Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ponovno odprtje zahtevka

Kaj pomeni Ponovno odpiranje zahtevka?

Stranke lahko zahtevke, ki so bili že zaprti, znova odprejo. To se lahko zgodi iz več razlogov. Stranke morda niso popolnoma zadovoljne z rešitvijo svoje težave ali pa imajo glede tega več vprašanj. Zato je dobra praksa, da zastopniki poskrbijo, da je bil problem stranke pravilno rešen in da glede tega ni več vprašanj.

Pogosta vprašanja

Kakšna je definicija ponovnega odpiranja zahtevka?

Zahtevek se znova odpre, ko se stranka odzove na že zaprt zahtevek ali če agent spremeni njegov status v odprto.

 

Ali je funkcija ponovnega odpiranja zahtevkov uporabna?

Funkcija ponovnega odpiranja vam omogoča, da znova obiščete temo, ki je bila v njej obravnavana. Veliko število ponovno odprtih običajno pomeni, da agenti zaprejo nit prezgodaj, morda še preden je težava v celoti odpravljena.

 

Ali LiveAgent omogoča funkcijo ponovnega odpiranja zahtevkov?

Pri LiveAgentu lahko zahtevke, ki so bili prej zaprti, stranke znova odprejo. To lahko pomeni, da stranke niso zadovoljne z rešitvijo problema.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico