost storitev za stranke.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico