Kaj je spletni klepet v živo?
Spletni klepet v živo je vrsta komunikacije prek interneta. To je komunikacija med strankami in predstavniki strank v realnem času prek vgrajenega spletnega klepeta.
Ko stranke kliknejo gumb za klepet na spletnem mestu podjetja, lahko začnejo komunicirati. S spletnim klepetom v živo lahko predstavniki strank hitreje in lažje pošiljajo odgovore. Hitra komunikacija in takojšen dostop do pomoči lahko povečata zadovoljstvo strank.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni spletni klepet v živo?
Spletni klepet v živo je tehnologija, ki uporabnikom omogoča interakcijo s podjetji v realnem času prek gradnika na spletnem mestu ali komunikacije v aplikaciji. To omogoča takojšen odziv na potrebe strank, njihovo podporo in posredovanje informacij o storitvah in izdelkih, ki jih ponuja podjetje.
Katere so nujne funkcije spletnega klepeta v živo?
Bistvene značilnosti klepeta v živo so razpoložljivost in hiter odziv službe za stranke. Okno za klepet bi moralo biti na voljo na vsaki strani vašega podjetja ali strani izdelka. Funkcije klepeta v živo, ki so še posebej uporabne, vključujejo možnost pošiljanja fotografij in datotek, ki stranki omogočajo natančnejši prikaz težave. Poleg tega je zelo pomembno znanje agentov in njihove komunikacijske sposobnosti.
Ali LiveAgent ponuja spletni klepet v živo?
LiveAgent ponuja brezplačno spletno programsko opremo za klepet v živo. Ima enega najhitrejših pripomočkov na trgu, ki vam omogoča zelo hiter odziv. Klepet lahko prilagodite svojim potrebam - z ustrezno konfiguracijo in prilagoditvijo jezika. Poleg tega ponuja brezplačen sistem zahtevkov z univerzalnim nabiralnikom, klicnim centrom in portalom za stranke.
Strokovna opomba
Spletni klepet v živo je odličen način za zagotavljanje hitre in učinkovite podpore strankam, kar lahko izboljša njihovo zadovoljstvo in podjetju prinese konkurenčno prednost.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.