Kaj je portal za podporo?
Na portalu za podporo strankam so shranjeni članki v bazi znanja, objave na forumih in povratne informacije strank. Podpira vaše stranke tudi takrat, ko vaši agenti niso na spletu. Videz in občutek lahko popolnoma prilagodite svojemu poslu.
Izvedite več o Portalu za podporo v LiveAgent.
Frequently asked questions
Kaj pomeni portal za podporo?
Portal za podporo je samopostrežno spletno orodje za podporo strankam. Stranke ga lahko uporabijo za hitro pomoč. Portali za podporo strankam omogočajo enostavno in samodejno iskanje informacij.
Ali potrebujete portal za podporo v svojem podjetju?
Če želite v svojem poslu imeti vrhunsko službo za stranke, svojim strankam omogočite dostop do portala za podporo. Možnost iskanja pomoči, ne da bi se morali obrniti na podporo, je izjemno pomembna in jo stranke cenijo.
Ali vam LiveAgent omogoča ustvarjanje portala za podporo?
LiveAgent vam omogoča, da ustvarite en sam podporni portal. Če jih želite ustvariti več, lahko ustvarite drugega s klikom na gumb "ustvari portal za stranke". Dodatna baza znanja stane 19 USD / na mesec.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
The importance of software for support requests and usage in companies is discussed in the given text. Methods for avoiding requests, facilitating communication with customers, and the need to organize customer support are explained. Free software can be used for organizations with limited budgets. LiveAgent offers live technical support and services for customers, including live chat support, and various software solutions for managing complaints and customer support. The chat provides a crucial channel for customer services, and prepared answers can support the team in customer support.
LiveAgent ponuja učinkovito storitev za stranke preko klicnega centra za pomoč strankam in sistema za zahtevke za pomoč uporabnikom. Podjetje se osredotoča na spretnosti svoje službe za stranke in standardne operativne postopke za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. LiveAgent ima tudi različne funkcije in integracije ter podpore za uporabnike.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno s samopostrežnimi portali in upravljanjem pritožb ter e-pošte. Najboljše prakse vključujejo izbiro prave programske opreme, stabilno internetno povezavo in namenske skupine za pomoč uporabnikom. Samopostrežni portali so priljubljeni med strankami, saj več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila prilagojena njihovim potrebam.