Kaj je opazovalec zahtevka?
Pogosto želite videti napredek zahtevka, čeprav je lahko dodeljena določenemu agentu ali oddelku. To se lahko zgodi v številnih situacijah, npr. zahtevek je ustvarila VIP stranka ali pa nanjo odgovarja nov najemnik in preprosto jo želite nadzirati.

Frequently asked questions
Kaj pomeni opazovalec zahtevkov?
Opazovalec zahtevka je oseba, ki spremlja napredek določenega zahtevka, vendar zanj ne odgovarja. Prejema obvestilo, ko pride do posodobitve, na primer odgovora na zahtevek ali spremembe stanja.
Zakaj bi morali uporabiti opazovalca zahtevkov?
Opazovalca zahtevkov je vredno uporabiti, ko je zahtevek ustvarila na primer VIP stranka, ali pa morate preveriti, ali se novi zaposleni dobro odreže z zahtevki ali pa morate le imeti nadzor nad določenim zahtevkom.
Ali LiveAgent ponuja možnost opazovanja zahtevkov?
LiveAgent ponuja možnost opazovanja zahtevkov. Dano karto lahko povežete s pogledom določenega agenta ali celotnega oddelka.
Expert note
Opazovalec zahtevka je oseba, ki spremlja napredek zahtevka, vendar zanj ne odgovarja. Prejema obvestila o posodobitvah, kot so odgovori na zahtevek ali spremembe stanja.

Pripomoček za klepet v živo bi moral biti na vsaki strani spletnega mesta in omogočati vodenje klepeta v realnem času ter pošiljanje že pripravljenih odgovorov. Poleg tega je pomembno prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. Klepet v živo je ključen komunikacijski kanal za organizacije, ki želijo biti plasirane na trg, saj omogoča strankam hitro in učinkovito pomoč.
LiveAgent je programska rešitev za pomoč strankam, ki vključuje telefoniranje, samopostrežno programsko opremo, upravljanje e-pošte in sistem za upravljanje pritožb. Ponuja brezplačno različico in podporo v različnih jezikih. LiveAgent omogoča spremljanje stanja zahtevkov in ustrezno obravnavo le-teh. Funkcija deljenja zahtevkov povečuje učinkovitost komunikacije in omogoča prenos tehničnih poizvedb na ustrezni oddelek. LiveAgent ima partnerski program in spletno podporo ter uporablja dostopno točko za naročanje in prejemanje novic o popustih.
LiveAgentova funkcija prenosa zahtevkov omogoča prenos med oddelki in agenti ter deljenje z uporabo internega klepeta v živo. Nedodeljeni zahtevki so dostopni in funkcija deljenja poveča učinkovitost komunikacije. LiveAgent ponuja brezplačno različico, podporo v različnih jezikih in obširno akademijo. Program je zasnovan s pravilnikom o zasebnosti in piškotkih.
Podjetje LiveAgent ponuja rešitve za pomoč strankam, samopostrežno in odjemalsko programsko opremo ter upravljanje pritožb. Na spletni strani so na voljo informacije o partnerstvih, izobraževanju in vprašanja iz področja odjemalskega servisa. Spodbude in programi zvestobe lahko izboljšajo promocijo blagovne znamke ter spodbujajo povratne informacije in impulzivne nakupe. Redno pregledovanje poročil o storitvah za stranke je nujno za izboljšanje storitve. LiveAgent ponuja 11 funkcij poročanja o storitvah za stranke.