Kaj je KPI?
Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) so merilo v poslovnih študijah, ki lastniku ali izvršnemu direktorju pomagajo spremljati njihovo poslovanje. Vsako področje poslovanja ima svoj KPI. Na področju trženja ali storitev za stranke so kazalniki naslednji:
- Povprečni čakalni čas: povprečni čas, ki ga prva linija potrebuje za odgovor na poizvedbo.
- Povprečen čas reševanja: čas, potreben za reševanje težave stranke.
- Odstop strank: ko stranke prenehajo poslovati s podjetjem.
- Ocena zadovoljstva strank: meri zadovoljstvo vaših strank v kratkem času.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni KPI?
KPI ali ključni kazalnik uspešnosti je vrednost, ki nam pokaže, kako učinkovito podjetje dosega ključne poslovne cilje. Organizacije uporabljajo KPI za oceno svojega uspeha pri doseganju svojih ciljev. Zahvaljujoč sledenju tem podatkom vedo, ali so njihova dejanja učinkovita ali ne.
Kakšni so primeri KPI?
KPI so odvisni od tega, kaj želi vaše podjetje spremljati. Na primer v oddelku za trženje so to lahko: ozaveščenost o blagovni znamki, angažiranost strank, tržni potencialni kupci (MQL) in stroški pridobivanja strank (CAC), v prodajnem oddelku bodo to: mesečno povečanje prodaje, povprečna stopnja dobička ali izvedba izdelka. Po drugi strani pa so v SaaS to lahko: indeks likvidnosti, KPI Net Promoter Score (NPS) in KPI stroškov pridobivanja strank (CAC).
Kdaj uporabiti KPI?
KPI uporabljamo, če želimo sčasoma spremljati napredek pri doseganju določenega cilja. Cilji se lahko spremenijo, prav tako pa tudi rezultati in napredek do njih. Izjemno pomembno je, da jim sledimo in ugotovimo, ali so zadovoljivi ali ne.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.