Brezplačen preizkus

Omejen center za pomoč

Kaj je omejen center za pomoč?

Omejen center za pomoč omejuje prijavo strank, da lahko pošlje ali odgovori na zahtevke. Z omejitvijo centra za pomoč se lahko izognete neželeni pošti ali podvojenim zahtevkom ter povečate izvedbo in učinkovitost. Po drugi strani pa vam ne omejevanje centra za pomoč pomaga, da ostanete “bližje” in bolj odprti do strank.

Frequently asked questions

Kaj je omejen center za pomoč?

Omejen center za pomoč omejuje prijavo strank za pošiljanje in odgovarjanje na zahtevke. Tako se lahko izognete neželeni pošti in podvojenim obvestilom. To povečuje učinkovitost in uspešnost.

 

Kakšne so vrste omejenega centra za pomoč?

Center za pomoč z omejitvami lahko omeji komunikacijske kanale, s katerimi se lahko stranka obrne. Poleg tega lahko omeji število prispevkov, ki jih lahko predloži ena oseba.

 

Ali LiveAgent ponuja omejeno funkcijo centra za pomoč?

LiveAgent ponuja omejeno funkcijo centra za pomoč. To ima svoje prednosti, saj vam omogoča, da se izognete neželeni pošti in dvojnim predložitvam, žal pa tudi poveča razdaljo med stranko in blagovno znamko.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico