Mobilna pomoč

Kaj je mobilna pomoč?

Če imajo stranke težave ali vprašanja, se lahko po različnih kanalih obrnejo na podporo za stranke podjetja. Če potrebujejo podporo za aplikacijo iOS ali Android, lahko uporabijo mobilno pomoč. Rešeni so najpogostejši problemi, težave in poizvedbe.

Frequently asked questions

Kako definirate mobilno pomoč?

Mobilna pomoč je pomoč prek mobilnih kanalov. Če imajo stranke težave ali vprašanja v zvezi z delovanjem aplikacije ali pa se lahko preprosto obrnejo na službo za stranke z mobilno napravo. Mobilna podpora je potrebna, ker se uporaba mobilnih naprav povečuje glede na uporabo namizja.

 

Bi moralo vaše podjetje nuditi mobilno pomoč?

Vsekakor bi moralo vaše podjetje nuditi mobilno podporo. Prejemniki uporabljajo vedno več mobilnih naprav, zato je izredno pomembno, da pomoč ponudite prek mobilnih aplikacij, ki so na voljo na mobilnih napravah. Zahvaljujoč temu razvijate storitve za stranke in jih dvigujete na višjo raven, kar povečuje zadovoljstvo strank in tako vpliva na konverzijo.

 

Ali LiveAgent nudi mobilno pomoč?

LiveAgent ponuja aplikacijo za Android, ki vam omogoča, da ostanete povezani z ljudmi, ki obiščejo vaše spletno mesto zunaj vaše pisarne. Zahvaljujoč temu imate priložnost stopiti v stik s svojimi strankami kjer koli in jim ponuditi stalno podporo.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Expert note

Mobilna pomoč je ključnega pomena za zagotavljanje visoko kakovostne storitve za stranke, tudi na mobilnih napravah. LiveAgent ponuja aplikacijo za Android za neprekinjeno podporo strankam.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Podpora za klepet je na voljo prek programske opreme za klepet v živo. LiveAgent svojim strankam ponuja spletno podporo za klepet. Predstavnik stranke je pripravljen pomagati.

Podpora za klepet

LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.

Telefon je še vedno na lestvici najbolj uporabljenih in priljubljenih metod za potrošnike. Preberite več o tem, kako klicni center dejansko deluje.

Kako deluje klicni center

Telefon je še vedno na lestvici najbolj uporabljenih in priljubljenih metod za potrošnike. Preberite več o tem, kako klicni center dejansko deluje.

S programsko opremo za klicne centre poljubne velikosti lahko ustanovite virtualni klicni center, ki v nekaj minutah usmeri in centralizira telefonske klice.

Klicni center

Klicni center je centralizirana pisarna, ki za podjetja obravnava velike količine dohodnih in odhodnih telefonskih klicev za izboljšanje storitev za stranke. Funkcije klicnega centra vključujejo samodejno distribucijo klicev, poročanje in analitiko, snemanje klicev, prenos klicev, urejanje kontaktov in interaktivni glasovni odziv. Klicne centre uporabljajo stranke, podjetja, organizacije in celo vladne agencije v različnih panogah.

Telefoni še vedno predstavljajo 68 % vseh interakcij s podporo. Oglejte si naše predloge klicnih centrov za izboljšanje vsakodnevne komunikacije s strankami.

Predloge klicnega centra

Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico