Kaj je odpravljanje težav?
Odpravljanje težav je postopek, pri katerem morate težavo najti in jo nato odpraviti.
Prvi korak za odpravljanje težave je zbiranje informacij o težavi. Ko imate dovolj informacij za rešitev težave, najdete ustrezen način za rešitev. Ko je težava odpravljena, morate ponovno preveriti, da se težava ni več pojavila.
Uspeh odpravljanja težav je odvisen od izkušenj orodja za odpravljanje težav. Če se obrnete na zelo izkušeno osebje, boste težavo rešili hitreje, kot če se obrnete na neizkušeno osebje.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni odpravljanje težav?
Odpravljanje težav je postopek, v katerem morate najti težavo in jo nato odpraviti.
Od česa je odvisen postopek odpravljanja težav?
Postopek odpravljanja težav je odvisen od narave težave in podatkov, ki jih imate o njej. Zagotovo vplivajo tudi spretnosti in znanje osebe, odgovorne za reševanje določene težave.
Ali LiveAgent omogoča odpravljanje težav?
LiveAgent omogoča reševanje z dveh strani - prvič avtomatizira delo agentov pri reševanju problemov, drugič pa strankam omogoča učinkovito komunikacijo z agenti za reševanje težave.
Strokovna opomba
Odpravljanje težav je postopek reševanja težav s pomočjo zbiranja informacij, iskanja ustreznih načinov za rešitev in preverjanja uspešnosti. Pomembno je imeti izkušeno osebje.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.