Kaj je naslov za podporo?
Naslov podpore je email naslov, kjer vas lahko stranke kontaktirajo, kadar potrebujejo pomoč. Naslov za podporo vsebuje ključne besede, kot so info, pomoč, podpora, dobrodošli, pozdravljeni ali podobno, sledi pa “@” in ime vaše domene. Tukaj je nekaj primerov naslovov za podporo:
podpora@liveagent.com pomoč@liveagent.com info@liveagent.com dobrodosli@liveagent.com
Frequently asked questions
Kaj je naslov za podporo?
Naslovi za podporo so email naslovi, ki se uporabljajo za oddajanje zahtevkov strank. Stranke se lahko obrnejo na te naslove, če potrebujejo pomoč. Emaili, ki so poslani na te naslove, postanejo zahtevki.
Kako kreirati naslov za podporo?
Za ustvarjanje naslovov za podporo v LiveAgent pojdite na "Konfiguracija" sekcijo v panelu in izberite "E-mail" in nato kliknite "E-mail računi". Ko so emaili pravilno konfigurirani in povezani, bo lahko LiveAgent odgovarjal na zahtevke z uporabo teh email naslovov.
Ali lahko uporabljate vaš podporni naslov v LiveAgent?
Seveda lahko uporabljate za podporni naslov svoj LiveAgent račun. Vse lahko pravilno nastavite v konfiguraciji v panelu agenta, v sekciji "E-mail", "E-mail računi".