Kaj je orodje za klepet?
Orodja za klepet pogosto temeljijo na brskalniku in uporabnikom omogočajo klepet z drugimi uporabniki v realnem času. Uporabnikom omogoča tudi prenos besedilnih sporočil, slik, video posnetkov in hiperpovezav. Napredna orodja za klepet na spletnem mestu uporabnikom omogočajo skupno rabo zaslonov in celo glasovne in video klice.
Kako lahko uporabite orodje za klepet?
Številna podjetja uporabljajo orodja za klepet v živo na svojih spletnih mestih, da postanejo bolj dostopna strankam. Z dodajanjem pripomočka za klepet na vaše spletno mesto bo vaše podjetje lahko prejelo povratne informacije in vprašanja obiskovalcev spletnega mesta in strank.

Zakaj bi morali uporabiti orodje za klepet v živo?
Uporaba takega orodja je najbolj stroškovno učinkovit način pretvorbe obiskovalca spletnega mesta v plačljivega kupca. S pravočasnim odgovarjanjem na vprašanja potencialnih strank znatno zmanjšate možnost, da bodo prešli h konkurenci. Poleg tega je to preprost in učinkovit način za stik z ljudmi po vsem svetu. Vaše stranke so lahko v povsem drugem delu sveta in vas z lahkoto kontaktirajo.
Katere druge funkcije imajo orodja za klepet na spletnem mestu?
Orodje poleg prenosa besedilnih sporočil, slik, video posnetkov in povezav uporabnikom ponuja tudi številne funkcije. Napredna orodja za klepet v živo, ki jih najdemo v programski opremi za pomoč uporabnikom, uporabnikom omogočajo uporabo obrazcev pred klepetom, obrazcev brez povezave, proaktivna vabila na klepet, in celo spremljanje spletnih obiskovalcev.
Uporaba teh naprednih funkcij omogoča agentom zbiranje dodatnih informacij od obiskovalcev spletnega mesta, kar agentom pomaga učinkoviteje odgovarjati na njihova vprašanja.
Funkcije klepeta LiveAgent v živo:
- Trenutni URL obiskovalca klepeta v živo
- Priključitev okna za klepet
- Največja dolžina čakalne vrste
- Proaktivna povabila na klepet
- Vgrajeno sledenje v klepetu
- Pogled tipkanja v realnem času
- Distribucija klepeta
- Notranji klepet
- Zgodovina klepeta
- Spletni obiskovalci
- Pregled klepeta
Kako lahko naredite orodje za klepet?
Če želite na spletno mesto dodati orodje za klepet, morate uporabiti programsko opremo za klepet v živo. LiveAgent vključuje tudi klepet v živo. Preprosto ustvarite račun in pojdite skozi vodnik za začetek. Ko se seznanite s programsko opremo, preprosto prilagodite svoj gumb za klepet.
Preberite poglobljen vodnik za ustvarjanje gumba za klepet v živo v LiveAgent.
Kaj je programska oprema za klepet v živo?
Programska oprema za klepet v živo, kot je LiveAgent, je pogosto del večje rešitve za pomoč strankam ki jo uporabljajo ekipe za pomoč strankam. Programska oprema za klepet v živo vam omogoča klepet s strankami v realnem času in pretvori pogovore za klepet v živo v zahtevke, ki so shranjeni v Univerzalnem nabiralniku.
Če želite izvedeti več, preberite Live Agent – program za klepet v živo.
Druge bistvene lastnosti programa LiveAgent:
- Zahtevki
- Pravila & SLA
- CRM
- Pripravljena sporočila & Predefinirani odgovori
- Baza znanja
- IVR
Izvedite več o LiveAgent – Funkcijah.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Kaj je orodje za klepet?
Orodja za klepet so orodja, ki vam omogočajo klepet s stranko, pošiljanje besedilnih sporočil, slik, videoposnetkov in hiperpovezav. Naprednejša orodja za klepet omogočajo skupno rabo zaslona, glasovne in video klice.
Ali LiveAgent ponuja orodje za klepet?
LiveAgent ponuja orodje za klepet. To je eden najpomembnejših elementov storitev za stranke. To omogoča skupini za pomoč strankam enostavno in neposredno komuniciranje s strankami. Poleg pošiljanja besedilnih sporočil ponuja tudi številne dodatne elemente, na primer možnost pošiljanja slik in videoposnetkov ali skupno rabo zaslona, kar je lahko v pomoč, ko morate nekaj vizualizirati, da bi pomagali stranki.
Kakšne so najboljše prakse uporabe orodja za klepet?
Zahvaljujoč orodju za klepet lahko hitro komunicirate s stranko. Zato je tako pomembno, da klepet teče nemoteno. Zahvaljujoč temu imamo več možnosti, da bo kupec izbral izdelek ali storitev naše blagovne znamke. Ko je težava bolj zapletena, je dobro uporabiti funkcije, ki jih ponuja klepet. Zahvaljujoč možnosti pošiljanja slike, videa ali skupne rabe zaslona lahko stranki neposredno pokažemo, kaj mora narediti. Pomembno je tudi, da ima stranka zelo enostaven dostop do klepeta, da se lahko obrne na skupino za podporo s katere koli podstrani. Prav tako se je treba spomniti osebnih odzivov in pomena vzpostavljanja odnosa s stranko - odlično orodje za izgradnjo odnosov pa je klepet v živo, ki deluje v realnem času.
Expert note
Orodje za klepet je vsestransko in učinkovito orodje za komunikacijo s strankami v realnem času na spletnem mestu.

LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
LiveAgent je orodje za klepetalnice na spletu, ki omogoča hitro storitev za stranke v realnem času. Nudi številne funkcije, kot so proaktivna povabila in oblikovanje gumbov in oken za klepet, ki izboljšujejo podporo strankam. Brezplačen spletni klepet pa pomaga pri zmanjševanju števila opuščenih košaric in povečuje produktivnost storitev za stranke. LiveAgent je del celotnega nabora programske opreme za pomoč strankam, ki je ugodna in ima konkurenčno prednost.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
Aplikacije za klepet so odlična rešitev za izboljšanje izkušnje strank in povečanje njihove lojalnosti. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje klepet v realnem času. Brezplačna različica odjemalca za klepet je na voljo v LiveAgent-u, poleg tega pa podjetje ponuja tudi druge produkte, kot so VoIP telefonski sistemi, programska oprema za dohodni klicni center in upravljanje pritožb. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, ki ponuja skoraj takojšnje odgovore in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Pri dodajanju klepeta na spletno mesto je ključno izbrati ponudnika programske opreme, ki najbolje ustreza poslovnim potrebam.