Kaj je časovna razrešitev?
Pravočasna rešitev pomeni, da je bil zahtevek rešen v skladu z rokom, določenim v SLA. Pravočasna rešitev zahtevka je pomembna, da bodo vaše stranke zadovoljne. Vsi agenti se morajo truditi, da svoje zahtevke vedno rešijo čim prej.
Opposite of on-time resolution is an overdue ticket. This means that it was not resolved within time stated in the SLA. Overdue tickets can have negative influence on your business and should be avoided.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni časovna razrešitev?
Časovno reševanje, znano tudi kot povprečni čas reševanja ali čas reševanja, je povprečni čas, ki ga skupina za pomoč strankam potrebuje za rešitev primera po njegovem odprtju. Običajno se meri v delovnih urah, zato pri izračunu časovne razrešitve ne upoštevajte časa, ko ekipa za storitve ne posluje.
Je pravočasna razrešitev pomembna?
Časovno reševanje je neposredno povezano z zadovoljstvom strank, zato je pomemben pokazatelj. Hitreje kot ekipa lahko reši težave strank, višja je stopnja njihovega zadovoljstva. Če reševanje primera traja dlje časa, postanejo kupci živčni in nezadovoljni.
Kje lahko v storitvi LiveAgent preverite čas razrešitve?
Časovno razrešitev lahko preverite v poročilih LiveAgent. Temu kazalniku je vredno slediti in ga poskušati obdržati na najboljši možni ravni.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.