Kaj so pohvale?
Pritožbe in pohvale so odličen način za razlago občutkov do podjetja, izdelkov ali storitev. Komplimenti so nasprotje pritožb. Prejemanje komplimentov od strank motivira osebje za podporo strankam, menedžerje in pove, da je bila stranka res zadovoljna. Vendar je treba nenehno posodabljati veščine, tehnologijo, znanje.

Frequently Asked Questions
Kaj so pohvale?
Pohvale so pohvale strank, ki jih podjetje lahko prejme, ko je stranka na primer zadovoljna s storitvami za stranke. Če je vaša storitev vrhunska, obstaja možnost, da bodo stranke pustile pohvale. To so najboljše povratne informacije vaših strank.
Kako lahko stranke dajejo pohvale?
Stranke imajo lahko več načinov za dajanje komplimentov. Odvisno od komunikacijskih kanalov, ki jih podjetje upravlja, lahko stranka na primer pusti oceno v Googlu ali na Facebooku, napiše e-poštno sporočilo neposredno v službo za stranke, piše v klepetu ali sporoči po telefonu.
Kako naj se agent za pomoč strankam odzove na pohvale?
Dobri odzivi na pohvale so predvsem zasluga stranke. To je prvi korak k temu, da je stranka še bolj cenjena. Prav tako lahko razmislite, ali želimo takšni stranki ponuditi popust, darilo ali trajno vrednost.
Strokovna opomba
Pohvale so ključne za razvoj uspešnega poslovanja, saj krepijo zaupanje in motivirajo osebje za podporo strankam. Bodite hvaležni in zagotovite trajno vrednost svojim strankam.

How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.