Moč besede je proces, pri katerem ljudem, ki jih poznate, poveste o določenem izdelku ali storitvi, ponavadi zato, ker menite, da je dober in jih želite spodbuditi, da ga preizkusijo.
Cambridge dictionary
Kaj pomeni trženje od ust do ust?
Od ust do ust je način komuniciranja z govorom. Z drugimi besedami, prenaša informacije od ene osebe do druge.
Primer: Uporabnik izdelka/storitve govori o izdelku z nekom v svojem krogu prijateljev. Če ima uporabnik slabo izkušnjo s storitvijo, jo lahko posreduje ljudem, s katerimi se sreča. Posledično se bodo najverjetneje odločili, da od tega podjetja ne bodo kupovali nobenih izdelkov.
Kako pomembno je trženje od ust do ust?
Namen WOM je pridobiti zaupanje in zvestobo strank. Ker živimo v svetu, kjer nam vsi poskušajo nekaj prodati, je pridobivanje zaupanja težko. Ljudje iščejo ocene ali priporočila. Tako kakovostna uporabniška izkušnja spodbuja stranke, da govorijo o vaših izdelkih. To ustvarja zveste stranke, kar na koncu poveča prodajo, zadovoljstvo strank.
WOM je res poceni in dragocena tržna strategija za vsako blagovno znamko. To je mogoče zlahka spregledati. Zato bi se morali osredotočiti na izgradnjo trajnih odnosov in ustvarjanje skupnosti. To je pomembna in koristna dolgoročna strategija.
Kako deluje WOM?
Prvič, stranke tradicionalno dobijo priporočilo/pregled od ust do ust. Na primer od prijatelja ali družinskega člana.
Druga možnost je, da ljudje najdejo priporočila/pričevanja prek družbenih medijev. Danes je raziskovanje na spletu zelo priljubljen način, da se odločite, ali želite kupiti izdelek/storitev. To se imenuje WOMM, kar je trženje od ust do ust.
Primer: Ben in Sara se zanimata za najem čistilnega podjetja za svoj dom. Oba začneta raziskovati čistilna podjetja v mestu. Ben je na podlagi odličnih ocen Trustpilot na spletu našel nekaj čistilnih podjetij. Zato se odločita, da se za storitve obrneta na eno od njih. Po odlični izkušnji jo delita z drugimi ljudmi v svojem ožjem krogu. Tako deluje WOM z ocenami.
Kaj je trženje od ust do ust?
Skratka, WOMM je enaka strategija kot tradicionalna beseda. Glavna razlika je v tem, da blagovna znamka/podjetje spodbuja WOMM, medtem ko se tradicionalno govorjenje dogaja organsko. Namen trženja od ust do ust je trženje izdelka/storitve za večjo izpostavljenost.
Kakšne so še prednosti trženja WOM?
- Zaupanje strank
- Gradite skupnost okoli svoje blagovne znamke
- Dolgoročni odnosi s strankami (zveste stranke)
- Poraba manj denarja za trženje
- Višji dobički
- Vključenost strank
Kako zgraditi trženje od ust do ust?
- Omogočite odlične izkušnje strank
- Navdihnite stranke, da ustvarijo vsebino o vaši blagovni znamki
- Spodbujajte ocene/pričevanja svojih storitev/izdelkov
- Motivirajte z nekaj posebnimi popusti/izdelki
- Obrnite se na influencerje tega področja
Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?
Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.
Oglejte si video o “word-of-mouth”
Programska oprema za pomoč uporabnikom Live Agent Helpdesk igra ključno vlogo pri oblikovanju definicije “word of mouth” (ustnega izražanja mnenj). Z zagotavljanjem pomoči v realnem času in personalizirane podpore ta programska oprema izboljšuje celotno izkušnjo strank. Ko stranke prejmejo izjemno storitev preko pomoči Live Agent Helpdeska, so bolj verjetno, da bodo svoje pozitivne izkušnje delile z drugimi preko ustnega izražanja mnenj. Ta naravna oblika komunikacije vključuje, da stranke na podlagi osebnih interakcij priporočajo podjetje, njegove izdelke ali storitve prijateljem, družinskim članom ali sodelavcem. Pozitivno ustno izražanje mnenj, ki ga generira učinkovita uporaba programske opreme Live Agent Helpdesk, lahko bistveno vpliva na ugled, verodostojnost in prizadevanja za pridobivanje novih strank podjetja.

Topics
- Marketing iz ust v usta
- Pomen reševanja problemov
- Storitveni marketing
Video summary
Najboljša oblika trženja je marketing iz ust v usta. Če skrbite za svoje stranke in delate tisto, kar je najboljše zanje, vas ne bodo samo obiskovale in kupovale od vas v prihodnosti, temveč bodo to povedale tudi drugim ljudem. Mnogi se danes osredotočajo na optimizacijo, da bi dosegli višje mesto na Googlu, da bi postali priljubljeni na Facebooku ali Instagramu, ker verjamejo, da se bodo na ta način povečale njihove možnosti za poslovno rast. Vendar pa podjetja postanejo velika zato, ker rešujejo težave in to bolje kot kdo drug. Ko ustvarite izjemen izdelek ali storitev, se več ljudi pogovarja o tem in to je najboljša oblika trženja. Podjetja rastejo zaradi marketinga iz ust v usta, ki ga ne ustvarite s priljubljenostjo na Instagramu ali Facebooku. Narejen je resnično z dejstvom, da zagotavljate izjemne izdelke ali storitve, skrbite za svoje stranke in ste najboljši tam zunaj. Zappos je selil svoje podjetje iz Silicijeve doline v Vegas, da bi imel bolj ugoden način za podporo. Njihov velik verjamete je zagotoviti najboljšo storitev tam zunaj. V mnogih primerih bi vam dali brezplačno dostavo naslednji dan za vaše čevlje, čeprav ste plačali za običajno dostavo, ker so skrbeli za vas, želeli pa so vam ponuditi tako neverjetno izkušnjo, da bi o njej govorili svojim prijateljem. To je tisto, kar jih je privedlo do tega, da so bili kupljeni in smo zdaj vredni več kot milijardo dolarjev.
Frequently Asked Questions
Kaj je trženje od ust do ust?
Trženje od ust do ust je oblika trženja, ki vključuje »svetovanje« potrošnikom o danem izdelku ali blagovni znamki. Njegov namen je sprožiti razpravo o dani temi etično in brez napora. Končni učinek bi morali biti razprave o blagovni znamki ali izdelku, ki vodijo do večje prepoznavnosti blagovne znamke ali nakupa. Takšno trženje ne povzroča, da bi se kupci čutili bombardirani in napadeni s strani blagovne znamke.
Kako ustvariti trženje od ust do ust?
Trženje od ust do ust je mogoče ustvariti na več načinov. Najboljše orodje za pozitivno trženje so seveda vaše stranke. Kaj torej storiti, da bodo stranke želele preizkusiti govorice? Prosite jih, naj preizkusijo vaš novi izdelek in jim to povejte; dajte jim občutek, da so njihova mnenja pomembna in jih razlikujte z namenskimi promocijami; ustvarite prostor za razpravo - to je lahko forum, skupina na Facebooku ali preprosto možnost dodajanja komentarjev v objave ali vnose na spletnih mestih in portalih; ostanite v stalnem stiku s svojimi strankami; najemite osebo, ki bo izvajala tržne dejavnosti od ust do ust.
Zakaj je trženje od ust do ust učinkovito?
Trženje od ust do ust je zelo učinkovito, saj internet ponuja veliko orodij. To omogoča posredovanje informacij in lahko gradimo družbene odnose. Trženje od ust do ust bi se moralo začeti z razpravo o določeni temi. Le v razpravi moramo nevsiljivo omeniti blagovno znamko ali izdelek, ki ga želimo oglaševati. Mislite na naravnost in nevsiljivost.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.