Kaj je hrošč?
Napaka v računalniškem programu, ki povzroči nenamerne rezultate, se imenuje tudi programska napaka. Uporabnikom in strankam prinaša le težave. Napake nastanejo zaradi napak v izvorni kodi ali zasnovi programa ali zaradi napačne kode. Napake lahko povzročijo zrušitev programa ali zamrznitev sistema. Nekatere napake so lahko ponarejene in ne resnične, zato je treba imeti več informacij o tem, kako jih odpraviti.
FAQ
Kaj je hrošč?
Napaka, v IT pomeni napako v programskem ali strojnem sistemu. Zaradi hrošča se pojavi nepričakovano vedenje sistema. Vsako vedenje ali rezultat je v nasprotju z oblikovanjem programa ali sistema.
Zakaj bi se izognili hroščem?
Vsaki napaki se ni mogoče izogniti. Pogosto ni odvisno od naših dejanj, vendar se je mogoče izogniti številnim napakam. Zakaj je pomembno? Napake, ki se pojavijo v vašem sistemu ali na vašem spletnem mestu, lahko povzročijo izgube. Čeprav kratkoročna napaka ne bo v veliki meri ogrozila vašega podjetja, vam lahko obsežna in dolgoročna napaka prinese velike finančne izgube, pa tudi odliv strank od vaše blagovne znamke.
Kako dostopati do seznama hroščev v LiveAgent?
Seznam novih funkcij in popravljenih hroščev najdete v dnevniku sprememb na: https://dev.ladesk.com/all/. Vredno je spremljati in preveriti, ali pride do napak.
Expert’s note
Napaka v računalniškem programu, ki povzroči nenamerne rezultate se imenuje programska napaka. Nastane zaradi napak v izvorni kodi ali zasnovi programa.
Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank
Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.
Predloge, namenjene incidentom v službi za pomoč uporabnikom
Predloge za reševanje incidentov v službi za pomoč uporabnikom vključujejo zanesljive komunikacijske kanale, hitre odzive, pozitiven odnos in preprost jezik. Učinkovito reševanje težav v storitvah za stranke zahteva slišanje strank, hitre odzive in kompenzacijo za napake. LiveAgent ponuja storitve prenosa iz priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Pritožbe strank so izražanje nezadovoljstva zaradi neizpolnjenih pričakovanj glede izdelka ali storitve. Pomembno je, da se stranke obrnejo na službo za pomoč uporabnikom in da se njihove pritožbe obravnavajo resno. LiveAgent je ena izmed programskih aplikacij, ki omogoča ustvarjanje odlične izkušnje za stranke.