Kaj je obrazec za stranke?
Odlična podpora strankam povečuje zadovoljstvo in zvestobo strank. Za boljšo podporo je potrebno imeti več informacij o strankah. Eden od načinov, kako jih pridobiti, je prek obrazca za stranko. Vedeli boste, kolikokrat se je stranka že obrnila na podjetje, njene želje in še veliko več.
Te obrazce za stranke lahko po komunikaciji s strankami izpolnijo tudi zastopniki. Potem imajo agenti več informacij in lahko strankam pomagajo hitreje in bolje.
Frequently Asked Questions
Kaj je obrazec za stranke?
Obrazec za stranke je eden od obrazcev, ki vam daje priložnost, da dobite več informacij o svojih strankah. Stranka in agent ju lahko izpolnita, potem ko se stranka obrne na podjetje. Zahvaljujoč tako zbranim informacijam imajo agenti širšo sliko stranke.
Kako dostopati do obrazca za stranke v LiveAgent?
Obrazci strank LiveAgent so na voljo na podoknu zastopnika. Na voljo so agentom z vsemi razpoložljivimi vlogami. Zahvaljujoč temu lahko agent zlahka pridobi podatke o stranki, katere primer obravnava.
Kako urediti obrazec za stranke v LiveAgent?
Če želite odpreti obrazce za stranke v LiveAgent, pojdite na "Konfiguracija". Tam boste našli povezavo do obrazca za stranke, ki ga lahko uredite in po potrebi prilagodite.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.