Kaj je nadzornik službe za stranke?
Nadzorniki storitev za stranke so tiste osebe, ki prenesejo naloge in spremljajo delo agentov. Prav tako so odgovorni za usposabljanje in najem agentov ter skrbijo, da ljudje, ki pridejo v podjetje, postanejo njegova prednost.
Nadzornik službe za stranke mora poskrbeti, da je storitev za stranke ustrezna in da ji ne manjka bistvenih lastnosti, ki bi jih stranka morda potrebovala. Zagotoviti mora, da kupec ne bo razočaran, potem ko se obrne na zastopnika za pomoč strankam. Stranka mora biti zadovoljna, nadzornik pa mora to zagotoviti.
Frequently Asked Questions
Kdo je nadzornik službe za stranke?
Nadzornik službe za stranke je oseba, ki je odgovorna za nadzor storitev za stranke in za njihovo učinkovito delovanje. Lahko je odgovorna za nadzor predstavnikov storitev ali celotne ekipe. Pomembna vloga nadzornika službe za stranke je tudi oblikovanje pravil in postopkov za storitve za stranke.
Kakšne veščine bi moral imeti nadzornik službe za stranke?
Nadzornik službe za stranke bi moral imeti več pomembnih veščin - tako mehkih kot trdih. Moral bi biti sposoben uporabljati sredstva komunikacije z različnimi ljudmi. Prav tako mora biti potrpežljiv in empatičen, zahvaljujoč temu lahko čuti težave tako strank kot zaposlenih. Prav tako mora pokazati diplomatske spretnosti, ki bodo pomagale pri reševanju težav, pa tudi tehnične spretnosti. Zanj je zelo pomembno tudi obsežno poznavanje izdelkov in storitev, ki jih ponuja določena organizacija.
Ali lahko v LiveAgent dodate nadzornika službe za stranke?
Vloge nadzornika službe za stranke ne morete dodati v LiveAgent, lahko pa osebi s to vlogo daste pomembnejšo vlogo v sistemu (na primer skrbnika ali lastnika). Zahvaljujoč temu bo imel širok dostop do podatkov posameznih agentov, strank in ustreznih poročil.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.