KPI

Kaj je KPI?

Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) so merilo v poslovnih študijah, ki lastniku ali izvršnemu direktorju pomagajo spremljati njihovo poslovanje. Vsako področje poslovanja ima svoj KPI. Na področju trženja ali storitev za stranke so kazalniki naslednji:

  • Povprečni čakalni čas: povprečni čas, ki ga prva linija potrebuje za odgovor na poizvedbo.
  • Povprečen čas reševanja: čas, potreben za reševanje težave stranke.
  • Odstop strank: ko stranke prenehajo poslovati s podjetjem.
  • Ocena zadovoljstva strank: meri zadovoljstvo vaših strank v kratkem času.
Ocena podjetja glede petih ključnih kazalnikov uspešnostirs

Frequently asked questions

Kaj pomeni KPI?

KPI ali ključni kazalnik uspešnosti je vrednost, ki nam pokaže, kako učinkovito podjetje dosega ključne poslovne cilje. Organizacije uporabljajo KPI za oceno svojega uspeha pri doseganju svojih ciljev. Zahvaljujoč sledenju tem podatkom vedo, ali so njihova dejanja učinkovita ali ne.

 

Kakšni so primeri KPI?

KPI so odvisni od tega, kaj želi vaše podjetje spremljati. Na primer v oddelku za trženje so to lahko: ozaveščenost o blagovni znamki, angažiranost strank, tržni potencialni kupci (MQL) in stroški pridobivanja strank (CAC), v prodajnem oddelku bodo to: mesečno povečanje prodaje, povprečna stopnja dobička ali izvedba izdelka. Po drugi strani pa so v SaaS to lahko: indeks likvidnosti, KPI Net Promoter Score (NPS) in KPI stroškov pridobivanja strank (CAC).

 

Kdaj uporabiti KPI?

KPI uporabljamo, če želimo sčasoma spremljati napredek pri doseganju določenega cilja. Cilji se lahko spremenijo, prav tako pa tudi rezultati in napredek do njih. Izjemno pomembno je, da jim sledimo in ugotovimo, ali so zadovoljivi ali ne.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO
Spodaj je pregled meritev storitev in podpore strankam, ki jih lahko spremljate v svoji organizaciji. Oglejte si pregled in izvedite več.

20 najboljših meritev za stranke

Merjenje učinkovitosti vaših prizadevanj za pomoč strankam je lahko izziv. Meritve uporabniške izkušnje lahko pomagajo izboljšati splošno kakovost storitev za stranke. Med temi meritvami so ocena neto promotorja, ocena zadovoljstva strank, ocena napora strank, notranja ocena kakovosti, dejavnost strank, stopnja opustitve strank in stopnja zadrževanja strank. Te meritve lahko zagotovijo dragocen vpogled v to, kako dobro vaši procesi podpore ustrezajo potrebam strank.

Spoznajte, kaj je Izkoriščenost agenta. Poglobljeno razumite koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.

Izkoriščenost agenta

Izkoriščenost agenta je odstotek časa, ki ga agent porabi za dohodne in odhodne klice strank. To je pomemben KPI za merjenje produktivnosti klicnega centra. Za natančen izračun uporabite formulo: (Skupni čas, porabljen za klice / Skupni čas, porabljen v izmeni) x 100. Uporabite zanesljivo programsko opremo, kot je LiveAgent, in organizirajte seminarje za usposabljanje agentov za boljše razumevanje težav strank.

Kakšna je splošna uspešnost vaše ekipe? Oglejte si standardna merila uspešnosti, če želite izvedeti, kako lahko izboljšate svoje storitve za stranke.

Storitve za stranke merila uspešnosti

Besedilo opisuje različna merila uspešnosti storitev za stranke, kot so povprečni čas čakanja, splošna stopnja razrešitve in zadovoljstvo agentov. Poudarja prednosti klepeta v živo za storitve za stranke in dobro donosnost naložbe. Besedilo poziva k uporabi samopostrežnih storitev in zagotavlja statistiko in trende za klepet v živo.

Meritve klicnega centra so nujen del vsakega podjetja. Spoznajte 12 najboljših KPI -jev klicnega centra, da določite boljše cilje za svoje projekte.

Najboljše standardne meritve industrije klicnega centra

Merjenje uspešnosti podpornih procesov pri strankah je ključno za izboljšanje storitev za stranke. Upravljanje klicnega centra zahteva več kot le usposobljene agente. Meritve in analiza kazalnikov uspešnosti klicnega centra so pomembne za določanje ciljev in izboljšanje delovanja klicnega centra. Raven storitve, povprečna hitrost odgovora, rešitev prvega klica, povprečni čas reševanja, trajanje klica in čas za zaključek klica so nekatere od meritev klicnega centra. Preberite LiveAgent, če želite izvedeti več o tem.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico