Kaj je naslov za podporo?
Naslov podpore je email naslov, kjer vas lahko stranke kontaktirajo, kadar potrebujejo pomoč. Naslov za podporo vsebuje ključne besede, kot so info, pomoč, podpora, dobrodošli, pozdravljeni ali podobno, sledi pa “@” in ime vaše domene. Tukaj je nekaj primerov naslovov za podporo:
podpora@liveagent.com pomoč@liveagent.com info@liveagent.com dobrodosli@liveagent.com
Frequently Asked Questions
Kaj je naslov za podporo?
Naslovi za podporo so email naslovi, ki se uporabljajo za oddajanje zahtevkov strank. Stranke se lahko obrnejo na te naslove, če potrebujejo pomoč. Emaili, ki so poslani na te naslove, postanejo zahtevki.
Kako kreirati naslov za podporo?
Za ustvarjanje naslovov za podporo v LiveAgent pojdite na "Konfiguracija" sekcijo v panelu in izberite "E-mail" in nato kliknite "E-mail računi". Ko so emaili pravilno konfigurirani in povezani, bo lahko LiveAgent odgovarjal na zahtevke z uporabo teh email naslovov.
Ali lahko uporabljate vaš podporni naslov v LiveAgent?
Seveda lahko uporabljate za podporni naslov svoj LiveAgent račun. Vse lahko pravilno nastavite v konfiguraciji v panelu agenta, v sekciji "E-mail", "E-mail računi".
Selitev iz storitve Helpshift?
LiveAgent je cenovno ugodna in zanesljiva rešitev za podporo strankam. Stranke in uporabniki so izrazili zadovoljstvo s hitrostjo in učinkovitostjo podpore, ki jo omogoča LiveAgent. Integracija z družbenimi mediji, forumi, in samopostrežnim portalom, skupaj z možnostjo klepeta v realnem času, so funkcionalnosti, ki so jih uporabniki izpostavili kot zelo koristne. Sposobnost reševanja zahtevkov prek različnih kanalov, vključno z e-pošto, socialnimi mediji in telefonom, je prav tako bila poudarjena kot pomembna prednost LiveAgent.
Stiki v službi za pomoč uporabnikom LINE
Line je programska oprema za takojšnjo komunikacijo, ki ponuja podporo preko družbenih medijev in samopostrežno podporo. Kontaktirate jih lahko preko družbenih medijev, vendar nimajo telefonske podpore.
Optimalna storitev za stranke zahteva strateško komuniciranje, ne manipulacijo. Večkanalna podpora omogoča podjetjem doseči širše občinstvo in privabiti nove stranke preko različnih komunikacijskih kanalov, kar izboljšuje prepoznavnost blagovne znamke. LiveAgent zagotavlja večkanalno podporo preko e-pošte, klepeta v živo, telefona, Facebook-a in Twitter-ja. Pri tem omogoča učinkovito komunikacijo in izboljšano izkušnjo strank.