Kaj pomeni podpora v živo?
Podpora v živo je način zagotavljanja storitev za stranke. Ustvarjen je za zagotavljanje informacij, podpore in pomoči. Omogoča strankam in obiskovalcem komunikacijo z ekipo za pomoč strankam podjetja prek klepeta v živo.
Stranke lahko kliknejo gumb za klepet v živo na spletnem mestu podjetja in začnejo komunicirati. Podpora v živo vedno zahteva posebno programsko opremo ali aplikacije. Razen oken za klepet v živo, te aplikacije ponujajo tudi nevidno analizo prometa, varen nadzor upravljanja in še veliko več.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija podpore v živo?
Podpora v živo je tehnologija, ki podjetjem omogoča interakcijo z uporabniki, ki obiščejo večpredstavnostne vire organizacije. Najpogosteje gre za klepet v živo, ki je na voljo na spletni strani podjetja. V večini primerov je zelo ugodno, da se klepet prikaže na večini strani spletnega mesta.
Ali vaše podjetje potrebuje podporo v živo?
Če želite, da vaše podjetje računa na trg in vidi tudi povečanje dobička, je potrebna podpora v živo. Današnji potrošniki od podjetij zahtevajo skoraj takojšnjo podporo. Podpora v živo je zelo pomembna pri povečevanju konverzij. Omogoča vam zmanjšanje števila odpovedi in opuščenih košaric.
Ali LiveAgent omogoča podporo v živo?
LiveAgent omogoča podporo v živo. Najprej je to mogoče prek klepeta v živo, ki omogoča komunikacijo v realnem času. Omogoča ustrezno konfiguracijo in možnost prilagajanja klepeta pogledu. Poleg tega lahko odjemalec prenaša datoteke, zato si lahko bolje predstavi svojo težavo.
LiveAgent je program, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam in upravljanje klicnih centrov. Njihova programska oprema vključuje VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo ter sistem upravljanja pritožb. Poleg tega imajo partnerski program, spletno akademijo in blog ter nudijo podporo strankam. Družba je prejela nagrade in certifikate. LiveAgent ponuja brezplačno demo različico, obiskovalci pa se lahko naročijo na njihove novice. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2004 in ima sedež v ZDA. Varnost in zasebnost sta jim zelo pomembni.
Tekst govori o pomembnosti programske opreme za izdelavo zahtevkov za podporo in njenem olajšanju komunikacije med podjetji in njihovimi strankami. Programska rešitev je lahko brezplačna za organizacije z omejenimi proračuni. V LiveAgentu se zahtevki za podporo lahko enostavno najdejo in rešujejo. Programska podpora je ključnega pomena za učinkovito uporabo programske opreme.
LiveAgent je večnamenska programska oprema za podporo strankam z več kot 175 funkcijami in 40 integracijami. Z enostavno namestitvijo in uporabo ter brezplačno preskusno različico lahko preverite, ali je to rešitev, ki jo potrebujete. Namenjena je vsem, ki upravljajo z zahtevami strank po več komunikacijskih kanalih. LiveAgent omogoča personalizacijo, hitrost in uporabnost za gradnjo odnosov s strankami.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.