Kaj je multibrand?
Dodatek multi-brand vam omogoča upravljanje z več blagovnimi znamkami hkrati. Za vsako blagovno znamko je značilnih več dejavnikov, ki določajo njeno identiteto. Ti dejavniki so naslovi e -poštne podpore, center za pomoč, različni pripomočki in vtičniki. Platforme družbenih medijev, kot sta Facebook ali Twitter, vam prav tako pomagajo oblikovati blagovno znamko.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni multibrand?
Več blagovnih znamk je dodatek programske opreme za pomoč strankam, ki vam omogoča upravljanje in izvajanje storitev za stranke različnih blagovnih znamk v danem podjetju z enim sistemom. Vsaka blagovna znamka je drugačna in ima različne funkcije, kot so služba za pomoč uporabnikom, e -poštni naslovi za podporo, pripomočki, vtičniki in platforme za družabne medije.
Kakšne so prednosti uporabe funkcije multibrand?
Prednosti več blagovnih znamk vključujejo možnost dodajanja e-poštnih naslovov za podporo več blagovnih znamk, možnost ustvarjanja centrov za pomoč, dodajanje spletnih gradnikov, konfiguriranje telefonskih številk in predvsem podporo več blagovnim znamkam na enem mestu.
Ali je mogoče v LiveAgentu uporabiti funkcijo multibrand?
V LiveAgentu imate možnost uporabe funkcije več blagovnih znamk. Omogoča večkanalne storitve in upravljanje različnih blagovnih znamk na enem mestu. Vse lahko preprosto konfigurirate.
Strokovna opomba
<p>Multibrand funkcija vam omogoča upravljanje z več blagovnimi znamkami hkrati na enem mestu, kar izboljša organizacijsko strukturo in krepi zadovoljstvo strank. #Multibrand #PodporaStrankam</p>

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Maropost
Maropost je večkanalna platforma za e-trgovino. Ponuja vse-v-enem rešitve za upravljanje zalog, naročil in označevanje pošiljk. Kontakti za podporo strankam so na voljo na njihovi spletni strani.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Omnisend
Omnisend je programska oprema za pomoč uporabnikom z različnimi možnostmi kontaktiranja, bazo znanja in podporo preko družbenih medijev.