Kaj je hrošč?
Napaka v računalniškem programu, ki povzroči nenamerne rezultate, se imenuje tudi programska napaka. Uporabnikom in strankam prinaša le težave. Napake nastanejo zaradi napak v izvorni kodi ali zasnovi programa ali zaradi napačne kode. Napake lahko povzročijo zrušitev programa ali zamrznitev sistema. Nekatere napake so lahko ponarejene in ne resnične, zato je treba imeti več informacij o tem, kako jih odpraviti.
FAQ
Kaj je hrošč?
Napaka, v IT pomeni napako v programskem ali strojnem sistemu. Zaradi hrošča se pojavi nepričakovano vedenje sistema. Vsako vedenje ali rezultat je v nasprotju z oblikovanjem programa ali sistema.
Zakaj bi se izognili hroščem?
Vsaki napaki se ni mogoče izogniti. Pogosto ni odvisno od naših dejanj, vendar se je mogoče izogniti številnim napakam. Zakaj je pomembno? Napake, ki se pojavijo v vašem sistemu ali na vašem spletnem mestu, lahko povzročijo izgube. Čeprav kratkoročna napaka ne bo v veliki meri ogrozila vašega podjetja, vam lahko obsežna in dolgoročna napaka prinese velike finančne izgube, pa tudi odliv strank od vaše blagovne znamke.
Kako dostopati do seznama hroščev v LiveAgent?
Seznam novih funkcij in popravljenih hroščev najdete v dnevniku sprememb na: https://dev.ladesk.com/all/. Vredno je spremljati in preveriti, ali pride do napak.
Strokovna opomba
Napaka v računalniškem programu, ki povzroči nenamerne rezultate se imenuje programska napaka. Nastane zaradi napak v izvorni kodi ali zasnovi programa.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.