Brezplačen preizkus

Pohvale

Kaj so pohvale?

Pritožbe in pohvale so odličen način za razlago občutkov do podjetja, izdelkov ali storitev. Komplimenti so nasprotje pritožb. Prejemanje komplimentov od strank motivira osebje za podporo strankam, menedžerje in pove, da je bila stranka res zadovoljna. Vendar je treba nenehno posodabljati veščine, tehnologijo, znanje.

Pohvale

Frequently asked questions

Kaj so pohvale?

Pohvale so pohvale strank, ki jih podjetje lahko prejme, ko je stranka na primer zadovoljna s storitvami za stranke. Če je vaša storitev vrhunska, obstaja možnost, da bodo stranke pustile pohvale. To so najboljše povratne informacije vaših strank.

Kako lahko stranke dajejo pohvale?

Stranke imajo lahko več načinov za dajanje komplimentov. Odvisno od komunikacijskih kanalov, ki jih podjetje upravlja, lahko stranka na primer pusti oceno v Googlu ali na Facebooku, napiše e-poštno sporočilo neposredno v službo za stranke, piše v klepetu ali sporoči po telefonu.

Kako naj se agent za pomoč strankam odzove na pohvale?

Dobri odzivi na pohvale so predvsem zasluga stranke. To je prvi korak k temu, da je stranka še bolj cenjena. Prav tako lahko razmislite, ali želimo takšni stranki ponuditi popust, darilo ali trajno vrednost.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico