Kaj je klepetalnica v živo?
Klepetalnica v živo je posebno področje na internetu. Glavni namen klepetalnice v živo je omogočiti uporabnikom spletni klepet v realnem času. Sposobni so medsebojno komunicirati, deliti informacije prek besedila in imeti spletno interakcijo. Klepetalnico v živo lahko primerjate s forumom, vendar obstaja razlika – uporabniki ne morejo uporabljati interaktivnih sporočil.
Nekatere klepetalnice v živo potrebujejo tudi poseben program ali programsko opremo. Uporabniki se morajo registrirati za klepetalnico v živo.
Frequently Asked Questions
Kaj je klepetalnica v živo?
Klepetalnica v živo je mesto na internetu, katerega glavni namen je omogočiti uporabnikom klepet v realnem času. To jim omogoča neposredno medsebojno interakcijo, vzpostavljanje odnosov in interakcijo na spletu. Nekatere klepetalnice v živo lahko zahtevajo ustrezno programsko opremo ali aplikacijo, do drugih lahko dostopate neposredno prek brskalnika.
Kdo lahko uporablja klepetalnico v živo?
Klepetalnico v živo lahko uporablja vsak uporabnik, ki vstopi na spletno mesto in se želi obrniti na službo za stranke. To je hitra oblika stika, ki vam omogoča, da prejmete skoraj takojšen odgovor na težavo. Na ta način podpira prodajne dejavnosti.
Kakšne so prednosti klepetalnice v živo?
Prednosti klepetalnic v živo so predvsem hitra storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, pa tudi povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. Zahvaljujoč klepetalnicam lahko stranke hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.