Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Odhodni klicni center

Kaj je odhodni klicni center?

Za razliko od vhodnega klicnega centra, ki se uporablja predvsem za sprejemanje klicev, se odhodni klicni center uporablja za odhodne klice potencialnim strankam in trenutnim strankam v imenu vašega podjetja. Tradicionalno so bili odhodni klicni centri osredotočeni predvsem na telemarketing in doseganje strank za prodajo. Zaradi vpliva zakonodaje in pritiska strank na naključno klicanje pa se v preteklih letih pojavlja vse več odhodnih klicev obstoječim strankam za zagotavljanje proaktivne oskrbe strank.

Za kaj se uporabljajo odhodni klicni centri?

Danes največkrat storitve odhodnega klicnega centra vključujejo:

  • Generiranje sledi in prodajni klici k potencialnim strankam
  • Navzkrižna prodaja in nadprodaja klicev obstoječim strankam
  • Klici za zadrževanje strank (obnavljanje)
  • Proaktivna storitev za stranke (npr. obveščanje strank o izpadih storitvah, zamudah itd.)
  • Načrtovani povratni klici strank
  • Tržne raziskave in zbiranje informacij
  • Povratne informacije strank in raziskave zadovoljstva strank
  • Nastavitev termina
  • Izterjava dolgov

Odhodne klicne centre običajno omogoča programska oprema, zasnovana v oblaku in je zasnovana tako, da podjetjem pomaga pri aktivnem sodelovanju z obiskovalci in strankami pri povečanju prodaje. Od agentov odhodnih klicnih centrov se pričakuje, da bodo izvedli veliko količino klicev na uro – ta dejavnost je običajno omogočena z uporabo različnih klicateljev. Nekatere ključne meritve klicnega centra ki jih je treba izmeriti, so prvi zaključek klica, stopnja konverzije, klici na agenta, klici na račun, stopnja zadetkov, čas zadržanja, razmerje opuščenih klicev, povprečna dolžina klica, stopnja zaprtja seznama, kakovost klicev/bonton in prihodek na uspešen klic.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Izzivi, s katerimi se srečujejo odhodni klicni centri

Odhodni klicni centri se lahko soočijo s številnimi posebnimi izzivi. Ker je narava odhodnih klicev večinoma vsiljiva in jo vodijo potrebe podjetij in ne strank (razen v primerih zahtevkov za povratni klic in proaktivnih storitev za stranke), bodo stranke pogosteje obrambne in previdne pri klicu. To pomeni, da so odhodni klici za agente lahko precej stresni, saj se morajo nenehno spopadati z vztrajnim zavračanjem, pomanjkanjem interesa ali žalitvami.

Poleg obvladovanja občutljivega ravnovesja med prekinjanjem in nezaželenim nadlegovanjem, morajo odhodni klicni centri upoštevati zakone, kot sta registra o zakonu o varstvu telefonskih potrošnikov (TCPA) in omejitev klicev (DNC), ki zahteva skrbno načrtovano strategijo ozaveščanja.

Memi klicnega centra

Prednosti uporabe programske opreme za odhodne klicne centre

Povečate prodajo in prihodke

Ustvarite več prodaje z doseganjem potencialnih potencialnih strank ali povečajte vrednost stranke v celotnem trajanju z izkoriščanjem priložnosti za nadaljnjo prodajo ali navzkrižno prodajo.

Ohranite več strank

Ko gre za podaljšanje storitev, je lahko telefonski klic odličen način za prijavo pri stranki, pristen pogovor in preprečitev odhajanja strank.

Strategije za povečanje prodaje

Izboljšajte storitve za stranke

Izboljšajte svojo splošno storitev za stranke in izkušnjo s strankami tako, da se proaktivno obrnete na stranke, še preden se sploh zavedajo, da imajo težavo, ali preden morajo sploh zaprositi za pomoč.

Pridobite povratne informacije strank

Klicanje je zelo oseben način pridobivanja povratnih informacij. Poenostavite postopek z odhodnimi klici in s temeljitim pogovorom pridobite več informacij.

Razvrstitev agentov

Povečajte učinkovitost agenta

S programsko opremo za odhodne kontaktne centre imajo agenti vedno dostop do podatkov vsake stranke, kar omogoča učinkovitejšo, celovitejšo in prilagojeno interakcijo.

Sledite pomembnim meritvam

Sledite kritičnim meritvam klicnega centra in KPI klicnega centra, da dobite popoln pregled nad uspešnostjo prodajnih skupin in skupin za pomoč strankam ter kje so potrebne izboljšave.

Odhodni klicni center

Start your free trial today

Design your own outbound call center and improve your outreach today. Curious about all the opportunities?

Free trial

Katere funkcije odhodnega klicnega centra ima LiveAgent?

Programska oprema klicnega centra v oblaku LiveAgent podpira funkcijo dohodnega in odhodnega klicnega centra. To pomeni, da ga lahko vaše službe za stranke in prodajne ekipe učinkovito uporabljajo za dosego potencialnih strank, prihodnjih strank ali obstoječih strank.

Klikni-za-klic zmogljivost

Spletni klicni center LiveAgent lahko pokliče katerokoli številko na spletu. Začnite odhodne klice k svojim potencialnim strankam – neposredno iz nadzorne plošče LiveAgent, medtem ko obiščete spletna mesta potencialne stranke. Ta funkcija je lahko v veliko pomoč prodajnim skupinam. Omogoča agentom več pogovorov in skrajša čas, porabljen za ročno klicanje.

inbound-call-LiveAgent

Pogglobljen pogled na stranko

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja vgrajen CRM in se povezuje z drugimi večjimi ponudniki CRM. CRM omogoča vašim agentom takojšen dostop do celovitih vpogledov v stranke, vključno z osebnimi podatki vsake stranke, prejšnjimi nakupi in zgodovino storitev. S temi informacijami lahko učinkovito prodajajo ali navzkrižno prodajajo ustrezne izdelke/storitve ali ponujajo proaktivno podporo strankam.

CRM

Neomejeno število posnetkov klicev

Z neomejenim snemanjem klicev lahko agenti varno shranijo vse klice strank in sporočila glasovne pošte ter po potrebi dostopajo neposredno v svojem računu LiveAgent. To je lahko zelo priročno, ko vaši zastopniki potrebujejo zapisek o tem, kaj se je zgodilo v prejšnjih interakcijah, da bi dosegli stranke z ustreznimi ponudbami.

Unlimited-call-recordings

Analitika klicnega centra

Vgrajeni analitični modul LiveAgent spremlja različne meritve in KPI klicnega centra. Ustvarite različna poročila, da dobite popoln pregled nad delovanjem vašega klicnega centra, vključno s podrobnimi statističnimi podatki za vsakega od vaših agentov. To vam bo pomagalo prepoznati področja, ki jih je treba prilagoditi, povečati zmogljivost agentov in podpreti tiste, ki to potrebujejo.

call-center-software-LiveAgent

Kako nastaviti programsko opremo odhodnega klicnega centra LiveAgent

Odhodni klicni center LiveAgent lahko nastavite v nekaj minutah.

  1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent in kliknite Klic
  2. Kliknite Številke
  3. Kliknite oranžni gumb Ustvari
Ustvarite gumb za klic
  1. Izberite svojega VOIP ponudnika (ponudnika VOIP, pri katerem ste kupili svojo telefonsko številko)
Voyced-VoIP-provider-LiveAgent
  1. Vnesite ime (lahko je karkoli, samo vi se spomnite, za katero številko gre)
  2. Izberite oddelek, v katerega bodo preusmerjeni dohodni klici na to telefonsko številko
  3. Vnesite predpono za klic
  4. Potrdite polje Snemaj klice, če želite posneti vse dohodne/odhodne klice iz te telefonske številke
  5. Vnesite poverilnice svojega ponudnika VOIP (ime gostitelja, uporabniško ime, geslo)
  6. Kliknite Dodaj Če je bila telefonska številka uspešno dodana in aktivna, bo ob njej zelena pika.
  7. Nato kliknite gumb Uredi in kliknite IVR.

S temi navodili nastavite IVR (pozdravna/sporočila brez povezave).

  1. Ko končate z nastavitvijo IVR, kliknite Konfiguracija
  2. Kliknite Klic
  3. Kliknite nastavitve
  4. Spremenite nastavitve glede na vaše želje in kliknite Shrani
  5. Uporabite ta navodila za dodajanje vaše strojne in programske opreme na zaslunu Naprave
  6. Zdaj predajte ta navodila naprej svojim agentom, da lahko nastavijo najbolj priljubljene naprave za klicanje

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kaj je programska oprema za odhodne klicne centre?

Za razliko od programske opreme za dohodne klicne centre, ki se uporablja za obravnavo dohodnih klicev strank, je programska oprema za odhodne klicne centre zasnovana tako, da podjetjem pomaga učinkovito upravljati velike količine odhodnih klicev in zagotoviti velik doseg strank. Autodialer, snemanje klicev, orodja za poročanje o klicih, CRM integracije so nekatere ključne funkcije, ki jih ponujajo programske rešitve za odhodne klicne centre.

Katere so ključne prednosti programske opreme za odhodne klicne centre?

Sistemi programske opreme za odhodne klicne centre uporabljajo različna orodja za klicanje, da avtomatizirajo postopek klicanja in agentom omogočijo več klicev v krajšem času - učinkoviteje kot pri preprostem sistemu poslovnega telefona. To podjetjem zagotavlja večjo produktivnost agentov in večji prihodek od prodaje.

Kdo uporablja programsko opremo za odhodne klicne centre?

Programsko opremo za odhodne klicne centre prodajne ekipe uporabljajo predvsem za klice s potencialom, da ponujajo izdelke ali storitve podjetja potencialnim strankam in prodajo/navzkrižno prodajo obstoječim strankam. Skupine za podporo strankam ga lahko uporabljajo tudi za proaktivno ozaveščanje strank. 

Kako lahko programska oprema izhodnega klicnega centra pomaga skupinam za pomoč strankam?

Programska oprema izhodnega klicnega centra je lahko zelo učinkovito orodje za pomoč strankam tako za podjetja B2B kot za podjetja B2C. Z doseganjem strank in s proaktivno, prilagojeno podporo lahko ekipe za pomoč strankam zmanjšajo število dohodnih klicev in izboljšajo splošno kakovost storitev za stranke.

Ali potrebujete vhodno ali odhodno programsko opremo klicnega centra?

Če potrebujete programsko opremo klicnega centra predvsem za obravnavo dohodnih klicev strank - se odločite za orodja dohodnega klicnega centra. Če iščete programsko opremo klicnega centra za klicanje odhodnih potencialnih strank in prodajne klice, bi morali večinoma uporabiti orodja za odhodne klicne centre. Razmislite lahko tudi o mešanih programskih rešitvah klicnega centra, ki vključujejo zmogljivosti dohodnega in odhodnega klicnega centra.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico