Kaj je povratni klic službe za stranke?
Povratni klic službe za stranke je funkcija IVR (interactive voice response) programa za klicne centre. V bistvu gre za avtomatiziran povratni klic, ki ga v celoti izvaja programska oprema klicnega centra.
Zakaj stranke zahtevajo povratni klic?
Stranke zahtevajo povratne klice iz treh glavnih razlogov:
- Nočejo čakati na liniji
- Linija je zasedena / čakalna vrsta je predolga
- Ni razpoložljivih agentov da bi prevzeli klic (na primer zunaj poslovnih ur)
Kako se izvaja samodejni povratni klic?
Ko stranka zahteva povratni klic, se klic navadno takoj prekine. Vendar sistem ohrani telefonsko številko klicatelja in mesto v čakalni vrsti klicev. Ko telefonska številka doseže zgornjo linijo vrste, sistem samodejno pokliče ohranjeno telefonsko številko in poveže klicatelja z določenim agentom kontaktnega centra.
Zakaj so povratni klici uporabna funkcija?
Povratni klici so uporabni, ker lahko:
- Povečajo zadovoljstvo strank
- Zmanjšajo napor strank
- Zmanjšajo število opuščenih klicev
- Krajšajo čakalne vrste
- Predstavljajo več prodajnih priložnosti
- Povečajo produktivnost agenta
- Zagotovijo več vpogleda v vaš klicni center
Kako lahko uporabite funkcijo v LiveAgent?
Če želite začeti uporabljati funkcijo povratnega klica IVR, morate svoj račun LiveAgent povezati z VoIP telefonsko številko. Ko je povezan, morate ustvariti skripto IVR in naložiti sporočila IVR. Če si želite ogledati celotna navodila za nastavitev IVR, si oglejte ta članek.
Nato morate v skript IVR dodati skript za povratni klic, tako da sledite tem navodilom. Ko končate, kliknite shrani in preizkusite funkcijo tako, da pokličete telefonsko številko, ki je integrirana z vašim računom LiveAgent.
Poslušajo pozive menija IVR in pritisnejo zahtevano številko na tipkovnici (na primer »Pritisnite 4, da zahtevate povratni klic). Klic je potrebno takoj prekiniti in začeti zvonjenje na vaši nadzorni plošči LiveAgent, dokler agent ne prevzame klica. Ko ga dvigne, bo LiveAgent samodejno poklical vašo številko in ustvaril samodejni povratni klic.



Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
Programska oprema LiveAgent predstavlja ključno funkcijo razporejanja klicev, ki izboljša delovanje prodajnih ekip. Poleg tega vključuje tudi funkcijo oznak in je primerna za pomoč strankam ter upravljanje e-pošte. Podjetje LiveAgent ponuja brezplačni preizkus in ima številne integracije. Priljubljena programska oprema za pomoč strankam in telefonski sistemi so med njihovimi storitvami.