Kaj so pohvale?
Pritožbe in pohvale so odličen način za razlago občutkov do podjetja, izdelkov ali storitev. Komplimenti so nasprotje pritožb. Prejemanje komplimentov od strank motivira osebje za podporo strankam, menedžerje in pove, da je bila stranka res zadovoljna. Vendar je treba nenehno posodabljati veščine, tehnologijo, znanje.

Frequently asked questions
Kaj so pohvale?
Pohvale so pohvale strank, ki jih podjetje lahko prejme, ko je stranka na primer zadovoljna s storitvami za stranke. Če je vaša storitev vrhunska, obstaja možnost, da bodo stranke pustile pohvale. To so najboljše povratne informacije vaših strank.
Kako lahko stranke dajejo pohvale?
Stranke imajo lahko več načinov za dajanje komplimentov. Odvisno od komunikacijskih kanalov, ki jih podjetje upravlja, lahko stranka na primer pusti oceno v Googlu ali na Facebooku, napiše e-poštno sporočilo neposredno v službo za stranke, piše v klepetu ali sporoči po telefonu.
Kako naj se agent za pomoč strankam odzove na pohvale?
Dobri odzivi na pohvale so predvsem zasluga stranke. To je prvi korak k temu, da je stranka še bolj cenjena. Prav tako lahko razmislite, ali želimo takšni stranki ponuditi popust, darilo ali trajno vrednost.
- Ocena zadovoljstva strank [Pojasnjeno]
- Vprašanja v anketi o zadovoljstvu strank (brezplačne predloge)
- Kako napisati zahvalno e-pošto (+predloge)
- Poročilo o zadovoljstvu (Pojasnjeno)
- Kako napisati zahvalno pismo (+predloge)
- Odgovor s pozitivnimi povratnimi informacijami v družbenih medijih (predloge)
- Zahteve za pričevanja (predloge)
- Cilji in najboljše prakse zadovoljevanja strank (pojasnjeno)