Kaj je podrobnost vstopnice?
Po kliku na ID vstopnice, se odpre okno s podrobnostmi vstopnice. Podrobnosti vsebujejo dodatne informacije o vstopnici kot so: predmet, dodatna polja, prejemniki, zaznamki, časovno poročilo in priponke.
Frequently asked questions
Kaj je podrobnost vstopnice?
Podrobnosti vstopnice so podatki o vstopnici.
Kako dostopate do podrobnosti vstopnice?
Kliknite na ID vstopnice za pregled podrobnosti. Tako se nam prikažejo podatki določene vstopnice.
Kakšne informacije vsebujejo podrobnosti vstopnice?
Podrobnosti vstopnice vsebujejo: predmet, ime prejemnika, osebni zaznamki, časovno poročilo, priloge in dodatna polja.
Pripomoček za klepet v živo bi moral biti na vsaki strani spletnega mesta in omogočati vodenje klepeta v realnem času ter pošiljanje že pripravljenih odgovorov. Poleg tega je pomembno prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. Klepet v živo je ključen komunikacijski kanal za organizacije, ki želijo biti plasirane na trg, saj omogoča strankam hitro in učinkovito pomoč.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča analizo uspešnosti dohodnih in odhodnih klicev ter razporejanje klicev na kartice strank. Za uspešno reševanje dohodnih klicev je pomembno ustrezno usposabljanje zastopnikov in sledenje meritvam za izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja tudi zanesljivo programsko opremo kontaktnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke.
LiveAgent ponuja celovito rešitev za uspeh strank na vseh komunikacijskih kanalih 24/7, vključujoč vstopnični sistem za upravljanje zahtev strank. Njihova programska oprema omogoča personalizacijo, hitrost in uporabnost ter vse kanale za komunikacijo s strankami združuje v en enoten poštni predal. Ponujajo brezplačno preskusno različico, cene pa so dostopne. LiveAgent omogoča povezovanje različnih komunikacijskih kanalov in se enostavno vzpostavi ter uporablja. Nekateri njihovi uporabniki poročajo o izboljšani zadovoljstvu strank in povečani prodaji.
LiveAgent je programska rešitev za pomoč strankam, ki vključuje telefoniranje, samopostrežno programsko opremo, upravljanje e-pošte in sistem za upravljanje pritožb. Ponuja brezplačno različico in podporo v različnih jezikih. LiveAgent omogoča spremljanje stanja zahtevkov in ustrezno obravnavo le-teh. Funkcija deljenja zahtevkov povečuje učinkovitost komunikacije in omogoča prenos tehničnih poizvedb na ustrezni oddelek. LiveAgent ima partnerski program in spletno podporo ter uporablja dostopno točko za naročanje in prejemanje novic o popustih.