Kaj je plošča zastopnika?
Ko se agenti prijavijo v svoj LiveAgent, lahko upravljajo veliko stvari na plošči Agent. Lahko aktivirajo vtičnik, ustvarjajo in upravljajo zahtevke, zamenjajo privzeti logotip LiveAgent, ustvarijo novega uporabnika, uredijo organizacije in še veliko več. Tako, da lahko seje klepeta preprosto začnete neposredno iz plošče zastopnika. Vse je skoncentrirano na enem mestu. Podokno zastopnika je na levi strani okna LiveAgent. Je enostavna za uporabo, jasna in preprosta.
FAQ
Kje je plošča zastopnika?
Agent Panel je na voljo v LiveAgent. Plošča zastopnika je dosegljiva na levi strani okna LiveAgent. Je enostavna za uporabo, jasna in preprosta komponenta za skupine agentov.
Kaj lahko počnete na zastopniški plošči?
Agent Panel vam omogoča, da z LiveAgentom upravljate vse. Lahko aktivirate vtičnik, razvrstite vse zahtevke, nekaj uredite poslovno. Kaj vas še čaka tukaj? Z lahkoto dostopate do strankinih e-poštnih predlog in predlog e-poštnih sporočil agenta za boljšo prilagoditev komunikacije.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.