Moč besede

Word of mouth is the process of telling people you know a particular product or service, usually because you think it is good and want to encourage them to try it.

Cambridge dictionary

Kaj pomeni trženje od ust do ust?

Od ust do ust je način komuniciranja z govorom. Z drugimi besedami, prenaša informacije od ene osebe do druge.

Primer: Uporabnik izdelka/storitve govori o izdelku z nekom v svojem krogu prijateljev. Če ima uporabnik slabo izkušnjo s storitvijo, jo lahko posreduje ljudem, s katerimi se sreča. Posledično se bodo najverjetneje odločili, da od tega podjetja ne bodo kupovali nobenih izdelkov.

Kako pomembno je trženje od ust do ust?

Namen WOM je pridobiti zaupanje in zvestobo strank. Ker živimo v svetu, kjer nam vsi poskušajo nekaj prodati, je pridobivanje zaupanja težko. Ljudje iščejo ocene ali priporočila. Tako kakovostna uporabniška izkušnja spodbuja stranke, da govorijo o vaših izdelkih. To ustvarja zveste stranke, kar na koncu poveča prodajo, zadovoljstvo strank.

WOM je res poceni in dragocena tržna strategija za vsako blagovno znamko. To je mogoče zlahka spregledati. Zato bi se morali osredotočiti na izgradnjo trajnih odnosov in ustvarjanje skupnosti. To je pomembna in koristna dolgoročna strategija.

Kako deluje WOM?

Prvič, stranke tradicionalno dobijo priporočilo/pregled od ust do ust. Na primer od prijatelja ali družinskega člana.

Druga možnost je, da ljudje najdejo priporočila/pričevanja prek družbenih medijev. Danes je raziskovanje na spletu zelo priljubljen način, da se odločite, ali želite kupiti izdelek/storitev. To se imenuje WOMM, kar je trženje od ust do ust.

Primer: Ben in Sara se zanimata za najem čistilnega podjetja za svoj dom. Oba začneta raziskovati čistilna podjetja v mestu. Ben je na podlagi odličnih ocen Trustpilot na spletu našel nekaj čistilnih podjetij. Zato se odločita, da se za storitve obrneta na eno od njih. Po odlični izkušnji jo delita z drugimi ljudmi v svojem ožjem krogu. Tako deluje WOM z ocenami.

Kaj je trženje od ust do ust?

Skratka, WOMM je enaka strategija kot tradicionalna beseda. Glavna razlika je v tem, da blagovna znamka/podjetje spodbuja WOMM, medtem ko se tradicionalno govorjenje dogaja organsko. Namen trženja od ust do ust je trženje izdelka/storitve za večjo izpostavljenost.

Kakšne so še prednosti trženja WOM?

  • Zaupanje strank
  • Gradite skupnost okoli svoje blagovne znamke
  • Dolgoročni odnosi s strankami (zveste stranke)
  • Poraba manj denarja za trženje
  • Višji dobički
  • Vključenost strank

Kako zgraditi trženje od ust do ust?

  • Omogočite odlične izkušnje strank 
  • Navdihnite stranke, da ustvarijo vsebino o vaši blagovni znamki
  • Spodbujajte ocene/pričevanja svojih storitev/izdelkov
  • Motivirajte z nekaj posebnimi popusti/izdelki
  • Obrnite se na influencerje tega področja

Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?

Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.

Frequently asked questions

Kaj je trženje od ust do ust?

Trženje od ust do ust je oblika trženja, ki vključuje »svetovanje« potrošnikom o danem izdelku ali blagovni znamki. Njegov namen je sprožiti razpravo o dani temi etično in brez napora. Končni učinek bi morali biti razprave o blagovni znamki ali izdelku, ki vodijo do večje prepoznavnosti blagovne znamke ali nakupa. Takšno trženje ne povzroča, da bi se kupci čutili bombardirani in napadeni s strani blagovne znamke.

Kako ustvariti trženje od ust do ust?

Trženje od ust do ust je mogoče ustvariti na več načinov. Najboljše orodje za pozitivno trženje so seveda vaše stranke. Kaj torej storiti, da bodo stranke želele preizkusiti govorice? Prosite jih, naj preizkusijo vaš novi izdelek in jim to povejte; dajte jim občutek, da so njihova mnenja pomembna in jih razlikujte z namenskimi promocijami; ustvarite prostor za razpravo - to je lahko forum, skupina na Facebooku ali preprosto možnost dodajanja komentarjev v objave ali vnose na spletnih mestih in portalih; ostanite v stalnem stiku s svojimi strankami; najemite osebo, ki bo izvajala tržne dejavnosti od ust do ust.

Zakaj je trženje od ust do ust učinkovito?

Trženje od ust do ust je zelo učinkovito, saj internet ponuja veliko orodij. To omogoča posredovanje informacij in lahko gradimo družbene odnose. Trženje od ust do ust bi se moralo začeti z razpravo o določeni temi. Le v razpravi moramo nevsiljivo omeniti blagovno znamko ali izdelek, ki ga želimo oglaševati. Mislite na naravnost in nevsiljivost.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO
Zagovornik blagovne znamke ali ambasador blagovne znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Ti ljudje so lahko družbeni vplivniki.

Zagovornik znamke

Podjetja se morajo zavedati razlike med zagovorniki blagovne znamke in zagovorniki strank, saj negativne izkušnje lahko škodijo ugledu blagovne znamke. LiveAgent ponuja rešitve za pomoč strankam, vključno z funkcijo multibrand, portalom za podporo, VoIP telefonskimi sistemi in programi za upravljanje pritožb. Obstaja pet korakov za spreminjanje nezadovoljnih strank v zagovornike blagovnih znamk, vključno s poslušanjem, opravičilom, takojšnjo rešitvijo, dodatnim korakom za zadovoljstvo in vzpostavitvijo dolgoročnih odnosov. Zagovorništvo strank lahko poveča prodajo, verodostojnost in poveča zadovoljstvo strank.

Zadržanje v poslovnem smislu pomeni natančno tako kot v angleškem jeziku. Zveste stranke povečujejo dobiček vašega podjetja in povečujejo prihodke.

Zadržanje

Spodbude in programi zvestobe so pomembni pri pridobivanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov s strankami. Ponudba cenovnih spodbud, brezplačnih vzorcev, daril, popustov in posebnih ponudb izboljša promocijo blagovne znamke ter spodbuja povratne informacije in impulzivne nakupe. Slaba storitev za stranke lahko privede do povečanega odtekanja strank. Stopnjo odtekanja lahko izračunate s preprostim izračunom. Podjetje lahko analizira razloge za odstop strank in se izobražuje o tem, kako zmanjšati odtekanje. Večkanalna podpora strankam je ključna za izboljšanje uporabniške izkušnje in zmanjšanje stroškov za podporo strankam. LiveAgent ponuja 24/7 podporo strankam ter napredno funkcijo klepeta v živo in avtomatizacijo.

Izvedi več o vhodnih prodajnih zastopnikih. S preprostimi razlagami strokovnjakov poglobljeno razumite koncepte podpore strankam.

Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke

Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.

Moč besede

Od ust do ust je tradicionalen način komuniciranja, pri katerem se informacije prenašajo z ene osebe na drugo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico