Kaj je naslov za podporo?
Naslov podpore je email naslov, kjer vas lahko stranke kontaktirajo, kadar potrebujejo pomoč. Naslov za podporo vsebuje ključne besede, kot so info, pomoč, podpora, dobrodošli, pozdravljeni ali podobno, sledi pa “@” in ime vaše domene. Tukaj je nekaj primerov naslovov za podporo:
podpora@liveagent.com pomoč@liveagent.com info@liveagent.com dobrodosli@liveagent.com
Frequently Asked Questions
Kaj je naslov za podporo?
Naslovi za podporo so email naslovi, ki se uporabljajo za oddajanje zahtevkov strank. Stranke se lahko obrnejo na te naslove, če potrebujejo pomoč. Emaili, ki so poslani na te naslove, postanejo zahtevki.
Kako kreirati naslov za podporo?
Za ustvarjanje naslovov za podporo v LiveAgent pojdite na "Konfiguracija" sekcijo v panelu in izberite "E-mail" in nato kliknite "E-mail računi". Ko so emaili pravilno konfigurirani in povezani, bo lahko LiveAgent odgovarjal na zahtevke z uporabo teh email naslovov.
Ali lahko uporabljate vaš podporni naslov v LiveAgent?
Seveda lahko uporabljate za podporni naslov svoj LiveAgent račun. Vse lahko pravilno nastavite v konfiguraciji v panelu agenta, v sekciji "E-mail", "E-mail računi".
Strokovna opomba
<p>Naslov za podporo je email naslov, kjer stranke lahko kontaktirajo podjetje za pomoč. Vaš naslov za podporo naj vsebuje ključne besede, ki so prepoznavne za stranke.</p>

Pogosta vprašanja o podpori strankam
Podjetja naj uporabijo usposabljanje in podatke o storitvah za stranke za izboljšanje uspešnosti agentov in zagotovitev učinkovitejše storitve strankam.
Kako ustvariti e-poštne predloge v LiveAgent
Organizacija lahko izboljša upravljanje časa in doslednost ter zagotovi odlične storitve za stranke z uporabo e-poštnih predlogov in sistema LiveAgent.
E-mail naslov za podporo strankam
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki omogoča klepet v realnem času in izboljšuje promocijo blagovne znamke ter zmanjšuje odtekanje strank.