Kaj je online podpora?
Online podpora je spletna oblika podpore strankam. Dandanes ljudje raje kontaktirajo podjetja preko spletne podpore, kot pa, da bi jih obiskali oz. poklicali po telefonu. Je tudi del upravljanja z odnosi s strankami.
Največja prednost spletne podpore je 24-urna služba za pomoč. Stranke in obiskovalci vaše spletne strani lahko enostavno kontaktirajo vaše agente, ko naletijo na težavo ali imajo vprašanja o produktu oz. storitvi.
Frequently Asked Questions
Kaj je online podpora?
Online podpora je spletna oblika nudenja podpore in pomoči strankam v primeru različnih težav. Implementira se jo lahko preko elektronske pošte, družbenih omrežij ali klepeta v živo. Dopušča pa tudi zbiranje mnenj strank in podpira ustvarjanje odnosov z njimi.
Ali bi morali ponuditi spletno podporo?
Če želite, da vaše podjetje uspešno tekmuje na tržišču, morate ponuditi online podporo. Stranke danes raje uporabijo spletno obliko komunikacije, kot telefonsko. Da bi dosegli njihova pričakovanja, jim ponudite kar največ komunikacijskih kanalov tudi na spletu.
Ali LiveAgent ponuja uporabo spletne podpore?
Seveda, LiveAgent je programska oprema, ki podpira vse vrste podpore strankam. Z njim lahko upravljate z vsemi komunikacijskimi kanali (elektronska pošta, družbena omrežja, video klepet in klepet v živo) na enem mestu. Ponuja tudi ustvarjanje baze znanja in dostop do poročil, zgodovine komuniciranja, kar vam pomaga pri nudenju učinkovite spletne podpore.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.