Kaj je portal za podporo?
Na portalu za podporo strankam so shranjeni članki v bazi znanja, objave na forumih in povratne informacije strank. Podpira vaše stranke tudi takrat, ko vaši agenti niso na spletu. Videz in občutek lahko popolnoma prilagodite svojemu poslu.
Izvedite več o Portalu za podporo v LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni portal za podporo?
Portal za podporo je samopostrežno spletno orodje za podporo strankam. Stranke ga lahko uporabijo za hitro pomoč. Portali za podporo strankam omogočajo enostavno in samodejno iskanje informacij.
Ali potrebujete portal za podporo v svojem podjetju?
Če želite v svojem poslu imeti vrhunsko službo za stranke, svojim strankam omogočite dostop do portala za podporo. Možnost iskanja pomoči, ne da bi se morali obrniti na podporo, je izjemno pomembna in jo stranke cenijo.
Ali vam LiveAgent omogoča ustvarjanje portala za podporo?
LiveAgent vam omogoča, da ustvarite en sam podporni portal. Če jih želite ustvariti več, lahko ustvarite drugega s klikom na gumb "ustvari portal za stranke". Dodatna baza znanja stane 19 USD / na mesec.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.