Kaj je plošča zastopnika?
Ko se agenti prijavijo v svoj LiveAgent, lahko upravljajo veliko stvari na plošči Agent. Lahko aktivirajo vtičnik, ustvarjajo in upravljajo zahtevke, zamenjajo privzeti logotip LiveAgent, ustvarijo novega uporabnika, uredijo organizacije in še veliko več. Tako, da lahko seje klepeta preprosto začnete neposredno iz plošče zastopnika. Vse je skoncentrirano na enem mestu. Podokno zastopnika je na levi strani okna LiveAgent. Je enostavna za uporabo, jasna in preprosta.
FAQ
Kje je plošča zastopnika?
Agent Panel je na voljo v LiveAgent. Plošča zastopnika je dosegljiva na levi strani okna LiveAgent. Je enostavna za uporabo, jasna in preprosta komponenta za skupine agentov.
Kaj lahko počnete na zastopniški plošči?
Agent Panel vam omogoča, da z LiveAgentom upravljate vse. Lahko aktivirate vtičnik, razvrstite vse zahtevke, nekaj uredite poslovno. Kaj vas še čaka tukaj? Z lahkoto dostopate do strankinih e-poštnih predlog in predlog e-poštnih sporočil agenta za boljšo prilagoditev komunikacije.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.
LiveAgent je sistem za poročanje o napakah, ki omogoča upravljanje zahtev, podporo strankam pri njihovih težavah in avtomatizacijo dela. LiveAgent se lahko šteje za sistem za poročanje o napakah, ki omogoča agentom upravljanje zahtev, podporo strankam in avtomatizacijo dela. Zahtevek pri težavi je prošnja za pomoč, ki se beleži v računalniškem sistemu za upravljanje storitev računalniške podpore. Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Izberite ime za svojo poddomeno LiveAgent in zaženite svoj brezplačen račun.