Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Moč besede

Word of mouth is the process of telling people you know a particular product or service, usually because you think it is good and want to encourage them to try it.

Cambridge dictionary

Kaj pomeni trženje od ust do ust?

Od ust do ust je način komuniciranja z govorom. Z drugimi besedami, prenaša informacije od ene osebe do druge.

Primer: Uporabnik izdelka/storitve govori o izdelku z nekom v svojem krogu prijateljev. Če ima uporabnik slabo izkušnjo s storitvijo, jo lahko posreduje ljudem, s katerimi se sreča. Posledično se bodo najverjetneje odločili, da od tega podjetja ne bodo kupovali nobenih izdelkov.

Kako pomembno je trženje od ust do ust?

Namen WOM je pridobiti zaupanje in zvestobo strank. Ker živimo v svetu, kjer nam vsi poskušajo nekaj prodati, je pridobivanje zaupanja težko. Ljudje iščejo ocene ali priporočila. Tako kakovostna uporabniška izkušnja spodbuja stranke, da govorijo o vaših izdelkih. To ustvarja zveste stranke, kar na koncu poveča prodajo, zadovoljstvo strank.

WOM je res poceni in dragocena tržna strategija za vsako blagovno znamko. To je mogoče zlahka spregledati. Zato bi se morali osredotočiti na izgradnjo trajnih odnosov in ustvarjanje skupnosti. To je pomembna in koristna dolgoročna strategija.

Kako deluje WOM?

Prvič, stranke tradicionalno dobijo priporočilo/pregled od ust do ust. Na primer od prijatelja ali družinskega člana.

Druga možnost je, da ljudje najdejo priporočila/pričevanja prek družbenih medijev. Danes je raziskovanje na spletu zelo priljubljen način, da se odločite, ali želite kupiti izdelek/storitev. To se imenuje WOMM, kar je trženje od ust do ust.

Primer: Ben in Sara se zanimata za najem čistilnega podjetja za svoj dom. Oba začneta raziskovati čistilna podjetja v mestu. Ben je na podlagi odličnih ocen Trustpilot na spletu našel nekaj čistilnih podjetij. Zato se odločita, da se za storitve obrneta na eno od njih. Po odlični izkušnji jo delita z drugimi ljudmi v svojem ožjem krogu. Tako deluje WOM z ocenami.

Kaj je trženje od ust do ust?

Skratka, WOMM je enaka strategija kot tradicionalna beseda. Glavna razlika je v tem, da blagovna znamka/podjetje spodbuja WOMM, medtem ko se tradicionalno govorjenje dogaja organsko. Namen trženja od ust do ust je trženje izdelka/storitve za večjo izpostavljenost.

Kakšne so še prednosti trženja WOM?

  • Zaupanje strank
  • Gradite skupnost okoli svoje blagovne znamke
  • Dolgoročni odnosi s strankami (zveste stranke)
  • Poraba manj denarja za trženje
  • Višji dobički
  • Vključenost strank

Kako zgraditi trženje od ust do ust?

  • Omogočite odlične izkušnje strank 
  • Navdihnite stranke, da ustvarijo vsebino o vaši blagovni znamki
  • Spodbujajte ocene/pričevanja svojih storitev/izdelkov
  • Motivirajte z nekaj posebnimi popusti/izdelki
  • Obrnite se na influencerje tega področja

Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?

Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.

Learn more

Pogosta vprašanja

Kaj je trženje od ust do ust?

Trženje od ust do ust je oblika trženja, ki vključuje »svetovanje« potrošnikom o danem izdelku ali blagovni znamki. Njegov namen je sprožiti razpravo o dani temi etično in brez napora. Končni učinek bi morali biti razprave o blagovni znamki ali izdelku, ki vodijo do večje prepoznavnosti blagovne znamke ali nakupa. Takšno trženje ne povzroča, da bi se kupci čutili bombardirani in napadeni s strani blagovne znamke.

Kako ustvariti trženje od ust do ust?

Trženje od ust do ust je mogoče ustvariti na več načinov. Najboljše orodje za pozitivno trženje so seveda vaše stranke. Kaj torej storiti, da bodo stranke želele preizkusiti govorice? Prosite jih, naj preizkusijo vaš novi izdelek in jim to povejte; dajte jim občutek, da so njihova mnenja pomembna in jih razlikujte z namenskimi promocijami; ustvarite prostor za razpravo - to je lahko forum, skupina na Facebooku ali preprosto možnost dodajanja komentarjev v objave ali vnose na spletnih mestih in portalih; ostanite v stalnem stiku s svojimi strankami; najemite osebo, ki bo izvajala tržne dejavnosti od ust do ust.

Zakaj je trženje od ust do ust učinkovito?

Trženje od ust do ust je zelo učinkovito, saj internet ponuja veliko orodij. To omogoča posredovanje informacij in lahko gradimo družbene odnose. Trženje od ust do ust bi se moralo začeti z razpravo o določeni temi. Le v razpravi moramo nevsiljivo omeniti blagovno znamko ali izdelek, ki ga želimo oglaševati. Mislite na naravnost in nevsiljivost.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico