Kaj je oddaljeno preverjanje pristnosti?
Če želite preveriti pristnost svojih uporabnikov, vam tega ni treba storiti neposredno v aplikaciji. Oddaljeno preverjanje pristnosti uporabnikom omogoča prijavo prek zunanjih platform. Ti vključujejo ponudnike enotne prijave v družabne medije, na primer Facebook ali Google in enotno prijavo v podjetju z uporabo JSON Web Token (JWT) ali Secure Assertion Markup Language (SAML).
Frequently asked questions
Kaj je oddaljeno preverjanje pristnosti?
Oddaljeno preverjanje pristnosti je možnost prijave v aplikacijo prek zunanjih platform. Za eno platformo ni treba ustvariti posebnega računa.
Kakšne so prednosti oddaljenega preverjanja pristnosti?
Oddaljeno preverjanje pristnosti omogoča lažji dostop do aplikacije in krajši čas za nastavitev računa na dani platformi. Omogoča odpravljanje težav z oddaljenimi lokacijami. Omogoča delo zaposlenih na daljavo in olajša sodelovanje.
Ali LiveAgent omogoča oddaljeno preverjanje pristnosti?
LiveAgent omogoča oddaljeno preverjanje pristnosti. Gre za udobje v agentovem delu, ki uvaja večje udobje, npr. pri delu na daljavo.
Expert note
Oddaljeno preverjanje pristnosti omogoča lažji in hitrejši dostop do aplikacije s prijavo prek zunanjih platform, kot so Facebook ali Google.

LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki omogoča klepet v živo v realnem času in vključuje več kot 126 funkcij. Vključuje vstopnični sistem, upravljanje agentov in filtre proti neželeni pošti. Ponuja tudi možnost pregleda klepetov za izboljšanje storitve/podpore in doseči zadovoljstvo strank. LiveAgent je dobra izbira za gradbeništvo in nepremičnine ter ponuja brezplačno preskusno različico.
Programska oprema za pomoč uporabnikom za nepremičninsko industrijo
LiveAgent je programska oprema za uspeh strank, ki omogoča brezhibne storitve na vseh kanalih 24/7. Njihova celovita rešitev omogoča personalizacijo, hitrost in uporabnost ter združi vse kanale za komunikacijo s strankami v en enoten poštni predal. LiveAgent omogoča povečanje zagovorništva in ustvarjanje pozitivnega CX, skrajšanje odzivnega časa ter zmanjšanje števila zahtevkov za podporo z uporabo baze znanja. Začenjate lahko z brezplačno preskusno različico in uporabljate brezplačno e-pošto ali e-pošto podjetja.
Močan sistem za zahtevke in klepet v realnem času sta ključna za upravljanje večkanalne komunikacije s strankami. Ponujajo skupne in napredne funkcije, ki vključujejo pametno usmerjanje zahtevkov, pravila avtomatizacije, SLA, odgovornost za zahtevke, odzive responses in orodja za sodelovanje agentov. 63% potrošnikov se bo verjetno vrnilo na spletno mesto, ki ponuja podporo za klepet v živo. Orodje za klepet v živo LiveAgent ponuja zgodovino klepeta, interni klepet in pogled na tipkanje strank v realnem času.
Tekst opisuje pomembnost izboljšanja podpore strankam v nepremičninski industriji ter predstavlja programska oprema LiveAgent, ki omogoča klepet v živo v realnem času za podporo strankam. LiveAgent se je izkazal za učinkovit pri povečanju produktivnosti zaposlenih ter zadovoljstvu strank. Programska oprema sledi vedenju obiskovalcev spletnega mesta ter je na voljo brezplačno za preskus za 7 ali 30 dni.