Poslovni VoIP

Kaj je poslovni VoIP?

Ta rešitev lastnikom podjetij olajša klicanje strank, prodajne klice in sodelovanje s svojo ekipo pri poslovnih klicih. Poslovne VoIP telefonske storitve običajno poleg osnovnih glasovnih klicev ponujajo tudi napredne funkcije, kot so skupna raba zaslona, video srečanja in prepis glasovne pošte. Ker imajo poslovne storitve VoIP veliko različnih funkcij, je plačilo za dodatne posebne zmogljivosti običajno.

V nasprotju s potrošniškimi storitvami lahko poslovni ponudnik VoIP vlaga več v izgradnjo in vzdrževanje varnega omrežja VoIP. Poleg tega najboljše poslovne storitve VoIP ponavadi ponujajo visoko raven podpore strankam. Navsezadnje si lastniki podjetij ne morejo privoščiti izgube stika z zaposlenimi, še posebej pri delu na daljavo.

Kako vedeti, ali je vaše podjetje primerno za poslovni VoIP?

Preden uporabite poslovne storitve VoIP za obdelavo vseh telefonskih klicev, morate upoštevati nekaj točk. Najprej preverite, ali imate dostop do hitre internetne povezave. Morda imate kabelsko, DSL, satelitsko ali optično internetno povezavo v običajnem pisarniškem okolju. Vendar pa je pomembno, da preverite tudi pri svojih oddaljenih ekipah. Vprašajte jih, ali imajo internetno storitev z vsaj 5 megabitno hitrostjo prenosa in nalaganja, da lahko uporabljate videosestanke.

Poslovni VoIP

Zdaj lahko razmislite o nekaterih prednostih, ki so na voljo pri poslovnih ponudnikih VoIP v primerjavi s tradicionalnimi poslovnimi telefonskimi storitvami.

  • Funkcije – Ponudniki poslovnih VoIP so znani po tem, da ponujajo neomejene klice po vsej državi. Vendar pa je treba upoštevati številne druge napredne funkcije. Na primer, funkcija samodejnega spremljevalca olajša sprejemanje klicev, ki prihajajo zvečer in ob vikendih. Nekateri ponudniki zagotavljajo tudi prepis glasovne pošte (tj. sistem pretvori glasovno pošto v besedilo).
  • Prihranki pri stroških – poslovni ponudniki VoIP lahko ponudijo znatne prihranke pri stroških, odvisno od izbranih funkcij. V primerjavi s tradicionalnimi poslovnimi storitvami lahko prihranite 20-50%. Prihranki pri stroških so lahko še višji, če opravljate veliko mednarodnih klicev.
  • možnosti za mala podjetja – Nekateri ponudniki poslovnih telefonskih storitev ponujajo enotno komunikacijo, videosestanke in skupinska sporočila. Te napredne funkcije so običajno na voljo prek dragih načrtov. Podjetniška telefonska storitev ni primerna za mala podjetja, ki so osredotočena na prihranke stroškov. Kljub temu so poslovni VoIP telefonski sistemi zaradi nizkih stroškov in prilagodljivosti še vedno odlična izbira za številna mala podjetja.

Kako lahko podjetja izkoristijo poslovne storitve VoIP?

Obstaja devet vidikov, ki imajo podjetja koristi od uporabe poslovne storitve VoIP. Nekatere od teh ugodnosti so na voljo prek tradicionalnih analognih telefonov, večina pa je na voljo samo za VoIP klice.

  • Klicajte kolikor želite z neomejenimi funkcijami za klicanje. Storitve VoIP so stroškovno učinkovita izbira za podjetja, ki se zanašajo na klice, vključno z odhodnimi klici do strank. Pogosto lahko dobite neomejene domače klice s komer koli v državi. Cene mednarodnih klicev so lahko le nekaj penijev na minuto.
  • Ostanite povezani z drugimi ekipami. Ostanite organizirani v dobi delo na daljavo s poslovnimi storitvami VoIP. Konferenčne klice lahko uporabljate s svojimi skupinami za pomoč strankam, prodajnimi ekipami in drugimi deli podjetja.
  • Uporabite skupno rabo zaslona za izboljšanje razumevanja. Verbalno opisivanje procesa ni vedno pravi pristop v poslu. Nekateri vaši zaposleni bi morda raje videli diagrame, grafikone ali druge vizualne pripomočke.
  • Poglobite svojo povezavo z videosestanki. Nekateri poslovni načrti VoIP vključujejo podporo za videosestanke s skupinami in videoklice. Komuniciranje prek videa je močan način za obogatitev pogovora z zaposlenim ali stranko. Morda boste lažje razumeli misli in občutke druge osebe ter se bolje povezali z njimi. Nekateri načrti VoIP vam omogočajo, da na sejo videokonference povabite 10, 20 ali celo 100 udeležencev.
Funkcija video klica v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent
  • Pridobite hitre odgovore s skupinskim sporočanjem. Novejši načrti VoIP vključujejo funkcijo skupinsko sporočanje (imenovano tudi takojšnje sporočanje). To je koristen način za komunikacijo s svojo ekipo. Konec koncev, porabiti 10 minut za pregledovanje koledarjev za vzpostavitev konferenčnega klica ni smiselno v vsaki situaciji.
Interni klepet v programski opremi za pomoč strankam – LiveAgent
  • Glasovna pošta. Je standardna funkcija v današnji poslovni tehnologiji VoIP, tudi v osnovnem načrtu. Če želite še povečati poslovno produktivnost, poiščite funkcije glasovne pošte v e-pošto. Branje prepisane glasovne pošte je lahko lažje kot poslušanje posnetka.
  • Aplikacije z videom. Te so odlična izbira, če imate internetnega ponudnika, ki ponuja hitre širokopasovne storitve. Svojih deset najboljših strank lahko na primer povabite na videoklic, da vam razkrijejo nov izdelek, na katerem delate. Med videosestankom lahko uporabite skupno rabo zaslona, da predstavite idejo in pridobite njihove povratne informacije. Nekatere aplikacije z videom vam bodo omogočile celo skupno rabo nadzora nad zaslonom. To je močno orodje za povečanje angažiranosti.
  • Razširljivost. Za razliko od večine mobilnih telefonov je uporabnike enostavno dodati ali odstraniti iz storitve VoIP. To je dragoceno, ker lahko dodate uporabnike v svoje kontaktne centre v času zasedenosti in nato prekličete te račune pozneje, če jih ne potrebujete.
  • Usmerjanje. Srednja podjetja in večja podjetja vsak dan prejmejo veliko dohodnih klicev za upravljanje. Usmerjanje klicev na pravo osebo ali oddelek pomaga zagotoviti boljšo storitev vašim strankam.
Poročilo o uspešnosti v programski opremi za podporo strankam – LiveAgent

Kako izbrati najboljšega poslovnega VoIP ponudnika?

Obstaja nekaj dejavnikov, ki jih morate upoštevati, da zagotovite najboljšo ponudbo.

  • Fleksibilnost – Nekateri ponudniki lahko zahtevajo, da se prijavite za letne načrte, da dobite najboljšo ponudbo na njihovi ravni podjetja. Nasprotno pa lahko najnižja stopnja omogoča preklic kadar koli, vendar zagotavlja manj funkcij. Ne pozabite, da lahko načrte mešate in ujemate. Uporabite lahko možnost višjega cenovnega razreda (tj. podjetniško ali poklicno raven). Nasprotno pa je najnižja stopnja lahko dobra izbira za oddelke z manj klicev.
  • podpora za mobilne naprave – Mnogim vašim zaposlenim bo morda všeč možnost dela na daljavo. Če želite podpreti to potrebo, poiščite ponudnika, ki ponuja telefonske aplikacije ali lahko kliče z več lokacij, ne da bi kupil pisarniški telefon.
  • IntegracijeLiveAgent se integrira s priljubljeno poslovno programsko opremo, kot so Salesflare, Pipedrive, Highrise in Gmail ter številni drugi. Izbira poslovnega ponudnika VoIP, ki se integrira z vašo programsko opremo, vam lahko prihrani čas vsak dan.
  • mesečne minute – Nekateri ponudniki VoIP ponujajo neomejene minute za domače klice. Preden se prijavite, razmislite o svojih klicnih potrebah. Če redno kličete stranke v drugih državah, boste morda potrebovali načrt za mednarodne klice.
  • druge zmogljive funkcije – Večja podjetja bodo morda potrebovala zmogljivost za ponujanje spletnih sestankov, neomejene razširitve in druge zmogljivosti, ki presegajo tipične funkcije VoIP. To je običajno tako, če imate vrsto različnih ekip (npr. prodaja, storitve za stranke, računovodstvo itd.), ki vse potrebujejo pisarniški telefon.

Upoštevajte, da vsak ponudnik VoIP uporablja različne besede za opis svoje storitve. Eno podjetje lahko za najhitrejšo storitev uporabi besedno zvezo “podjetniški nivo”. Drugo podjetje lahko ponudi “stopnjo hitrosti”. Ker obstaja veliko različnih izrazov, je pomembno, da natančno preučite zaračunano mesečno ceno in natančne funkcije.

Poslovni VoIP

Če želite razviti svoj ožji seznam poslovnih storitev VoIP, začnite s pregledi industrije, kot je priporočeni sistemi Voice Over IP. Videli boste ponudbe, kot so Ooma Office, RingCentral in Cisco.

Kako vzpostaviti poslovni VoIP sistem?

Posebni koraki za vzpostavitev poslovnega sistema VoIP se razlikujejo. Na primer, nastavitev RingCentral MVP se bo razlikovala od nastavitve LiveAgent. Kljub temu obstaja nekaj splošnih skupnih točk, ki veljajo za vsak sistem VoIP.

Internetna povezava

Kakovost in hitrost vaše internetne povezave sta ključnega pomena za VoIP klice. Obrnite se na svojega internetnega ponudnika in mu povejte, da preklapljate na storitev Voice over Internet Protocol. Če želite doseči najboljšo kakovost govora, boste morda morali nadgraditi svojo internetno povezavo ali kupiti novejši brezžični usmerjevalnik, ki podpira WiFi 6.

Poslovni VoIP

Načrtujte namestitev Voice over Internet Protocol

Vaš naslednji korak je načrtovanje namestitve vaše nove internetne telefonske storitve. Za doseganje najboljše kakovosti glasu je lahko potrebno nekaj testiranja, zato si vzemite dovolj časa. Lahko se odločite, da načrtujete namestitev ob koncu tedna, da zmanjšate motnje v poslovanju. Če nimate lastnega strokovnega znanja za IT, vprašajte svojega ponudnika internetnih telefonskih storitev, če ponujajo storitve namestitve. Plačevanje te možnosti je včasih dobra ideja v večjih podjetjih.

Komunicirajte z zaposlenimi

Pošljite e-pošto svojim zaposlenim, da objavite nov sistem. Če obstajajo pomembne nove funkcije, kot je poslovna besedilna sporočila, jih označite v e-pošti. Načrtujte nekaj usposabljanj za svoje osebje. Sodobni telefoni IP so polni dodatnih funkcij, zato je potreben čas, da se jih naučite uporabljati.

Posodobite gradivo za usposabljanje

Zdaj, ko imate boljša orodja za poslovno komuniciranje, posodobite svoje dokumente za usposabljanje. Na primer, razložite, kako delujejo določene funkcije (npr. uporabljamo večnivojsko samodejno pomočnico za upravljanje dohodnih klicev strank).

Choose the right fit for your business

Among other useful features, LiveAgent also integrates with plenty of VoIP providers, giving you the option to pick the right one just for you. Want to see for yourself?

Frequently asked questions

Kaj je poslovni VoIP?

Poslovni VoIP je poslovno komunikacijsko orodje, ki omogoča enostavno klicanje in sprejemanje klicev. V mnogih primerih je poslovni VoIP nižji kot običajni poslovni telefonski sistem. Poslovni načrti VoIP pogosto zagotavljajo neomejeno klicanje in napredne funkcije, kot so skupna raba zaslona ali video srečanja.

Kako deluje poslovni VoIP?

Poslovni VoIP deluje tako, da vaše besede pretvarja v digitalne signale, ki se prenašajo prek interneta. V zakulisju poslovni ponudniki VoIP uporabljajo različne metode za zagotavljanje visokokakovostnih klicev. Vsi poslovni uporabniki VoIP potrebujejo za učinkovito uporabo storitve hiter dostop do interneta.

Kako vedeti, ali je vaše podjetje primerno za poslovni VoIP?

Skoraj vsa podjetja so primerna za poslovni VoIP. Obstajata samo dve situaciji, ko podjetje morda ne želi preklopiti na VoIP. Podjetje, ki nima zanesljivega dostopa do interneta, ali podjetja, ki niso pripravljena na implementacijo novejših tehnologij.

Kako lahko podjetja izkoristijo poslovne storitve VoIP?

S prehodom na poslovno VoIP storitev je na voljo veliko prednosti. Izognete se lahko na primer dodatnim stroškom, ki jih tradicionalna telefonska podjetja zaračunavajo za dolge telefonske klice. Večina poslovnih ponudnikov storitev VoIP vključuje bodisi neomejene minute bodisi poceni klice. Nazadnje poslovne storitve VoIP včasih vključujejo podporo za videosestanke in upravljanje klicev, tako da lahko ostanete produktivni.

Kako izbrati najboljšega poslovnega VoIP ponudnika?

Začnite tako, da si oglejte tehnologijo, ki jo vaša ekipa uporablja vsak dan. Če na primer uporabljate Gmail in Pipedrive, se LiveAgent dobro prilega, ker se integrira s temi tehnologijami in na desetine drugih aplikacij. Preberite ocene industrije in vprašajte svoje kolege za nasvete. Nadaljujte z raziskovanjem, dokler ne najdete dveh ali treh potencialnih ponudnikov za vaš ožji izbor.

Kako vzpostavim poslovni sistem VoIP?

Posebni tehnični koraki se razlikujejo pri vsakem ponudniku internetnih storitev. Vendar pa lahko sledite štirim splošnim korakom, potem ko izberete sistem VoIP. Prvi korak je preveriti, ali vaša internetna povezava podpira VoIP klice. Drugi korak je načrtovanje in načrtovanje namestitve VoIP. V tretjem koraku boste svoje zaposlene obvestili o novi tehnologiji. Zadnji korak je posodobitev gradiva za usposabljanje.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico