Kaj pomeni osredotočenost na kupca?
Da bodo vaše stranke zadovoljne in zveste, pridobite s pozitivno izkušnjo strank in tako povečate svojo prodajo. Takšno poslovanje se imenuje storitev, osredotočena na stranke. To je način zagotavljanja več kot le dobre storitve ali izdelka. Ta strategija je namenjena postavljanju strank v jedro poslovanja.
Osredotočenost na stranke prinaša številne prednosti in koristi. Krepi zvestobo, zaupanje in zadovoljstvo strank. Zadovoljne stranke priporočajo vaše storitve drugim in pridobivate vedno več strank.
Frequently asked questions
Kaj pomeni pristop, osredotočen na kupca?
Pristop, osredotočen na kupca, je poslovna strategija, ki stranko postavlja v središče, najprej v interesu blagovne znamke. Stranka je osrednja točka v srcu in pristopu podjetja. To je za izgradnjo pozitivnih izkušenj in izgradnjo dolgoročnih odnosov.
Kaj so osnove pristopa, osredotočenega na kupca?
Osnova pristopa, usmerjenega v kupca, bi morala biti najprej ponudba celovitih storitev za stranke. Zahvaljujoč temu lahko kupec v vsakem trenutku nakupa prejme potrebno podporo. Poleg tega je treba vse procese, skozi katere gre stranka, ustrezno prilagoditi, da jih lahko enostavno in brez težav preidejo.
Ali mora biti vsako podjetje osredotočeno na kupce?
Vsako podjetje mora biti vsekakor usmerjeno v stranke. Ne glede na panogo bo podjetje, če je stranka zadovoljna, lahko ustvarilo višji dobiček in trajne odnose s strankami, ki bodo gradili zvestobo ob primernem ravnanju s stranko.
LiveAgent je orodje za upravljanje čakalnih vrst in izboljšanje zadovoljstva strank preko klepetov v živo. Za pridobivanje ugleda in povečanje prodaje je ključno izpolniti in obdelati prošnje strank ter jim izkazati spoštovanje. Večkanalna podpora strankam je pomembna za pridobivanje dragocenih povratnih informacij o izdelkih in strankah ter za izboljšanje uporabniške izkušnje. Strategija spoštovanja strank je ključni dejavnik za uspeh, saj lojalne stranke porabijo več in pogosteje kupujejo. Podjetja bi morala uporabljati jezik, ki izraža hvaležnost strankam, in uporabljati različne ideje za spoštovanje strank, da bi jih nagrajevala in poglobila odnose s strankami.
Cilj zadovoljevanja strank z najboljšimi praksami
Spodbude in programi zvestobe so pomembni pri pridobivanju kupcev in vzdrževanju odnosov z njimi. Ponudba cenovnih spodbud, brezplačnih vzorcev ali daril, popustov in posebnih ponudb lahko izboljša promocijo blagovne znamke. Ankete o zadovoljstvu strank so ključne pri razumevanju, kako se počutijo stranke glede vašega podjetja. LiveAgent ponuja funkcijo dolžine čakalne vrste, ki izboljšuje zadovoljstvo strank. Različne pobude, kot so izražanje hvaležnosti, priznanje, nagrajevanje in personalizacija, lahko pomagajo izboljšati odnose s strankami.
Predloge stikov za zapiranje/prekinitev klicnega centra
Storitve za stranke so pomemben steber vsakega podjetja, zato bi se morali zastopniki v klicnem centru potruditi, da zagotovijo odlično storitev za stranke. Potrebno je, da zaposleni v službi za stranke imajo dobre komunikacijske sposobnosti, poznajo podjetje in izdelke, znajo reševati probleme, so potrpežljivi in empatični ter imajo dober spomin in pozornost do detajlov. Za zapiranje ali prekinitev klica se lahko uporabi predloge stikov, ki so prijazni in profesionalni.
Ste zastali? Povečajte prodajo z LiveAgentom!
Programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, je ključnega pomena za izboljšanje storitev za stranke, ohranjanje zvestobe in povečanje prodaje. LiveAgent ponuja več kot 180 naprednih funkcij služb za pomoč uporabnikom in več kot 100 integracij, kar vam bo pomagalo zagotoviti najboljšo možno storitev. Slaba storitev za stranke lahko podjetje stane veliko denarja, zato je pomembno, da podjetja zagotovijo brezhibno storitev. Negativne ocene se širijo kot požar, zato morajo podjetja narediti vse, da zmanjšajo naporno delo strank in obdržijo sedanje stranke. Pridobitev novih strank je dražja kot obdržanje sedanje, zato je pomembno, da se podjetja osredotočijo na izboljšanje storitev za stranke.