Kaj je odpravljanje težav?
Odpravljanje težav je postopek, pri katerem morate težavo najti in jo nato odpraviti.
Prvi korak za odpravljanje težave je zbiranje informacij o težavi. Ko imate dovolj informacij za rešitev težave, najdete ustrezen način za rešitev. Ko je težava odpravljena, morate ponovno preveriti, da se težava ni več pojavila.
Uspeh odpravljanja težav je odvisen od izkušenj orodja za odpravljanje težav. Če se obrnete na zelo izkušeno osebje, boste težavo rešili hitreje, kot če se obrnete na neizkušeno osebje.
Frequently asked questions
Kaj pomeni odpravljanje težav?
Odpravljanje težav je postopek, v katerem morate najti težavo in jo nato odpraviti.
Od česa je odvisen postopek odpravljanja težav?
Postopek odpravljanja težav je odvisen od narave težave in podatkov, ki jih imate o njej. Zagotovo vplivajo tudi spretnosti in znanje osebe, odgovorne za reševanje določene težave.
Ali LiveAgent omogoča odpravljanje težav?
LiveAgent omogoča reševanje z dveh strani - prvič avtomatizira delo agentov pri reševanju problemov, drugič pa strankam omogoča učinkovito komunikacijo z agenti za reševanje težave.
Expert note
Odpravljanje težav je postopek reševanja težav s pomočjo zbiranja informacij, iskanja ustreznih načinov za rešitev in preverjanja uspešnosti. Pomembno je imeti izkušeno osebje.

Glede na raziskave si stranke želijo samostojnega reševanja svojih težav, zato so samopostrežni portali za podporo priljubljeni. Strani s pogostimi vprašanji postajajo obvezne na poslovnih spletnih mestih, saj lahko izboljšajo navigacijo in izkušnjo strank. Pri odpravljanju težav je pomembno ohraniti potrpljenje in najti skupno rešitev, programa LiveAgent pa ponuja brezplačen odjemalec za klepet in druge funkcije za upravljanje pritožb. Kontaktne informacije so na voljo na spletni strani, kjer je mogoče tudi naročiti demo različico.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ima preddefinirana sporočila, kontaktna polja, skupine stikov in oddelke, masovne akcije ter filtre proti neželeni pošti. Omogoča samodejno razvrščanje komunikacije, deljene vstopnice ter dodajanje komentarjev in sledenje delovnega časa agentov. Funkcija gumba Razreši vas obvešča, ko je vprašanje odgovorjeno, revizijski dnevnik pa služi kot referenčna točka v primeru eskalacije poizvedb. LiveAgent ponuja tudi integracije, selitev podatkov in stanje sistema. Podjetje ima številne nagrade in certifikate, partnerski program ter poslovni blog.
LiveAgent ponuja brezplačno programska orodja za klepet, ki omogočajo takojšnjo komunikacijo in se lahko integrirajo s programi za takojšnje sporočanje. Uporabniki lahko prilagodijo videz, barve, časovni žig in pisavo po svojih željah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
Kako obravnavati pritožbe strank
Storitev LiveAgent ponuja analizo odzivov in odgovorov podpornih agentov, ki pomaga prepoznati negativne in pozitivne trende. Poročila s komentarji lahko izvozite v obliki CSV datotek. Ustvarite lahko tudi brezplačne tag poročila za prepoznavanje najpogostejših zahtev za podpora in izboljšanje vaše baze znanja. Za uspešen intervju s stranko morate narediti načrt, izbrati pravega kandidata, postaviti primerna vprašanja in biti dobro pripravljen. Podjetje s kakovostno službo za pomoč strankam lahko doseže visoko raven zvestobe in zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja tudi številne druge programsko opremo za pomoč strankam in telefonske sisteme VoIP.