Kaj je spletni klepet v živo?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Kako lahko uredim klepet v živo na svojem spletnem mestu?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Kako ustvarim klepet v živo?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Zakaj je klepet v živo pomemben?
Večina podjetij danes uporablja spletni klepet v živo kot kanal za takojšnjo komunikacijo s strankami, saj je to hitra, učinkovita in stroškovno učinkovita metoda za pretvorbo obiskovalcev spletnega mesta v plačljive stranke.
Kakšne so prednosti klepeta v živo?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni spletni klepet v živo?
Spletni klepet je programska oprema, ki obiskovalcem spletne strani podjetja omogoča hitro komunikacijo s skupino za podporo. Primerna je tako za podjetje, ki lahko preprosto izvede klepet na svojem spletnem mestu, kot za stranke, ki to zlahka storijo. Za omogočanje spletnega klepeta v živo vam ni treba prenašati dodatne programske opreme - vse se dogaja na spletnem mestu, zato zadostuje spletni brskalnik.
Katere so vrste spletnega klepeta v živo?
Poznamo tri glavne vrste spletnega klepeta v živo. Prvi je informativni klepet, ki je najosnovnejši. Njegova naloga je zagotavljati informacije in odgovarjati na vprašanja obiskovalcev spletnega mesta. Druga vrsta je prodajni klepet, kjer lahko kupec dobi priporočilo za izdelek. Za zastopnike bi morali biti značilni znanje in prodajne sposobnosti. Zadnja vrsta klepeta je storitev za stranke, torej temelji na pomoči strankam pri njihovih težavah, povezanih z nakupom izdelka, ali s samim izdelkom in storitvijo.
Ali lahko v LiveAgent uporabljate spletni klepet v živo?
Z LiveAgent lahko uporabljate spletni klepet v živo. Zahvaljujoč njemu se lahko stranke v realnem času obrnejo na zastopnike in dobijo odgovor na svoje vprašanje. LiveAgent klepet v živo je preprosto nastavljiv in ima tudi možnost nalaganja datotek, ki stranki omogočajo boljšo vizualizacijo težave.
Strokovna opomba
Spletni klepet v živo je nepogrešljivo orodje za izboljšanje odzivnih časov, reševanje težav kupcev hitreje ter povečanje zadovoljstva strank.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.