Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poslovne ure

Kakšen je delovni čas?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Delovni čas je čas, v katerem običajno deluje podporno osebje podjetja. Podjetja ustvarjajo delovne ure za stranke, ki komunicirajo s podpornim osebjem. Odzivni čas se določi glede na uradne ure. Navsezadnje nihče ne želi, da stranke čakajo na službo za pomoč uporabnikom, ko so zasedeni, spijo ali so na dopustu.

Za različne oddelke je mogoče izbrati različne delovne ure. To je koristno, če agenti delujejo ob različnih urah ali v različnih časovnih pasovih. Na primer, podporno osebje podjetja je na voljo 24 ur. Tako bodo delavci odgovorni le za klice med delovnim časom svoje izmene.

Kakšen je običajen delovni čas?

Običajne delovne ure so običajno od 8. do 18. ure. Običajno je od ponedeljka do petka. To velja razen za praznike.

Vedno pa imejte v mislih, da se običajne delovne ure in dnevi razlikujejo glede na lokacijo podjetja.

Koliko delovnih dni je 48 ur?

48 ur pomeni 2 delovna dneva. Delovni dnevi so običajno od ponedeljka do petka, ko večina poklicnih podjetij deluje.

Kakšen je delovni čas v ZDA?

Delovni čas je odvisen od vrste posla. Uradna mesta, kot so banke v ZDA, so običajno odprta od 8. do 17. ure – od ponedeljka do petka. Kljub temu so lahko maloprodajne trgovine pogosto odprte dlje, tudi vsak dan v tednu. To običajno velja vse razen nekaterih državnih ali drugih praznikov. Restavracije se lahko razlikujejo glede na lokacijo podjetja. Na splošno je običajno od 9.00 do 17.00.

Kako vam lahko programska oprema za pomoč strankam pomaga upravljati vaše podjetje 24/7?

Programska oprema za pomoč strankam vašim agentom pomaga upravljati vsa vprašanja na enem mestu. Ni potrebe po menjavi vmesnikov.

Na primer, v en univerzalni nabiralnik lahko dobite vsa vprašanja, povezana z e-pošto, klepetom v živo, klicnim centrom in družabnimi mediji. Nastavite in avtomatizirajte svojega agenta LiveAgent in dosežite najboljšo zmogljivost storitve za stranke!

Če želite izvedeti več o LiveAgent, preberite program za  servis.

Kako pa pomaga pri vašem delovnem času?

Služba za stranke običajno deluje v izmenah. Storitve, ki so na voljo 24 ur na dan, je težko zagotoviti, razen če si vaše podjetje lahko privošči porabo sredstev za najem več zaposlenih.

Programska oprema za storitve za stranke, kot je LiveAgent, ponuja portal za stranke, ki vam lahko pomaga na različne načine. Eden najpomembnejših dejavnikov je ustvarjanje člankov v bazi znanja. Zagotavljanje samopostrežnih storitev je lahko na primer prek; Članki v bazi znanja. To lahko strankam pomaga, kadar osebje za stranke ni na voljo.

LiveAgent ponuja tudi funkcijo Delovni čas. Ta funkcija vam omogoča, da v programski opremi nastavite uradne ure. Če jih nastavite, se vaša podpora strankam pripravi na delovne izmene. Prav tako postavlja realna pričakovanja strank.

Izvedite več o LiveAgent funkciji – Poslovne ure.

Druge prednosti programske opreme za storitve za stranke:

  • zadrževanje strank
  • zadovoljstvo kupcev
  • poraba manj sredstev
  • časovno učinkovito
  • višji dobiček
  • zvestoba strank
  • skupnost strank

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Kaj pomeni izraz delovni čas?

Delovni čas so ure v dnevu, ko se običajno izvajajo dejavnosti. Standardni delovni čas se razlikuje od države do države. V mnogih državah je običajno časovno obdobje med 9.00 in 17.00 (imenovano tudi 9-5).

Kako nastaviti delovni čas v LiveAgent?

Če želite v LiveAgentu nastaviti delovni čas, pojdite na ‘Konfiguracija‘, izberite zavihek ‘Avtomatizacija‘ in nato ‘SLA‘. V naslednjem koraku kliknete ‘Ustvari raven‘. Na tem mestu lahko vklopite in nastavite delovni čas tako, da izberete ‘Časi so določeni v naslednjih delovnih urah‘. nato izberete časovni pas, nastavite delovni čas za vsak dan v tednu in ‘izključite praznike‘, v katerih vaše podjetje ne deluje.

Kakšen delovni čas morate nastaviti?

Izbrani delovni čas je odvisen od vrste vašega podjetja. Pri določanju delovnega časa pomislite na svojo ciljno skupino – kdaj bodo želeli kupiti vaše storitve. Najpomembneje pa je, da v vse medije, v katerih komunicirate, vključite in se držite delovnega časa.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico