Kaj so predloge obvestil?
Če večkrat pošiljate iste vrste obvestil, so predloge za obvestila ravno prava stvar za vas. Omogočajo vam pripravo predlog, ki jih lahko kasneje uporabite, namesto da bi morali vsakič narediti celoten postopek ustvarjanja obvestila. Na ta način vi in vaši člani ekipe prihranite veliko časa in se lahko osredotočite na druga opravila.
Frequently asked questions
Kaj pomenijo predloge obvestil?
Predloge obvestil so predloge, ki se uporabljajo za večkratno pošiljanje iste vrste obvestila. Ni vam treba vsakič ustvarjati obvestil iz nič.
Ali vaše podjetje potrebuje predloge obvestil?
Predloge za obvestila olajšajo delo ekipe za pomoč strankam, zato jih je dobro uporabiti za vaše podjetje. Omogoča vam avtomatizacijo dela in prihranek časa, zato se lahko ekipa osredotoči na manj avtomatska opravila.
Ali LiveAgent ponuja predloge obvestil?
LiveAgent ponuja predloge obvestil. Ustvarite jih lahko in prilagodite glede na potrebe vaše ekipe. Najdete jih na plošči LiveAgent pod nastavitvami obvestil.
Expert note
Predloge obvestil omogočajo učinkovitejšo in enostavnejšo komunikacijo s strankami. Zmanjšajo lahko čas odgovora ter izboljšajo zadovoljstvo strank.

Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku
E-poštna glasila so ključna za vzpostavitev odnosa s strankami. Personalizirana sporočila povečajo odzivnost in lahko vodijo do večje prodaje. Predstavljeni so tudi primeri predlogov za potrditvena e-poštna sporočila in zunanje objave člankov. Poudarjeno je, da je pomembno, da se spodbuja ljudi k branju vsebine, ter da objavljene predloge vsebujejo povratne povezave na spletno mesto za privabljanje prometa.
Tekst obravnava predloge za odzivanje na zahtevke za povrnitev kupnine pri spletnem poslovanju ter predloge e-poštnih sporočil po nakupu in s popustom. Pomembno je ohraniti zaupanje stranke s jasno politiko vračanja, hitrim odzivom in pojasnitvijo odločitve, ter ponuditi alternativne rešitve in zbiranje povratnih informacij. E-poštna sporočila po nakupu in s popustom so učinkovita taktika za povečanje zvestobe strank. Pri ponudbi popustov je treba upoštevati marže, stroške pridobivanja strank in vpliv na blagovno znamko.
Predloge vstopničnega sistema so ključne za skrajšanje odzivnega časa in zagotavljanje dosledne izkušnje storitev za stranke. Pripravljena sporočila in predloge lahko pomagajo agentom zagotavljati ustrezne in natančne odgovore, prihranijo čas in trud, povečajo zaupanje in produktivnost in izboljšajo zadovoljstvo strank. Pri ustvarjanju knjižnice učinkovitih pripravljenih odgovorov in predlog pa je pomembno vključiti celotno organizacijo in prilagoditi predloge glede na posamezne stranke.
članek predstavlja predloge za avtomatska e-poštna sporočila po nakupu, akcije popustov, ankete ter odzivanje na zahteve za povrnitev kupnine pri spletnem poslovanju. Nakazujejo, da so e-poštna sporočila po nakupu učinkovita taktika za izboljšanje zvestobe strank ter da lahko ponudba popustov določenim skupinam strank izboljša vašo bazo strank. Ankete so pomemben način za pridobivanje povratnih informacij strank, medtem ko je natančno odzivanje na zahteve za povrnitev kupnine ključno za ohranjanje zaupanja stranke.