Kakšne so ocene storitev za stranke?
Če kupec opravi nakup ali potrebuje pomoč pri že kupljenem izdelku, se lahko obrne na službo za pomoč uporabnikom. Storitve za stranke so na voljo strankam, da jim pomagajo. Od kupca je odvisno, kako dobra ali slaba bo ocena. Če se odloči, da bo dal mnenje o storitvah za stranke, lahko drugim perspektivnim kupcem pomaga pri nakupu izdelka pri tem določenem podjetju.
Frequently Asked Questions
Kakšne so ocene storitev za stranke?
Ocena storitve za stranke je mnenje stranke o storitvah za stranke. Vsebuje njihove pozitivne in negativne izkušnje s celotno službo za stranke (stik z zastopnikom, postopek nakupa, pošiljanje izdelkov). Mnenja so zelo uporabna pri razvoju storitev za stranke, pa tudi pri razvoju drugih dejavnosti blagovne znamke.
Ali so ocene storitev za stranke pomembne za podjetje?
Ocene storitev za stranke so za podjetje izjemno pomembne. Vplivajo na kasnejše odločitve o nakupu obstoječih in potencialnih kupcev. Poleg tega dobite informacije o tem, kakšna je storitev za stranke v vašem podjetju - ali ustreza vašim strankam ali ne, kakšne so njene slabosti in kakšne prednosti ima. Spletni pregledi dajejo podjetju verodostojnost. Zahvaljujoč temu je viden v iskalnikih.
Kako od strank zahtevati ocene storitev za stranke?
Obstaja veliko načinov, da od strank zahtevate ocene storitev za stranke. To lahko od njih zahtevamo, ko končamo z reševanjem njihovih težav (v katerem koli komunikacijskem kanalu - e-pošti, družabnih medijih ali po telefonu). Druga možnost je, da pošljete zahtevo za povratne informacije po SMS, e-pošti, objavi na strani stranke ali v zasebnem sporočilu. Zahtevo lahko vložite tudi po telefonu. Ne pozabite navesti, zakaj je to pomembno za vaše podjetje in da vam glas vaših strank največ šteje.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.