Nedodeljeni zahtevek

Kaj je nedodeljen zahtevek?

Zahtevek je lahko nedodeljen zaradi njegoeva upravljavca in to ročno s strani drugega agenta ali z uporabo samodejnih pravil. V nekaterih primerih je bolje, da zahtevki ostanejo nedodeljeni, vendar še vedno pripadajo oddelkom ali pa so označeni.

An agent can unassign a ticket by using the Transfer feature and selecting Transfer to: Department; Assign to: Not assigned.

Kaj je nedodeljen zahtevek?

Frequently asked questions

Kako definirate nedodeljeni zahtevek?

Nedodeljeni zahtevek je vsak zahtevek, ki ni bil dodeljen nobenemu agentu niti ročno niti zajet s samodejnim pravilom.

 

Kako dolgo naj bo zahtevek nedodeljen?

Zahtevek je treba dodeliti čim prej. Če to ni bilo storjeno z uporabo samodejnega pravila, ga morate ročno dodeliti ustreznemu agentu. Vendar obstajajo situacije, ko je bolje, da zahtevke ne dodelite nobenemu agentu, potem je pomembno, da pripada določenemu oddelku in da so označeni.

 

Kje v LiveAgentu lahko dostopate do seznama vseh nedodeljenih zahtevkov?

V LiveAgent-u lahko najdete dostop do vseh zahtevkov, tudi nedodeljenih, v razdelku Zahtevki na podzavihku Agent. 

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico