Kaj je klepet v realnem času?
Klepet, poznan tudi kot spletni klepet, je vrsta spletne komunikacije in interakcije v realnem času. Ta komunikacija temelji na tekstovnih sporočilih. Dva ali več ljudi lahko komunicira med seboj in si pošilja fotografije in tudi video ter avdio posnetke.
Obstaja več vrst klepeta – stalni ali ob določenem času. Klepet zahteva programsko opremo ali aplikacijo. Nekatere vrste klepeta zahtevajo registracijo ali prijavo za vključitev v pogovor.

Frequently asked questions
Kakšna je definicija realnočasovnega klepeta?
Klepet v realnem času je vrsta spletne komunikacije, ki omogoča realnočasovne pogovore. Vključuje prenos tekstovnih sporočil od pošiljatelja do prejemnika.
Ali vaše podjetje potrebuje realnočasovni klepet?
Če želite, da vaše podjetje enakovredno tekmuje na tržišču in da vas stranke jemljejo kot resnega partnerja, potem zagotovo potrebujete realnočasovni klepet. Ta vrsta klepeta omogoča hitro komunikacijo s stranko, ki ima težave in hitro posredovanje odgovorov in rešitev. Klepet v živo tudi pomaga pri nižjem številu opuščenih košaric in povečuje nivo konverzij.
Ali LiveAgent ponuja možnost realnočasovnega klepeta?
LiveAgent omogoča realnočasovni klepet. Z njim dosežete, da bo podporna služba vašega podjetja na višjem nivoju, vašim strankam pa, da vas lažje kontaktirajo.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
Aplikacije za klepet so odlična rešitev za izboljšanje izkušnje strank in povečanje njihove lojalnosti. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje klepet v realnem času. Brezplačna različica odjemalca za klepet je na voljo v LiveAgent-u, poleg tega pa podjetje ponuja tudi druge produkte, kot so VoIP telefonski sistemi, programska oprema za dohodni klicni center in upravljanje pritožb. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, ki ponuja skoraj takojšnje odgovore in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Pri dodajanju klepeta na spletno mesto je ključno izbrati ponudnika programske opreme, ki najbolje ustreza poslovnim potrebam.