Naslov za podporo

Kaj je naslov za podporo?

Naslov podpore je email naslov, kjer vas lahko stranke kontaktirajo, kadar potrebujejo pomoč. Naslov za podporo vsebuje ključne besede, kot so info, pomoč, podpora, dobrodošli, pozdravljeni ali podobno, sledi pa “@” in ime vaše domene. Tukaj je nekaj primerov naslovov za podporo:

podpora@liveagent.com pomoč@liveagent.com info@liveagent.com dobrodosli@liveagent.com

Frequently asked questions

Kaj je naslov za podporo?

Naslovi za podporo so email naslovi, ki se uporabljajo za oddajanje zahtevkov strank. Stranke se lahko obrnejo na te naslove, če potrebujejo pomoč. Emaili, ki so poslani na te naslove, postanejo zahtevki.

 

Kako kreirati naslov za podporo?

Za ustvarjanje naslovov za podporo v LiveAgent pojdite na "Konfiguracija" sekcijo v panelu in izberite "E-mail" in nato kliknite "E-mail računi". Ko so emaili pravilno konfigurirani in povezani, bo lahko LiveAgent odgovarjal na zahtevke z uporabo teh email naslovov.

 

Ali lahko uporabljate vaš podporni naslov v LiveAgent?

Seveda lahko uporabljate za podporni naslov svoj LiveAgent račun. Vse lahko pravilno nastavite v konfiguraciji v panelu agenta, v sekciji "E-mail", "E-mail računi".

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico