Brezplačen preizkus

Podpora v živo

Kaj pomeni podpora v živo?

Podpora v živo je način zagotavljanja storitev za stranke. Ustvarjen je za zagotavljanje informacij, podpore in pomoči. Omogoča strankam in obiskovalcem komunikacijo z ekipo za pomoč strankam podjetja prek klepeta v živo.

Stranke lahko kliknejo gumb za klepet v živo na spletnem mestu podjetja in začnejo komunicirati. Podpora v živo vedno zahteva posebno programsko opremo ali aplikacije. Razen oken za klepet v živo, te aplikacije ponujajo tudi nevidno analizo prometa, varen nadzor upravljanja in še veliko več.

Frequently asked questions

Kakšna je definicija podpore v živo?

Podpora v živo je tehnologija, ki podjetjem omogoča interakcijo z uporabniki, ki obiščejo večpredstavnostne vire organizacije. Najpogosteje gre za klepet v živo, ki je na voljo na spletni strani podjetja. V večini primerov je zelo ugodno, da se klepet prikaže na večini strani spletnega mesta.

 

Ali vaše podjetje potrebuje podporo v živo?

Če želite, da vaše podjetje računa na trg in vidi tudi povečanje dobička, je potrebna podpora v živo. Današnji potrošniki od podjetij zahtevajo skoraj takojšnjo podporo. Podpora v živo je zelo pomembna pri povečevanju konverzij. Omogoča vam zmanjšanje števila odpovedi in opuščenih košaric.

 

Ali LiveAgent omogoča podporo v živo?

LiveAgent omogoča podporo v živo. Najprej je to mogoče prek klepeta v živo, ki omogoča komunikacijo v realnem času. Omogoča ustrezno konfiguracijo in možnost prilagajanja klepeta pogledu. Poleg tega lahko odjemalec prenaša datoteke, zato si lahko bolje predstavi svojo težavo.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico