Kaj je mobilna pomoč?
Če imajo stranke težave ali vprašanja, se lahko po različnih kanalih obrnejo na podporo za stranke podjetja. Če potrebujejo podporo za aplikacijo iOS ali Android, lahko uporabijo mobilno pomoč. Rešeni so najpogostejši problemi, težave in poizvedbe.
Frequently Asked Questions
Kako definirate mobilno pomoč?
Mobilna pomoč je pomoč prek mobilnih kanalov. Če imajo stranke težave ali vprašanja v zvezi z delovanjem aplikacije ali pa se lahko preprosto obrnejo na službo za stranke z mobilno napravo. Mobilna podpora je potrebna, ker se uporaba mobilnih naprav povečuje glede na uporabo namizja.
Bi moralo vaše podjetje nuditi mobilno pomoč?
Vsekakor bi moralo vaše podjetje nuditi mobilno podporo. Prejemniki uporabljajo vedno več mobilnih naprav, zato je izredno pomembno, da pomoč ponudite prek mobilnih aplikacij, ki so na voljo na mobilnih napravah. Zahvaljujoč temu razvijate storitve za stranke in jih dvigujete na višjo raven, kar povečuje zadovoljstvo strank in tako vpliva na konverzijo.
Ali LiveAgent nudi mobilno pomoč?
LiveAgent ponuja aplikacijo za Android, ki vam omogoča, da ostanete povezani z ljudmi, ki obiščejo vaše spletno mesto zunaj vaše pisarne. Zahvaljujoč temu imate priložnost stopiti v stik s svojimi strankami kjer koli in jim ponuditi stalno podporo.
Expert’s note
Mobilna pomoč je ključnega pomena za zagotavljanje visoko kakovostne storitve za stranke, tudi na mobilnih napravah. LiveAgent ponuja aplikacijo za Android za neprekinjeno podporo strankam.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.