Kaj je nedodeljen zahtevek?
Zahtevek je lahko nedodeljen zaradi njegoeva upravljavca in to ročno s strani drugega agenta ali z uporabo samodejnih pravil. V nekaterih primerih je bolje, da zahtevki ostanejo nedodeljeni, vendar še vedno pripadajo oddelkom ali pa so označeni.
An agent can unassign a ticket by using the Transfer feature and selecting Transfer to: Department; Assign to: Not assigned.

Frequently asked questions
Kako definirate nedodeljeni zahtevek?
Nedodeljeni zahtevek je vsak zahtevek, ki ni bil dodeljen nobenemu agentu niti ročno niti zajet s samodejnim pravilom.
Kako dolgo naj bo zahtevek nedodeljen?
Zahtevek je treba dodeliti čim prej. Če to ni bilo storjeno z uporabo samodejnega pravila, ga morate ročno dodeliti ustreznemu agentu. Vendar obstajajo situacije, ko je bolje, da zahtevke ne dodelite nobenemu agentu, potem je pomembno, da pripada določenemu oddelku in da so označeni.
Kje v LiveAgentu lahko dostopate do seznama vseh nedodeljenih zahtevkov?
V LiveAgent-u lahko najdete dostop do vseh zahtevkov, tudi nedodeljenih, v razdelku Zahtevki na podzavihku Agent.
Expert note
Nedodeljeni zahtevek je vsak zahtevek, ki ni bil dodeljen nobenemu agentu niti ročno niti zajet s samodejnim pravilom.

LiveAgentova funkcija prenosa zahtevkov omogoča prenos med oddelki in agenti ter deljenje z uporabo internega klepeta v živo. Nedodeljeni zahtevki so dostopni in funkcija deljenja poveča učinkovitost komunikacije. LiveAgent ponuja brezplačno različico, podporo v različnih jezikih in obširno akademijo. Program je zasnovan s pravilnikom o zasebnosti in piškotkih.
Prenosni zahtevek je, ko se zahtevek prenaša iz enega oddelka ali agenta na drugega v LiveAgent. Za uporabo prenosa zahtevka, izberite zahtevek in zastopnika / oddelek, kamor ga želite prenesti. LiveAgent nudijo funkcijo prenosa zahtevka, deljenega zahtevka, nedodeljenega zahtevka in druge možnosti integracije ter podpore strankam.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča integracije in nadzor nad podatki, ter podporo strankam preko VoIP telefonskih sistemov in programske opreme za dohodni klicni center. Funkcija deljenja zahtevkov povečuje učinkovitost komunikacije in omogoča prenos tehničnih poizvedb na ustrezni oddelek. Za več informacij, se lahko rezervira demo klic.
LiveAgent je platforma, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam in telefonske sisteme v različnih jezikih. Stranka prejme podatke za prijavo na svoj e-poštni naslov ob registraciji na strani. LiveAgent ima tudi pravilnik o zasebnosti in piškotkih. Programska oprema ponuja funkcije, kot so delitev in prenos zahtevkov ter skupna raba zahtevka. Poleg tega ponuja tudi podporo strankam in obširno akademijo.