Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prednost

Kaj je prednost?

Prednost je parameter, ki se ga lahko dodeli vsaki vstopnici. Pokaže vam stopnjo nujnosti reševanja. Prednost vam pove, če je je potrebno težavo reševati takoj ali lahko ta počaka.

Obstajajo štiri prednostne stopnje: nizka, srednja, visoka in nujna. Vstopnice z nizko prednostno stopnjo so najmanj pomembne in jih ni potrebno začeti reševati takoj, vstopnice z nujno prednostno stopnjo pa morajo biti rešene čim hitreje.

Pogosta vprašanja

Kaj je prednost?

Prednost je parameter, ki pokaže kako pomembno je rešiti določen zahtevek. Ta parameter se lahko dodeli katerikoli vstopnici. Tako agenti vedo, če morajo začeti reševati določeno zahtevo takoj ali pa ta lahko počaka.

Ali bi morali uporabljati parameter prednosti v vaši podpori strankam?

Prednost zagotovo olajša delo v podporni službi. Pomaga pri priotiziranju dela in pokaže na najbolj pomembne težave.

 

Ali LiveAgent ponuja parameter prednosti?

LiveAgent vam omogoča uporabo štirih stopenj prednosti: nizka, srednja, visoka in nujna. Nizka pomeni, da težava lahko počaka, nujna pa mora biti rešena takoj.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico