Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

KPI

Kaj je KPI?

Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) so merilo v poslovnih študijah, ki lastniku ali izvršnemu direktorju pomagajo spremljati njihovo poslovanje. Vsako področje poslovanja ima svoj KPI. Na področju trženja ali storitev za stranke so kazalniki naslednji:

  • Povprečni čakalni čas: povprečni čas, ki ga prva linija potrebuje za odgovor na poizvedbo.
  • Povprečen čas reševanja: čas, potreben za reševanje težave stranke.
  • Odstop strank: ko stranke prenehajo poslovati s podjetjem.
  • Ocena zadovoljstva strank: meri zadovoljstvo vaših strank v kratkem času.
KPI
Ocena podjetja glede petih ključnih kazalnikov uspešnostirs

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni KPI?

KPI ali ključni kazalnik uspešnosti je vrednost, ki nam pokaže, kako učinkovito podjetje dosega ključne poslovne cilje. Organizacije uporabljajo KPI za oceno svojega uspeha pri doseganju svojih ciljev. Zahvaljujoč sledenju tem podatkom vedo, ali so njihova dejanja učinkovita ali ne.

 

Kakšni so primeri KPI?

KPI so odvisni od tega, kaj želi vaše podjetje spremljati. Na primer v oddelku za trženje so to lahko: ozaveščenost o blagovni znamki, angažiranost strank, tržni potencialni kupci (MQL) in stroški pridobivanja strank (CAC), v prodajnem oddelku bodo to: mesečno povečanje prodaje, povprečna stopnja dobička ali izvedba izdelka. Po drugi strani pa so v SaaS to lahko: indeks likvidnosti, KPI Net Promoter Score (NPS) in KPI stroškov pridobivanja strank (CAC).

 

Kdaj uporabiti KPI?

KPI uporabljamo, če želimo sčasoma spremljati napredek pri doseganju določenega cilja. Cilji se lahko spremenijo, prav tako pa tudi rezultati in napredek do njih. Izjemno pomembno je, da jim sledimo in ugotovimo, ali so zadovoljivi ali ne.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico