Odhodni klici

Kaj so odhodni klici?

Odhodni ali odhodni klic je vrsta telefonske interakcije, ki jo sproži agent klicnega centra. Običajno te klice strankam opravijo člani prodajne ekipe ali predstavniki službe za stranke.

Prodajne ekipe ponavadi sprožijo hladne klice novim potencialnim strankam, ki niso imele predhodnega odnosa s podjetjem. Ti odhodni prodajni klici so zelo uporabni, ko gre za ustvarjanje potencialnih strank in razširitev seznamov stikov podjetij.

Strategije za uspešne odhodne klice

Spodaj boste našli nekaj strategij, ki vam bodo pomagale dvigniti vaše odhodne klice na višjo raven.

Vedno se držite zakona

Različni kraji imajo različne zakonske zahteve za vodenje kontaktnega centra. Prepričajte se, da temeljito razumete zakone in predpise, ki veljajo na vašem območju.

Če nimate odvetnika podjetja, lahko najamete drugo podjetje, ki bo pregledalo vse veljavne zakone. Bodite še posebej previdni pri ravnanju in shranjevanju informacij in podatkov o strankah. Puščanje lahko škoduje vašemu ugledu in celotnemu podjetju.

Izvedite programsko opremo za upravljanje odhodnih klicnih centrov

Ne podcenjujte pomena zanesljive programske opreme za klicni center, ki ima odlične zmogljivosti za odhodne klice.

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, omogoča nastavitev izhodnega klicnega centra kot dela vaše ključne poslovne operacije. Vašim izhodnim agentom ne zagotavlja le poti, da dosežejo potencialne stranke, ampak vam omogoča tudi kasnejše preučevanje interakcij s strankami in nadaljnje izboljšanje vaših KPI.

Poleg tega lahko vse pomembne podatke o strankah prijavite v integriran CRM, tako da lahko vaši agenti vsakič zagotovijo odlično izkušnjo strank.

Programska oprema za klicni center LiveAgent

Usposabljajte svoje zaposlene

Nihče ne želi dobiti klica od osebe, ki postane živčna ali razdražena in je na splošno težko govoriti. Prepričajte se, da so člani ekipe vašega kontaktnega centra dobro usposobljeni in pripravljeni na pogovor s strankami ne glede na situacijo.

Obstaja več načinov, kako lahko zagotovite usposabljanje za svoje osebje. Katerega boste izbrali, je odvisno od velikosti vašega kontaktnega centra, koliko agentov imate in vrste strank, s katerimi se običajno pogovarjajo.

Tukaj je nekaj načinov, kako lahko usposobite osebje svojega klicnega centra:

  • nastavite redna usposabljanja – vodijo jih lahko zunanji strokovnjaki ali bolj izkušeni zaposleni v vašem podjetju.
  • Organizirajte seminarje – Obveščajte svoje agente o novih praksah in tehnologijah, ki prihajajo.
  • analizirajte posnetke klicev – programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, vam omogoča preučevanje posnetkov prejšnjih klicev strank. Z njimi lahko svoje zaposlene poučite o dobrih in slabih praksah storitev za stranke.
Funkcija zgodovine klicev v klicnem centru LiveAgent
  • uporabite klicne skripte – jih je treba skrbno razvijati. Ne želite, da bi vaši agenti za podporo strankam ali prodajni zastopniki zvenili preveč togo in nenaravno.
Usposabljajte svoje zaposlene - App - Uploads - 2021 - 10 - Research 13 84percent.svg

Analizirajte in izboljšajte svoje KPI

Dosledno bi morali spremljati in posodabljati svoje KPI in cilje, ki ste jih zastavili za svoje podjetje. Nekateri KPI-ji, na katere morate biti pozorni, vključujejo:

Poročilo o uspešnosti v programski opremi za podporo strankam - LiveAgent

Ti KPI-ji vam bodo omogočili merjenje uspešnosti vašega odhodnega klicnega centra. Posredovali vam bodo tudi podatke, s katerimi lahko prilagodite svoje poslovanje. Morda boste na primer ugotovili, da vaš klicni center nima koristi od samodejnega klicanja ali klicanja s predvidevanjem, vendar so funkcije, kot sta IVR in samodejni povratni klic, zelo koristne. Zato lahko bolje razporedite svoj proračun in poskrbite za nemoteno delovanje.

Make outbound calls with LiveAgent

LiveAgent is a fully-featured call center software with both inbound and outbound capabilities. Get started with our free trial and set up your digital call center today!

Frequently asked questions

Kaj so odhodni klici in njihove vrste?

Odhodni klici so tiste telefonske interakcije, ki jih sprožijo agenti odhodnega klicnega centra strankam. Vrste odhodnih klicev vključujejo telemarketing in hladne klice, zbiranje sredstev, klice v pomoč strankam, marketinške raziskave, trženjske klice, ankete strank, nadaljnje klice po prodaji itd.

Ali odhodni klic pomeni, da ste poklicali?

Je. Pri odhodnem klicu klicatelj vzpostavi stik s prejemnikom.

Kako ravnati z odhodnimi klici v LiveAgentu?

Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent vam omogoča, da nastavite svoj odhodni klicni center. Če vas zanima zagotavljanje izjemnih storitev za stranke, lahko takoj nadaljujete in se seznanite z LiveAgentom tako, da se prijavite za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, ali pa se dogovorite za demo klic s članom prodajne ekipe.

Kako narediti odhodni klic učinkovit?

To lahko storite tako, da zagotovite, da agenti vaših odhodnih klicnih centrov zagotavljajo odlično komunikacijo s strankami – so vljudni, spoštujejo čas strank in poskrbijo, da se stranke počutijo cenjene. Poleg tega vedno vzpostavite nadaljnji klic, če ima stranka več vprašanj, o nečem ni prepričana itd. To vam omogoča, da zgradite močne in dolgotrajne odnose s strankami.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico