Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Izkušnje s službo za stranke

Kakšna je izkušnja s službo za stranke?

Izkušnje s storitvami za stranke so rezultat storitve za stranke – interakcije med podjetjem in njegovimi strankami, ko predstavniki strank poskušajo rešiti težave strank. Odlična storitev za stranke je najboljši marketing za vsako podjetje. Vesele stranke vedno delijo svoje osebne izkušnje s storitvami za stranke z drugimi ljudmi. Izkušnjo lahko delite tudi na internetu kot odlično zgodbo o storitvah za stranke.

Podjetje lahko poveča število odličnih izkušenj s službo za stranke z izboljšanjem storitev za stranke, izgradnjo trdnih odnosov in spoštovanjem poslovanja s strankami.

Pogosta vprašanja

Kako določiti izkušnjo storitev za stranke?

Izkušnje s storitvami za stranke so izkušnje strank z blagovno znamko. Izkušnje lahko vključujejo področja, kot so oblikovanje spletnega mesta, preprostost nakupovalne poti, potek dostave ali samo storitev za stranke. V tem smislu gre predvsem za mnenje stranke o podpori, ki jo je prejel od podjetja.

Kakšna so načela uporabniške izkušnje?

Glavno načelo storitve za stranke je osredotočenost na stranke. Njegov problem bi moral biti najpomembnejši za skupino za pomoč strankam, ki ima za nalogo hitro reševanje težav. Pri uresničevanju glavne predpostavke so v pomoč druga načela, kot so: obravnavanje vsake stranke kot ločene enote, uporaba prijaznega, jasnega jezika komunikacije, ponujanje stranki različnih možnosti enostavnega stika, pa tudi najhitrejši odziv.

Kako izboljšati izkušnjo storitev za stranke?

Če želite razviti storitve za stranke, bodite pozorni na več pravil. Najprej morate ustvariti vizijo, kako želimo, da izgleda naša služba za stranke. Da bi to dosegli, bomo morali razumeti stranko, z njo vzpostaviti čustveno vez in zbrati povratne informacije tako od strank kot od zaposlenih. v službi za stranke bi morali skrbeti tudi za razvoj svojih zaposlenih, pa tudi za avtomatizacijo njihovih nalog, zahvaljujoč temu se bodo lahko osredotočili na naloge, ki so resnično pomembne.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico