Kaj je obrazec za stranke?
Odlična podpora strankam povečuje zadovoljstvo in zvestobo strank. Za boljšo podporo je potrebno imeti več informacij o strankah. Eden od načinov, kako jih pridobiti, je prek obrazca za stranko. Vedeli boste, kolikokrat se je stranka že obrnila na podjetje, njene želje in še veliko več.
Te obrazce za stranke lahko po komunikaciji s strankami izpolnijo tudi zastopniki. Potem imajo agenti več informacij in lahko strankam pomagajo hitreje in bolje.
Frequently asked questions
Kaj je obrazec za stranke?
Obrazec za stranke je eden od obrazcev, ki vam daje priložnost, da dobite več informacij o svojih strankah. Stranka in agent ju lahko izpolnita, potem ko se stranka obrne na podjetje. Zahvaljujoč tako zbranim informacijam imajo agenti širšo sliko stranke.
Kako dostopati do obrazca za stranke v LiveAgent?
Obrazci strank LiveAgent so na voljo na podoknu zastopnika. Na voljo so agentom z vsemi razpoložljivimi vlogami. Zahvaljujoč temu lahko agent zlahka pridobi podatke o stranki, katere primer obravnava.
Kako urediti obrazec za stranke v LiveAgent?
Če želite odpreti obrazce za stranke v LiveAgent, pojdite na "Konfiguracija". Tam boste našli povezavo do obrazca za stranke, ki ga lahko uredite in po potrebi prilagodite.
Kontrolni seznam spretnosti za odlično storitev za stranke vključuje veščine govora, empatijo, jasno komunikacijo, reševanje problemov, prilagodljivost, potrpežljivost, čustveno inteligenco, upravljanje časa, poznavanje izdelkov in branje strank. LiveAgent je programska oprema, ki omogoča večkanalnost storitev in samopostrežno uporabo ter upravljanje pritožb. Za zagotavljanje samopostrežbe kupcem je pomembna obsežna stran s pogostimi vprašanji o splošnih vprašanjih, naročilih, računih, plačilih, zaračunavanju in dostavi. Pravi odziv na jeznost strank je ključnega pomena za ohranjanje stranke in preprečevanje izgube posla ter vključuje empatijo, opravičilo in prevzemanje odgovornosti za napake.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.