Kaj pomeni podpora v živo?
Podpora v živo je način zagotavljanja storitev za stranke. Ustvarjen je za zagotavljanje informacij, podpore in pomoči. Omogoča strankam in obiskovalcem komunikacijo z ekipo za pomoč strankam podjetja prek klepeta v živo.
Stranke lahko kliknejo gumb za klepet v živo na spletnem mestu podjetja in začnejo komunicirati. Podpora v živo vedno zahteva posebno programsko opremo ali aplikacije. Razen oken za klepet v živo, te aplikacije ponujajo tudi nevidno analizo prometa, varen nadzor upravljanja in še veliko več.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija podpore v živo?
Podpora v živo je tehnologija, ki podjetjem omogoča interakcijo z uporabniki, ki obiščejo večpredstavnostne vire organizacije. Najpogosteje gre za klepet v živo, ki je na voljo na spletni strani podjetja. V večini primerov je zelo ugodno, da se klepet prikaže na večini strani spletnega mesta.
Ali vaše podjetje potrebuje podporo v živo?
Če želite, da vaše podjetje računa na trg in vidi tudi povečanje dobička, je potrebna podpora v živo. Današnji potrošniki od podjetij zahtevajo skoraj takojšnjo podporo. Podpora v živo je zelo pomembna pri povečevanju konverzij. Omogoča vam zmanjšanje števila odpovedi in opuščenih košaric.
Ali LiveAgent omogoča podporo v živo?
LiveAgent omogoča podporo v živo. Najprej je to mogoče prek klepeta v živo, ki omogoča komunikacijo v realnem času. Omogoča ustrezno konfiguracijo in možnost prilagajanja klepeta pogledu. Poleg tega lahko odjemalec prenaša datoteke, zato si lahko bolje predstavi svojo težavo.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Cultural factors vplivajo na standarde storitev za stranke po svetu. Cena programske opreme klicnega centra LiveAgent je od 15 USD na uporabnika na mesec. Ločljivost klica je ključna za zadovoljstvo strank. Izdelava vašega LiveAgenta je 0% zaključena, uporaba piškotkov na spletni strani LiveAgenta je treba sprejeti.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.