Kaj je prenos klica?
V telekomunikacijskem besednjaku nameren prenos pomeni, da je mogoče klic preusmeriti na drugega uporabnika, ki lahko sprejme klic. V LiveAgent udeleženi v prenosu čaka, da ga prevzamejo, zavrnejo ali preprosto ne dobijo odgovora. Nato se klic prenese na drugega agenta.
FAQ
Kaj je odeleženi prenos?
Udeleženi prenos je tisti, ki med dohodnimi klici čaka na konec klica, dokler ga ne sprejme, zavrne ali zamudi drug agent. Vašim agentom ni treba prisiliti strank po nepotrebnem čakati. Klicatelj je prekinjen in vzpostavljena je povezava z zastopnikom. Če agent ne odgovori, se klic vrne prejšnjemu agentu.
Kako urediti prisoten prenos?
Če želite med pogovorom s stranko začeti nadzorovani prenos, ga lahko začnete tako, da izberete povezavo z drugim agentom. Nova povezava je nato aktivna in prva je zadržana.
Kdo lahko pomaga ali služi v udeleženemu prenosu?
Namerni prenos lahko opravi kateri koli agent, povezan z LiveAgent. To je funkcija, ki omogoča učinkovitejše storitve za stranke in večjo produktivnost.
Strokovna opomba
Nameren prenos je funkcija, ki omogoča preusmeritev klica na drugega uporabnika. V LiveAgent-u čaka udeleženi v prenosu, da ga prevzame drug agent.

How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.