Kakšne so ocene storitev za stranke?
Če kupec opravi nakup ali potrebuje pomoč pri že kupljenem izdelku, se lahko obrne na službo za pomoč uporabnikom. Storitve za stranke so na voljo strankam, da jim pomagajo. Od kupca je odvisno, kako dobra ali slaba bo ocena. Če se odloči, da bo dal mnenje o storitvah za stranke, lahko drugim perspektivnim kupcem pomaga pri nakupu izdelka pri tem določenem podjetju.
Frequently Asked Questions
Kakšne so ocene storitev za stranke?
Ocena storitve za stranke je mnenje stranke o storitvah za stranke. Vsebuje njihove pozitivne in negativne izkušnje s celotno službo za stranke (stik z zastopnikom, postopek nakupa, pošiljanje izdelkov). Mnenja so zelo uporabna pri razvoju storitev za stranke, pa tudi pri razvoju drugih dejavnosti blagovne znamke.
Ali so ocene storitev za stranke pomembne za podjetje?
Ocene storitev za stranke so za podjetje izjemno pomembne. Vplivajo na kasnejše odločitve o nakupu obstoječih in potencialnih kupcev. Poleg tega dobite informacije o tem, kakšna je storitev za stranke v vašem podjetju - ali ustreza vašim strankam ali ne, kakšne so njene slabosti in kakšne prednosti ima. Spletni pregledi dajejo podjetju verodostojnost. Zahvaljujoč temu je viden v iskalnikih.
Kako od strank zahtevati ocene storitev za stranke?
Obstaja veliko načinov, da od strank zahtevate ocene storitev za stranke. To lahko od njih zahtevamo, ko končamo z reševanjem njihovih težav (v katerem koli komunikacijskem kanalu - e-pošti, družabnih medijih ali po telefonu). Druga možnost je, da pošljete zahtevo za povratne informacije po SMS, e-pošti, objavi na strani stranke ali v zasebnem sporočilu. Zahtevo lahko vložite tudi po telefonu. Ne pozabite navesti, zakaj je to pomembno za vaše podjetje in da vam glas vaših strank največ šteje.
Vloga storitve za stranke v izkušnjah s strank
Ker je storitev za stranke sestavni del uporabniške izkušnje, izboljšanje izboljša izkušnjo vaših strank, zadrževanje in prihodek.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.
Poročila o storitvah za stranke
Poročila o storitvah za stranke so pomembna za izboljšanje zadovoljstva strank, optimizacijo agentov in prilagajanje dela podpore.