Kaj je prenos klica?
V telekomunikacijskem besednjaku nameren prenos pomeni, da je mogoče klic preusmeriti na drugega uporabnika, ki lahko sprejme klic. V LiveAgent udeleženi v prenosu čaka, da ga prevzamejo, zavrnejo ali preprosto ne dobijo odgovora. Nato se klic prenese na drugega agenta.
FAQ
Kaj je odeleženi prenos?
Udeleženi prenos je tisti, ki med dohodnimi klici čaka na konec klica, dokler ga ne sprejme, zavrne ali zamudi drug agent. Vašim agentom ni treba prisiliti strank po nepotrebnem čakati. Klicatelj je prekinjen in vzpostavljena je povezava z zastopnikom. Če agent ne odgovori, se klic vrne prejšnjemu agentu.
Kako urediti prisoten prenos?
Če želite med pogovorom s stranko začeti nadzorovani prenos, ga lahko začnete tako, da izberete povezavo z drugim agentom. Nova povezava je nato aktivna in prva je zadržana.
Kdo lahko pomaga ali služi v udeleženemu prenosu?
Namerni prenos lahko opravi kateri koli agent, povezan z LiveAgent. To je funkcija, ki omogoča učinkovitejše storitve za stranke in večjo produktivnost.
- Dohodni klic (Pojasnjeno)
- Kaj je funkcija samodejnega povratnega klica? | LiveAgent
- Povratni klic službe za stranke - Kaj je to & Zakaj ga uporabiti - LiveAgent
- Telefonski klicalniki (Pojasnjeno)
- Prenos zahtevka [Explained]
- Razporeditev klicev (pojasnjeno)
- Telefonske vstopnice (obrazložitev)
- Čas klica (Pojasnjeno)