Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Obseg vstopnic zahtevkov

Kaj je obseg agentovih zahtevkov?

Običajno lahko v manjših podjetjih vsak agent vidi vse informacije. V velikih korporacijah pa obstaja veliko tajnih informacij. Orodje za obseg zahtevkov agentov pomaga določiti, katere zahtevke in informacije lahko vidijo agenti. Vsak agent je dodeljen obsegu zahtevkov z različnimi dostopi. Nekateri agenti lahko vidijo vse, nekateri samo podatke, ki so jim dodeljeni. Skrbniki lahko določijo, do katerih oddelkov bo imel dostop agent.

FAQ

Kaj je obseg agentovih zahtevkov?

Obseg zahtevkov določa, kateri zahtevek lahko vidi agent. Če je podjetje majhno, agent običajno vidi vse podatke. Nasprotno velja za velika podjetja, kjer so nekatere informacije precej zaupne. Z orodjem za pokritost zahtevkov lahko določite, katere podatke in zahtevke lahko vidijo vaši zastopniki. Zastopniki imajo različne obsege zahtev z različnimi dostopi, zahvaljujoč tej funkciji pa lahko pregledate, kaj je to področje uporabe. Skrbnik odloči, do katerih oddelkov ima agent dostop.

Kako preveriti obseg zahtevkov agenta v LiveAgent?

Skrbnik ali lastnik lahko preveri obseg zastopnikovih zahtevkov (tudi če niso dodani v določen oddelek) tako, da odprete ‘Konfiguracije‘ in nato kliknete ‘Oddelki‘.

Kako nastaviti obseg zahtevkov agenta v LiveAgent?

Če želite nastaviti obseg zahtevkov za posrednike, pojdite na zavihek ’Konfiguracija’ in kliknite ’Oddelki’ ali neposredno v oknu ’Uredi agenta’, potem ko kliknete Zahtevek, Klepeti, Povezave. Uporabniki s pooblastilom ’zastopniki’ si lahko ogledajo in se odzovejo na zahteve samo tistega oddelka, v katerega so bili dodani. Skrbniki lahko vidijo celoten oddelek, tudi če jim niso dodani. Podobno imajo lastniki s to razliko, da imajo tudi možnost, da neposredno začnejo klepet ali pokličejo v oddelek, ki mu ne pripadajo.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico