Kakšne so ocene storitev za stranke?
Če kupec opravi nakup ali potrebuje pomoč pri že kupljenem izdelku, se lahko obrne na službo za pomoč uporabnikom. Storitve za stranke so na voljo strankam, da jim pomagajo. Od kupca je odvisno, kako dobra ali slaba bo ocena. Če se odloči, da bo dal mnenje o storitvah za stranke, lahko drugim perspektivnim kupcem pomaga pri nakupu izdelka pri tem določenem podjetju.
Frequently asked questions
Kakšne so ocene storitev za stranke?
Ocena storitve za stranke je mnenje stranke o storitvah za stranke. Vsebuje njihove pozitivne in negativne izkušnje s celotno službo za stranke (stik z zastopnikom, postopek nakupa, pošiljanje izdelkov). Mnenja so zelo uporabna pri razvoju storitev za stranke, pa tudi pri razvoju drugih dejavnosti blagovne znamke.
Ali so ocene storitev za stranke pomembne za podjetje?
Ocene storitev za stranke so za podjetje izjemno pomembne. Vplivajo na kasnejše odločitve o nakupu obstoječih in potencialnih kupcev. Poleg tega dobite informacije o tem, kakšna je storitev za stranke v vašem podjetju - ali ustreza vašim strankam ali ne, kakšne so njene slabosti in kakšne prednosti ima. Spletni pregledi dajejo podjetju verodostojnost. Zahvaljujoč temu je viden v iskalnikih.
Kako od strank zahtevati ocene storitev za stranke?
Obstaja veliko načinov, da od strank zahtevate ocene storitev za stranke. To lahko od njih zahtevamo, ko končamo z reševanjem njihovih težav (v katerem koli komunikacijskem kanalu - e-pošti, družabnih medijih ali po telefonu). Druga možnost je, da pošljete zahtevo za povratne informacije po SMS, e-pošti, objavi na strani stranke ali v zasebnem sporočilu. Zahtevo lahko vložite tudi po telefonu. Ne pozabite navesti, zakaj je to pomembno za vaše podjetje in da vam glas vaših strank največ šteje.
Upravljanje storitev za stranke
LiveAgent ponuja programske rešitve za upravljanje storitev za stranke, vključno z VoIP telefonskimi sistemi, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za upravljanje pritožb ter programsko opremo za upravljanje e-pošte. Uporaba sistema za pomoč strankam lahko olajša delo agentov, kar vodi k boljšemu ravnanju s strankami. Upravljanje odnosov s strankami je ključnega pomena, saj omogoča lažje delovanje podjetja, krepitev dolgoročnih odnosov s strankami in povečanje prihodkov. Poznavanje izdelkov, poslušanje strank in prijazen jezik so pomembni elementi za dobro storitev.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
Storitve za stranke igrajo veliko vlogo pri zvestobi strank. Veliko podjetij se zanaša na avtomatizirane sisteme in robote, vendar to lahko povzroči pomanjkanje personalizacije. Stranke raje stopijo v stik s podjetji prek digitalnih kanalov in pričakujejo hitre odzive. Podpora strankam je ključnega pomena in stranke so pripravljene plačati več za boljšo storitev. Izboljšanje izkušnje strank prinaša zvestobo in povečano prodajo.
Programska oprema za pomoč uporabnikom na mestu
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča samodejno razvrščanje komunikacije, deljene vstopnice ter dodajanje komentarjev in sledenje delovnega časa agentov. Funkcija gumba Razreši vas obvešča, ko je vprašanje odgovorjeno, revizijski dnevnik pa služi kot referenčna točka v primeru eskalacije poizvedb. Podjetje nudi tudi integracije, selitev podatkov in stanje sistema. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Možna je tudi rezervacija demo klica, kjer boste izvedeli, kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.