Kaj je lahki agent?
Lahki agent je vloga omejenega agenta, ki jo lahko dodelite omejenemu številu svojih agentov. Lahki agenti lahko izvajajo le določena dejanja, na primer ogled zahtevkov in poročil, ustvarjanje tem na forumih samo za agente ali dodajanje zasebnih komentarjev zahtevkom v svojih skupinah. Vendar lahki agenti ne smejo urejati zahtevkom in jim niso dodeljeni.
Ta vloga ni na voljo v LiveAgent
Frequently Asked Questions
Kaj je lahki agent?
Lahki agenti so agent z omejenimi pooblastili. Lahko so obveščeni o zahtevkih in po potrebi lahko pomagajo tako, da zahtevku dodajo zasebne komentarje. Komentarji takšnih agentov so zasebni.
Kakšna je vloga lahkega agenta?
Lahki agent je vloga omejenega agenta, ki jo je mogoče dodeliti omejenemu številu agentov. Izvajajo lahko le določene dejavnosti, predvsem pa imajo podporno funkcijo. Zahtevkov pa ne morejo urejati niti jih ne morejo nadrejeni dodeliti na zahtevke.
Ali lahko v LiveAgent najdete lahke agente?
Vloga lahkega agenta ni na voljo v LiveAgent. Vloge, ki jih lahko uporabite, so vloge agentov, skrbnikov in lastnikov.
Strokovna opomba
Lahki agent je omejen agent, ki obvešča o zahtevkih in lahko doda zasebne komentarje, vendar ne more urejati ali dodeljevati zahtevkov.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.