Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Povratni klic službe za stranke

Kaj je povratni klic službe za stranke?

Povratni klic službe za stranke je funkcija IVR (interactive voice response) programa za klicne centre. V bistvu gre za avtomatiziran povratni klic, ki ga v celoti izvaja programska oprema klicnega centra.

Zakaj stranke zahtevajo povratni klic?

Stranke zahtevajo povratne klice iz treh glavnih razlogov:

  • Nočejo čakati na liniji
  • Linija je zasedena / čakalna vrsta je predolga
  • Ni razpoložljivih agentov, da bi prevzeli klic (na primer zunaj poslovnih ur)
avtomatiziran povratni klic storitve za stranke

Kako se izvaja samodejni povratni klic?

Ko stranka zahteva povratni klic, se klic navadno takoj prekine. Vendar sistem ohrani telefonsko številko klicatelja in mesto v čakalni vrsti klicev. Ko telefonska številka doseže zgornjo linijo vrste, sistem samodejno pokliče ohranjeno telefonsko številko in poveže klicatelja z določenim agentom kontaktnega centra.

Zakaj so povratni klici uporabna funkcija?

Povratni klici so uporabni, ker lahko:

  • Povečajo zadovoljstvo strank
  • Zmanjšajo napor strank
  • Zmanjšajo število opuščenih klicev
  • Krajšajo čakalne vrste
  • Predstavljajo več prodajnih priložnosti
  • Povečajo produktivnost agenta
  • Zagotovijo več vpogleda v vaš klicni center

Kako lahko uporabite funkcijo v LiveAgent?

Če želite začeti uporabljati funkcijo povratnega klica IVR, morate svoj račun LiveAgent povezati z VoIP telefonsko številko. Ko je povezan, morate ustvariti skripto IVR in naložiti sporočila IVR. Če si želite ogledati celotna navodila za nastavitev IVR, si oglejte ta članek.

Nato morate v skript IVR dodati skript za povratni klic, tako da sledite tem navodilom. Ko končate, kliknite shrani in preizkusite funkcijo tako, da pokličete telefonsko številko, ki je integrirana z vašim računom LiveAgent.

Poslušajo pozive menija IVR in pritisnejo zahtevano številko na tipkovnici (na primer »Pritisnite 4, da zahtevate povratni klic). Klic je potrebno takoj prekiniti in začeti zvonjenje na vaši nadzorni plošči LiveAgent, dokler agent ne prevzame klica. Ko ga dvigne, bo LiveAgent samodejno poklical vašo številko in ustvaril samodejni povratni klic.

Želite izvedeti več o povratnih klicih za storitve za stranke?

Preverite zadnjo objavo na blogu.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico