Kaj je razporeditev klicev?
V klicnih centrih in kontaktnih centrih je razporeditev klicev oznaka, povezana z izidom dohodnega ali odhodnega klica. Je sestavni del rešitev programske opreme klicnega centra.
Kode za preusmeritev klicev so znane tudi kot klicne oznake ali kode dejavnosti. Ko agent zaključi klic, se od njega zahteva, da dodeli pravilno dispozicijsko kodo (kategorija dispozicije), ki najbolje opisuje klic. Te kategorije se lahko razlikujejo glede na uporabljen programski sistem. Večina programskih orodij kontaktnih centrov (npr. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent) omogoča nastavitev kod za razporeditev klicev po meri in pripenjanje več kod enemu klicu. Nekateri najpogostejši primeri kategorij razporeditve klicev so:
- ni odgovora
- signal zasedenosti
- zapuščen v čakalni vrsti
- odklopljen
- povratni klic
- povratni klic
- zanima
- ne zanima
- demo rezerviran
- dogovorjen termin
- posel sklenjen
- zahteva spremljanje
- ne kontaktirajte
- nepravilna številka
Kako deluje dispozicija klicev?
Na primer, potencialna stranka pokaže zanimanje za nakup ali pridobitev več informacij o izdelku podjetja na hladnem klicu. Prodajni predstavnik jih označi kot ‘zainteresirane’ tako, da na seznamu razpoložljivih možnosti v spustnem meniju izbere ustrezno kategorijo.
Nastavite lahko celo nekaj samodejnih nadaljnjih dejanj, kot je pošiljanje povabil za predstavitve, zahvale ali nadaljnjega e-poštnega sporočila ali oglaševalske akcije za kapljanje . Če potencialna stranka sploh ne izrazi zanimanja, jo agent označi kot “ne zanima”. Sistem CRM jih lahko nato za določen čas premakne na seznam »ne kontaktirajte«. dokler ni dovolj razumno, da se vaša prodajna ekipa znova obrne na to potencialno stranko.
Zakaj je razporeditev klicev pomembna?
- Prihranek časa agentov – Odpravlja potrebo po ročnem vnašanju opomb po vsakem klicu in zato omogoča učinkovito upravljanje kontaktnega centra .
- Manj prostora za človeške napake – Podatki o razporeditvi klicev so standardizirani in avtomatizirani, kar zagotavlja večjo točnost podatkov.
- Skladnost z DNC – Z označevanjem neuspešnih klicev lahko agenti zlahka prepoznajo neproduktivne številke glede na vrsto razporeditve in optimizirajo sezname klicev.
- Vpogledi – S sledenjem izidom klicev in analizo meritev dispozicije lahko vodje prodaje uporabijo to dragoceno inteligenco za optimizacijo svojega prodajnega procesa.
- Zadovoljstvo strank – Vodje klicnih centrov pridobijo boljši vpogled v cilje in vedenje strank, kar omogoča zagotavljanje višjih ravni storitev za stranke.
Choose only the best for your call center
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kakšne so prednosti dispozicije klicev?
Funkcija razporejanja klicev je ključna lastnost programske opreme klicnega centra. Agentom kontaktnih centrov olajša sledenje izidom klicev (tako odhodnih kot dohodnih) in jim omogoča ustvarjanje uspešnejših seznamov klicnih kampanj. Pomaga tudi racionalizirati nadaljnji postopek, izboljša sodelovanje strank in poveča donosnost naložbe.
Kako lahko razporeditev klicev poveča donosnost vaše prodaje?
S kodami za distribucijo klicev lahko prodajne ekipe preprosto izločijo napačne potencialne stranke in se bolj potrudijo pritegniti vroče potencialne stranke, za katere obstaja večja verjetnost, da se bodo preusmerile. Poleg tega lahko zastopniki ob hitrem dostopu do vsake zgodovine stikov s strankami razvijejo bolj personaliziran pristop do prodajnih klicev in izboljšajo učinkovitost prodajnih pogovorov.
Ali so dispozicije klicev del LiveAgent?
Da, znani so kot oznake. Programska oprema kontaktnega centra Live Agent samodejno prenese vse dohodne in odhodne klice v kartice strank. Te vstopnice je mogoče dodatno organizirati in kategorizirati z dodajanjem oznak ročno ali samodejno z nastavitvijo vnaprej določenih pravil avtomatizacije. Eni vstopnici lahko dodate več oznak, filtrirate vstopnice po oznakah in ustvarite različne vrste poročil o oznakah.
Končni kontrolni seznam klicnega centra
Vas zanima ustanovitev klicnega centra, pa nimate pojma, kje začeti? Pripravili smo kontrolni seznam klicnega centra, ki vas vodi skozi vsak korak.
Stopnja ločljivosti prvega stika
Izboljšajte svojo storitev za stranke z LiveAgent-om, ki omogoča hitrejšo in učinkovitejšo podporo. Sledite FCR, ki meri uspešnost klicnega centra. Najboljša stopnja je odvisna od vrste podjetja. Učinkovito rešujte poizvedbe strank ob prvem stiku.