Kaj je spletni klepet v živo?
Spletni klepet v živo je vrsta komunikacije prek interneta. To je komunikacija med strankami in predstavniki strank v realnem času prek vgrajenega spletnega klepeta.
Ko stranke kliknejo gumb za klepet na spletnem mestu podjetja, lahko začnejo komunicirati. S spletnim klepetom v živo lahko predstavniki strank hitreje in lažje pošiljajo odgovore. Hitra komunikacija in takojšen dostop do pomoči lahko povečata zadovoljstvo strank.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni spletni klepet v živo?
Spletni klepet v živo je tehnologija, ki uporabnikom omogoča interakcijo s podjetji v realnem času prek gradnika na spletnem mestu ali komunikacije v aplikaciji. To omogoča takojšen odziv na potrebe strank, njihovo podporo in posredovanje informacij o storitvah in izdelkih, ki jih ponuja podjetje.
Katere so nujne funkcije spletnega klepeta v živo?
Bistvene značilnosti klepeta v živo so razpoložljivost in hiter odziv službe za stranke. Okno za klepet bi moralo biti na voljo na vsaki strani vašega podjetja ali strani izdelka. Funkcije klepeta v živo, ki so še posebej uporabne, vključujejo možnost pošiljanja fotografij in datotek, ki stranki omogočajo natančnejši prikaz težave. Poleg tega je zelo pomembno znanje agentov in njihove komunikacijske sposobnosti.
Ali LiveAgent ponuja spletni klepet v živo?
LiveAgent ponuja brezplačno spletno programsko opremo za klepet v živo. Ima enega najhitrejših pripomočkov na trgu, ki vam omogoča zelo hiter odziv. Klepet lahko prilagodite svojim potrebam - z ustrezno konfiguracijo in prilagoditvijo jezika. Poleg tega ponuja brezplačen sistem zahtevkov z univerzalnim nabiralnikom, klicnim centrom in portalom za stranke.
Spletni klepet omogoča realnočasovno komunikacijo preko spleta. LiveAgent ponuja brezplačno programsko opremo za klepet v živo. Spletni bonton je pomemben za izogibanje nesporazumom. Klepet omogoča hitre odgovore in zmanjšuje stroške storitev. LiveAgent podpira spletni klepet z najhitrejšim vmesnikom na tržišču.