Kaj so orodja za pomoč strankam?
Obstaja veliko rešitev za pomoč strankam, ki so lahko učinkovite za vaše podjetje. Upravitelji morajo imeti pregled nad delovanjem predstavnikov strank in analizirati podatke. Razumeti je treba potrebe, interese strank in jih zabeležiti. Obrnite se na svoje stranke prek družabnih medijev, odgovarjajte na komentarje in se z njimi pogovarjajte. Nenazadnje pa uporabite ustrezna orodja za pomoč strankam.
Forumi, spletne skupnosti, klepet v živo, mobilne aplikacije, družabni mediji in še veliko več. Orodja za pomoč strankam so lahko odličen način za opolnomočenje strank.
Frequently Asked Questions
Kako določiti orodja za pomoč strankam?
Orodja za pomoč strankam so orodja, ki se uporabljajo v službi za stranke. Zahvaljujoč njim lahko stranka komunicira s predstavništvom podjetja, prijavi težavo, pritožbo ali povpraševanje. Prav tako lahko vzpostavi stik z drugimi strankami, če obstaja takšna potreba in če podjetje to možnost jamči.
Katera so najbolj priljubljena orodja za pomoč strankam?
Da bi zagotovili najvišjo raven storitev za stranke, jim je treba zagotoviti ustrezne oblike komunikacije. Najbolj priljubljena orodja za pomoč strankam so trenutno spletne skupnosti in forumi za razpravo, kjer se lahko stranka obrne na druge stranke, pa tudi na strokovnjake in predstavnike podjetij. Drugo pomembno orodje je klepet v živo, ki vam omogoča pogovor v realnem času in v istem trenutku takoj dobite odgovor. Drugo orodje so družbeni mediji, ki se uporabljajo tako za vodenje tržnih kot prodajnih kampanj, za komunikacijo s stranko, pa tudi za izgradnjo stalnega oglaševanja. Intuitivne mobilne aplikacije so tudi pomembno orodje, ki olajša storitve za stranke in uporabniško izkušnjo s podjetjem.
Katera orodja za pomoč strankam ponuja LiveAgent?
LiveAgent ponuja celoten nabor orodij, potrebnih za podporo strankam. Povezuje se s socialnimi mediji, oborožen je s klepetom v živo, videoklepetom, telefonskimi klici, e-pošto, komunikacijo s pomočjo slack ali možnostjo ustvarjanja foruma. V LiveAgentu boste našli vsa orodja, ki jih potrebujete v naši vsakodnevni, 24-urni službi za stranke.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Cultural factors vplivajo na standarde storitev za stranke po svetu. Cena programske opreme klicnega centra LiveAgent je od 15 USD na uporabnika na mesec. Ločljivost klica je ključna za zadovoljstvo strank. Izdelava vašega LiveAgenta je 0% zaključena, uporaba piškotkov na spletni strani LiveAgenta je treba sprejeti.
Programska oprema za pomoč strankam, kot je chatbot, je ključna za izboljšanje storitev in zbiranje informacij. Značilnosti kakovostne programske opreme vključujejo vpogled v stranke, avtomatizacijo procesov in snemanje klicev. 24/7 podpora in integracija s trženjsko-prodajnimi platformami sta prav tako pomembni. Inovativna programska oprema je nujna za gradnjo pozitivnih odnosov s strankami.