Kaj so predloge obvestil?
Če večkrat pošiljate iste vrste obvestil, so predloge za obvestila ravno prava stvar za vas. Omogočajo vam pripravo predlog, ki jih lahko kasneje uporabite, namesto da bi morali vsakič narediti celoten postopek ustvarjanja obvestila. Na ta način vi in vaši člani ekipe prihranite veliko časa in se lahko osredotočite na druga opravila.
Frequently Asked Questions
Kaj pomenijo predloge obvestil?
Predloge obvestil so predloge, ki se uporabljajo za večkratno pošiljanje iste vrste obvestila. Ni vam treba vsakič ustvarjati obvestil iz nič.
Ali vaše podjetje potrebuje predloge obvestil?
Predloge za obvestila olajšajo delo ekipe za pomoč strankam, zato jih je dobro uporabiti za vaše podjetje. Omogoča vam avtomatizacijo dela in prihranek časa, zato se lahko ekipa osredotoči na manj avtomatska opravila.
Ali LiveAgent ponuja predloge obvestil?
LiveAgent ponuja predloge obvestil. Ustvarite jih lahko in prilagodite glede na potrebe vaše ekipe. Najdete jih na plošči LiveAgent pod nastavitvami obvestil.
Strokovna opomba
Predloge obvestil omogočajo učinkovitejšo in enostavnejšo komunikacijo s strankami. Zmanjšajo lahko čas odgovora ter izboljšajo zadovoljstvo strank.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.