Kaj je lahki agent?
Lahki agent je vloga omejenega agenta, ki jo lahko dodelite omejenemu številu svojih agentov. Lahki agenti lahko izvajajo le določena dejanja, na primer ogled zahtevkov in poročil, ustvarjanje tem na forumih samo za agente ali dodajanje zasebnih komentarjev zahtevkom v svojih skupinah. Vendar lahki agenti ne smejo urejati zahtevkom in jim niso dodeljeni.
Ta vloga ni na voljo v LiveAgent
Frequently asked questions
Kaj je lahki agent?
Lahki agenti so agent z omejenimi pooblastili. Lahko so obveščeni o zahtevkih in po potrebi lahko pomagajo tako, da zahtevku dodajo zasebne komentarje. Komentarji takšnih agentov so zasebni.
Kakšna je vloga lahkega agenta?
Lahki agent je vloga omejenega agenta, ki jo je mogoče dodeliti omejenemu številu agentov. Izvajajo lahko le določene dejavnosti, predvsem pa imajo podporno funkcijo. Zahtevkov pa ne morejo urejati niti jih ne morejo nadrejeni dodeliti na zahtevke.
Ali lahko v LiveAgent najdete lahke agente?
Vloga lahkega agenta ni na voljo v LiveAgent. Vloge, ki jih lahko uporabite, so vloge agentov, skrbnikov in lastnikov.
Expert note
Lahki agent je omejen agent, ki obvešča o zahtevkih in lahko doda zasebne komentarje, vendar ne more urejati ali dodeljevati zahtevkov.

LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za pomoč strankam, ki poskrbi za učinkovito in kvalitetno komunikacijo. Poleg tega podjetje nudi tudi različne vrste programske opreme, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je odlično orodje za zagotavljanje najboljše storitve za stranke in zadovoljstvo strank.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne funkcije, kot so VoIP telefonski sistem, sistem upravljanja pritožb, portal za podporo in selitev podatkov. Program vključuje tudi odgovornosti in obvestila za dodeljevanje zahtevkov ter avtomatsko distribucijo klepetov za izboljšanje storitve strankam. LiveAgent ponuja brezplačno preizkusno različico, podporo in izobraževanje.
Spodbude in programi zvestobe pomagajo pri pridobivanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov s strankami. Ponudba cenovnih spodbud, daril, in popustov lahko izboljša promocijo blagovne znamke in spodbuja povratne informacije in impulzivne nakupe. Prav tako se lahko uporabijo za opravičila za napake pri storitvah in izdelkih ter za vzpostavljanje zaupanja z dolgoletnimi strankami. LiveAgent ponuja več programov in funkcij za pomoč strankam.
Agenti za pomoč uporabnikom so ključni pri zagotavljanju odlične storitve za stranke. Imajo različne vloge in nudijo podporo preko različnih kanalov. Za dodajanje agentov je potreben lastniški ali skrbniški dostop do LiveAgenta. Služba za pomoč uporabnikom LiveAgent vam omogoča, da dodate neomejeno število agentov brezplačno. Agenti imajo dostop do vseh zahtev strank in upravljajo s članki v bazi znanja, ne pa tudi do nadzornih plošč za analitiko. Spremembe profila agentov so dovoljene in preproste. Dodajanje agentov je priporočljivo za podjetja, ki prejmejo veliko zahtevkov strank.