Kaj je označevanje klicev?
Funkcija označevanja klicev vam omogoča, da na svoje telefonske klice dodate različne oznake glede na kontekst. Je zmogljivo poslovno orodje, ki ga je mogoče dodati naprednemu sistemu usmerjanja klicev za dodatno racionalizacijo procesov kontaktnega centra.
Na primer, stranka pokliče vaš klicni center, da se pritoži zaradi izdelka ali storitve. Nanjo lahko nalepite oznako »Pritožbe«. Lahko ste tako natančni, kot potrebujete. Dodajte oznake za določene vrste izdelkov, marketinške kampanje, od koder prihaja potencialna stranka, ali kar koli drugega, kar bo pomagalo kategorizirati klice strank, ki jih prejme vaš kontaktni center.
Zakaj je označevanje klicev pomembno za vaše podjetje?
Obstaja veliko prednosti uporabe sistema za označevanje klicev v vašem klicnem centru. Oglejmo si nekaj izmed njih.
- Ostanite organizirani – Če so klici razvrščeni v posebne kategorije, vašim agentom v klicnem centru omogočite, da ostanejo na tekočem s procesi kontaktnega centra, saj lahko veliko bolj učinkovito krmarijo po svoji delovni obremenitvi.
- analiziranje klicev – označevanje klicev olajša analizo in preučevanje podatkov klicnega centra. Pomaga vam lahko izmeriti ne le produktivnost in poslovno uspešnost vašega kontaktnega centra, temveč vam omogoča tudi boljšo oceno kakovosti potencialnih strank, ki jih ustvarijo različne marketinške kampanje.
- prepoznavanje trendov – Ko imate vse svoje podatke označene in jasno razvrščene v kategorije, je veliko lažje prepoznati trende in vzorce pri vprašanjih storitev za stranke, pa tudi pri trženju in prodajne metode.
- označevanje jeznih klicev – Tudi najbolj izjemne ekipe za podporo prejmejo nekaj jeznih klicev strank. Če jih označite, lahko bolje razumete, zakaj so se zgodile. Ali se v teh interakcijah pojavi ime določenega zaposlenega? Ali pa morda obstaja določen izdelek ali storitev, ki je povezana s temi klici.
- ponovno pridobivanje potencialnih strank – Če označite natančen razlog, zakaj nekatere vaše kvalificirane potencialne stranke niso izvedle konverzije, lahko zagotovite storitev, ki temelji na kontekstu, in razvijete natančnejše strategije vračanja za vašo naslednjo interakcijo.
- prepoznavanje izzivov – Ko prepoznate in označite problematična področja za svoje stranke, lahko ustvarite bolj prepričljivo strategijo in povečate svojo prodajo.
Uporaba označevanja klicev za boljšo storitev za stranke
Zagotavljanje odličnih storitev za stranke ni samo pomembno, ampak je bistveno za doseganje vaših poslovnih ciljev.
Označevanje klicev lahko pomaga vašim agentom zagotoviti več prilagojene storitve strankam. Če lahko na primer vidijo oznake z imenom strank, jih lahko pozdravijo z njihovimi imeni. Interakcije s strankami lahko kategorizirate z uporabo oznak, tako da lahko predstavniki za pomoč strankam krmarijo po svojih prejšnjih interakcijah s strankami.
Poleg tega lahko z uvedbo učinkovitega označevanja klicev preprosto analizirate posnetke klicev in prepoznate nezadovoljne stranke. Opažanje vzorcev pri težavah s storitvami za stranke je ključnega pomena za delovanje vašega klicnega centra.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Frequently Asked Questions
Kaj je označevanje klicev v klicnem centru?
Označevanje klicev vam med drugimi naprednimi funkcijami klicnega centra omogoča, da ostanete organizirani v delovanju klicnega centra. Z dodajanjem različnih oznak klicem strank vaši agenti ne bodo le lahko spremljali najnovejše interakcije z vročimi potencialnimi strankami, temveč bodo vašim strankam zagotovili tudi odlično storitev za stranke. Poleg tega označevanje klicev omogoča boljšo navigacijo, ko gre za analizo podatkov o strankah in prepoznavanje trendov v komunikaciji s strankami.
Zakaj je označevanje pomembno v klicnih centrih?
V okoljih klicnih centrov je ohranjanje organiziranosti prednostna naloga. Kontaktni centri so pogosto preobremenjeni zaradi velike obremenitve in števila klicev, ki jih prejmejo. Klicne oznake omogočajo kategorizacijo in enostavno navigacijo po različnih interakcijah strank.
Katere so nekatere priljubljene oznake za uporabo?
Nekatere najpogosteje uporabljene oznake vključujejo tehnično podporo, prodajni oddelek, pritožbo strank, vračilo naročila itd. Uporabite lahko tudi obvezne klicne oznake, ki prisilijo agente, da dodelijo določeno oznako takoj po telefonskem klicu.
Kako ustvariti oznake po meri?
To je zelo odvisno od programske opreme, ki jo uporabljate. Povezava v zgornjem članku vas bo pripeljala na stran, ki pojasnjuje, kako ustvariti oznake po meri s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent.
Kaj ni klic brez oznake?
Gre za vhodni ali odhodni klic, ki mu v vašem sistemu ni bila dodeljena oznaka.
Končni kontrolni seznam klicnega centra
Vas zanima ustanovitev klicnega centra, pa nimate pojma, kje začeti? Pripravili smo kontrolni seznam klicnega centra, ki vas vodi skozi vsak korak.
Discovery call kontrolni seznam
Kako lahko sklenete več poslov s pogovorom s svojimi potencialnimi strankami? Naš kontrolni seznam za odkrivanje vam bo pomagal povečati prodajo.