Kaj je podrobnost vstopnice?
Po kliku na ID vstopnice, se odpre okno s podrobnostmi vstopnice. Podrobnosti vsebujejo dodatne informacije o vstopnici kot so: predmet, dodatna polja, prejemniki, zaznamki, časovno poročilo in priponke.
Frequently Asked Questions
Kaj je podrobnost vstopnice?
Podrobnosti vstopnice so podatki o vstopnici.
Kako dostopate do podrobnosti vstopnice?
Kliknite na ID vstopnice za pregled podrobnosti. Tako se nam prikažejo podatki določene vstopnice.
Kakšne informacije vsebujejo podrobnosti vstopnice?
Podrobnosti vstopnice vsebujejo: predmet, ime prejemnika, osebni zaznamki, časovno poročilo, priloge in dodatna polja.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.