Optimizacija stopnje konverzije (CRO) pomaga sodobnim podjetjem narediti svoja spletna mesta bolj funkcionalna in s tem izboljšati ustvarjanje potencialnih strank in spodbujanje več konverzij. Vsakdo lahko postane potencialna stranka, ko obišče vaše spletno mesto – trik je v tem, da ga znate pretvoriti in kako delati s tokovi konverzij.
Danes večina marketinških skupin dela 24 ur na dan, da bi pritegnila več prometa na spletna mesta, in močno upajo, da bo ta promet povzročil veliko kvalificiranih potencialnih strank. Več ko poslovno spletno mesto zbere takšnih potencialnih strank, bolj raste.
Glede na to si poglejmo podrobneje, kaj je CRO, kako optimizirati stopnjo konverzije in še več.
Kaj je optimizacija stopnje konverzije?
Za boljše razumevanje postopka optimizacije stopnje konverzije moramo opredeliti, kaj je konverzija. Vsakič, ko obiskovalci spletnega mesta dosežejo določen cilj na vašem spletnem mestu, se imenuje konverzija. Ta cilj je lahko kar koli, od nakupa, prijave za naročnino ali preskus ali kaj drugega.
Tako digitalna podjetja obiskovalce spremenijo v potencialne stranke. Glavni cilj konverzije je pretvoriti promet v potencialne stranke, da izboljšate povprečno stopnjo konverzije in ustvarite več prihodka. Zato sodobne marketinške ekipe nenehno iščejo inovativne načine za izboljšanje optimizacije konverzij in ustvarjanje več prometa na svojih spletnih mestih.
Trik za izboljšanje trenutne stopnje konverzije je v tem, da imate dobro strategijo optimizacije stopnje konverzije in dvignete podporo strankam na višjo raven, tako da svojim potrošnikom zagotovite podporo v realnem času.
Digitalna podjetja, ki se osredotočajo na izboljšanje podpore in storitev za stranke, lahko vidijo 11 % višjo povprečno stopnjo konverzije.
S tem v mislih je CRO najbolje definirati kot sistematičen proces povečanja odstotka potencialnih potencialnih strank, ki dosežejo določen cilj na vašem spletnem mestu.
CRO pomaga digitalnim podjetjem bolje razumeti svoje stranke, njihovo vedenje na mestu, katera dejanja izvajajo in zakaj ter stvari, ki jim preprečujejo izpolnitev določenih ciljev na spletnem mestu.
Kako optimizirati stopnjo konverzije
Optimizacija konverzij ne bi smela biti nič drugega kot vaš pošten trud, da vsem zagotovite fantastično pot stranke, od trenutka, ko uporabijo iskalnik, pristanejo na vaši ciljni strani in vse do zaključka nakupa. Tako zagotovite, da so vaša prizadevanja za spletno trženje resnično uspešna.
Visoka stopnja konverzije je jasen znak podjetja, ki je osredotočeno na stranke, in dokaz, da je vaše spletno mesto funkcionalno. Najboljši način za optimizacijo trenutne stopnje konverzije je uporaba orodij za optimizacijo stopnje konverzije.
To je najučinkovitejši način, da zagotovite, da se vaši kvalificirani potencialni kupci pretvorijo v smiselna dejanja. Začnite delati na svojem CRO z optimizacijo svojega spletnega mesta. Če želite to narediti, se morate prepričati, da ima vaše spletno mesto hiter čas nalaganja in da je vaš gumb CTA jasno viden in enostavno najti.
Poskrbite, da bo vaš postopek nakupa čim bolj preprost in zagotovite, da bodo vaše stranke dobile podporo za vse kanale. Razmisliti morate tudi o optimizaciji ciljne strani, da zagotovite, da se vaša vsebina pravilno prikaže na namiznih in mobilnih napravah.
Upoštevajte naslednje korake, da dosežete najvišjo optimizacijo konverzij:
- Določite nižje cene za svoje izdelke/storitve, da privabite več obiskovalcev in premagate svoje konkurente;
- Izboljšajte funkcionalnost svojega spletnega mesta tako, da zagotovite, da so vse vaše spletne strani popolnoma funkcionalne in se dovolj hitro nalagajo;
- Ponudite nagrade, kot so zastonj in brezplačna dostava ter druge dodatne spodbude za povečanje konverzije in zvestobe strank;
- Naj bo vaša ponudba bolj konkurenčna;
- Uporabite CTA, ki pritegnejo pozornost, in elemente internetnega trženja;
- Zagotovite 24/7 storitev in podporo strankam v realnem času;
- Poenostavite postopek nakupa;
- Omogočite samopostrežno storitev.
- Pokažite pričevanja strank in povratne informacije uporabnikov
Kako dolgo naj se izvajajo poskusi za optimizacijo konverzij?
Optimizacija konverzij je pogosto stalen proces, podoben optimizaciji za iskalnike. Ko gre za dolžino vaših testov konverzije A/B, tukaj ni enoznačnega odgovora in tudi povprečja ni. Po mnenju mnogih ponudnikov storitev CRO je mogoče opraviti teste optimizacije konverzij na spletnih mestih z nizkim prometom. Vendar je težava v tem, da boste dobili podatke, ki so lahko zavajajoči.
Po drugi strani pa lahko vaši poskusi trajajo mesece, da zagotovijo točne podatke. Dolžina vaših poskusov optimizacije konverzij je odvisna od korakov CRO, ki ste jih opravili. Ti koraki bodo neposredno določili povprečni čas za test.
Ker je vaš CRO odvisen od kakovosti uporabniške izkušnje in uporabniške izkušnje, ki jo zagotavljate, si morate vzeti čas s testiranjem uporabnikov in pregledati več scenarijev uporabniške poti, da boste razumeli vedenje uporabnikov na mestu in dobili najbolj natančne rezultate.
CRO lahko tudi pomaga zagotoviti, da vaša blagovna znamka prejme pozitivne ocene strank. Tukaj je seznam dejavnikov, ki vam lahko pomagajo odkriti optimalen čas za vaše uporabniško testiranje:
- Obstoječa stopnja konverzije;
- Minimalno povečanje konverzije, ki ga želite doseči;
- Odstotek posameznih uporabnikov, vključenih v vaše poskuse;
- Povprečno število potencialnih potencialnih strank, ki pridejo na vašo ciljno stran, s katero eksperimentirate.
Omejitve Google Analytics in Adobe Analytics za optimizacijo stopnje konverzije
Ključ do uspešne optimizacije ni le v razumevanju, kako vaši obiskovalci pridejo na vašo ciljno stran, ampak v tem, kaj počnejo na vašem spletnem mestu, njihovem vedenju, preferencah, navadah itd. Če želite to razumeti, potrebujete podatke o uporabnikih, ki jih prikažete. kaj optimizirati in za koga optimizirati. To je bistveni element razvoja uspešne strategije CRO.
Orodja za zbiranje, analizo in optimizacijo stopnje konverzije, kot sta Google Analytics in Adobe Analytics, vam lahko pomagajo ustvariti strategijo CRO, ki temelji na analitiki, ki bo obravnavala:
- Glavne spletne strani, na katere vaši obiskovalci pristanejo najprej;
- Funkcije, ki jih uporabljajo;
- Strani, kjer preživijo največ časa;
- Tja jih je pripeljal kanal;
- Povezave, ki so jih uporabili za dostop do vašega spletnega mesta;
- Brskalniki in naprave, ki jih uporabljajo.
Čeprav je vse to videti odlično, sami ti neobdelani podatki in toplotni zemljevidi niso dovolj, da izboljšate uporabniško izkušnjo ali ugotovite, kaj je na vaše spletno mesto prineslo potencialne potencialne stranke. Orodja za analitiko vam omogočajo, da naredite kvantitativno analizo in ugotovite, kako uporabniki komunicirajo z vašim spletnim mestom, vendar vam ne morejo povedati, zakaj počnejo to, kar počnejo. Potrebujete kvalitativno analizo, da ugotovite njihovo vedenje in odločitve o nakupu.
Takšna analiza vam bo povedala:
- Zakaj vaši obiskovalci sodelujejo z vašim spletnim mestom?
- Zakaj so pristali na vaši strani?
- Katera stran, izdelek ali storitev jih je najbolj pritegnila?
- Zakaj verjamejo, da ima vaše spletno mesto nekaj, česar vaši konkurenti nimajo?
- Kako vidijo vašo blagovno znamko v ocenah strank?
- Kako opisujejo interakcijo z vašimi storitvami, izdelki in blagovno znamko?
- Kako vaši izdelki/storitve obravnavajo glavne boleče točke vaše ciljne publike?
Ko boste imeli te informacije in jih združili s svojimi analitičnimi podatki, bo veliko lažje razumeti, kako optimizirati svoje spletno mesto, da bo bolje služilo vaši ciljni publiki.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently asked questions
Kaj je optimizacija stopnje konverzije?
Optimizacija stopnje konverzije je postopek povečanja odstotka obiskovalcev, ki na vašem spletnem mestu izpolnijo določen cilj, da jih lahko pretvorite v stranke. Ta prizadevanja pogosto vključujejo zmanjšanje stopnje obiskov ene strani ali stopnje zapuščenosti nakupovalnega vozička. Postopek optimizacije konverzij lahko vključuje večvariantne teste, sledenje mikro konverzijam in druge taktike.
Kako optimizirate stopnjo konverzije?
Prvi korak za optimizacijo stopnje konverzije je, da ponovno ocenite ponudbo na vašem spletnem mestu, da vidite, kako funkcionalno je vaše spletno mesto in kako konkurenčne so vaše cene. Naslednji korak je optimizacija vašega spletnega mesta s preverjanjem vaših CTA-jev, testiranjem različnih spletnih elementov in zagotavljanjem, da je vaša vsebina v celoti optimizirana.
Najboljši način za optimizacijo stopnje konverzije je zagotavljanje podpore strankam v realnem času, vsekanalno, in poenostavitev nakupa. Ko združite vsa ta dejanja, bi se morala vaša stopnja konverzije dvigniti.
Kako dolgo naj se izvajajo poskusi za optimizacijo konverzij?
Ko gre za dolžino vaših prizadevanj za optimizacijo konverzij, ni povprečnega časa. Dlje ko izvajate teste, več podatkov zberete.
Kakšne so omejitve storitev Google Analytics in Adobe Analytics za optimizacijo stopnje konverzije?
Google Analytics in Adobe Analytics vam omogočata zbiranje neobdelanih podatkov s kvantitativno analizo. Vendar je težava z neobdelanimi podatki v tem, da ne more odgovoriti, zakaj vaši potrošniki počnejo to, kar počnejo, ali zakaj so pristali na vašem spletnem mestu.
Orodja za analitiko vam omogočajo samo razumevanje, kako uporabniki komunicirajo z vašim spletnim mestom, vendar vam ne morejo pomagati razumeti razloga za dejanja uporabnikov.
Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
Storitve za stranke so ključne za uspešno podjetje, vendar se mnogokrat ne sledi pri postopkih follow-upa z strankami. Večina podjetij ne odgovarja na različna sporočila strank, ne pošiljajo follow-up e-pošte za zadovoljstvo strank in ne izkoriščajo oportunosti, ki jih ponujajo samopostrežne možnosti. LiveAgent ponuja predloge za različne follow-up e-pošte, kot so spodbudni e-poštni predloge, e-poštni predloge za prekinitve in povratne informacije. Predloge za email-ove lahko pomagajo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, skupni izkušnji storitev za stranke in ohranjanju dobrega odnosa med podjetjem in strankami.
Predloge e-pošte za bloganje gostov
Bloganje gostov je učinkovita taktika vsebinskega trženja, ki lahko pomaga zgraditi boljšo prepoznavnost blagovne znamke, povišati uvrstitev SEO in privabiti ciljno publiko. Objave gostov koristijo tako založnikom kot blogerjem. Za uspešno pridobitev objave gostov je ključnega pomena učinkovita e-pošta z zadevo in predlogi. Obstaja več predlogov e-pošte, ki bi jih bilo smiselno uporabiti v tem primeru.
LiveAgent je orodje za upravljanje odnosov s strankami, ki omogoča enostaven dostop do podatkov o strankah, sledenje potencialnim strankam in upravljanje sredstev ter podpira integracije. Orodje omogoča povečanje zadovoljstva strank s pomočjo vtičnika Highrise CRM. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, spremljanje stanja sistema, dnevnik sprememb ter programsko opremo za pomoč strankam, VoIP telefonsko opremo, samopostrežno in dohodno klicno središče ter sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je prejel nagrade in certifikate, ima partnerski program in ponuja akademijo.
Vpogled v podatke vstopnice/stranke (CRM)
LiveAgent je orodje za upravljanje komunikacije strank v podjetju, ki omogoča razvrščanje zahtevkov, sledenje delovnega časa agentov, podporo po elektronski pošti, hitrem klepetu v živo, družbenih omrežjih, telefonu in bazi znanja. Ponuja več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in preprost uporabniški vmesnik. Ponuja tudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal in poročila o kanalih, ki jih lahko razvrstite po oddelkih, agentih, oznakah in datumu. Poleg tega je primeren za organiziranje in izboljšanje storitve za stranke, kar je pomembno za povečanje prodaje.