Kdo je prejemnik?
Ko dodeljujete zahtevek predstavniku za stranke, se ta predstavnik za stranke imenuje tudi prejemnik. Torej je ta agent dodeljen zahtevku in je zanj odgovoren. Prejemniki se uporabljajo za sklicevanje na dodeljenega predstavnika za stranke v avtomatizaciji, poročilih in drugem. Prav tako je lažje najti informacije s filtriranjem pogovorov po pooblaščencu. Oglejte si zahtevke, dodeljene samo temu agentu.
FAQ
Kaj pomeni izraz pooblaščenec?
Izraz pooblaščenec pomeni osebo, ki ji je nekaj dodeljeno po pogodbi. V LiveAgentu je agent dodeljen določeni stranki in je odgovoren za določen zahtevek. S tem so jasne tudi odgovornosti avtomatizacije in poročanja ter olajša iskanje osebe s filtriranjem.
Kakšna so dovoljenja pooblaščenca?
Pooblaščenec je v celoti odgovoren za zahtevek, ki mu je dodeljen, tako da lahko stopi v stik s stranko ter ustvari poročila in deluje v okviru zahtevka, za katerega je odgovoren.
Kako dostopati do seznama prejemnikov v LiveAgent?
Skrbnik in lastnik imata dostop do seznama dodelitev v LiveAgentu. Zahvaljujoč temu lahko filtrirajo po določenih pooblaščencih in prejmejo natančne informacije o zahtevkih, ki jih obravnavajo.
- Agent [Pojasnjeno]
- Dodelitev zahtevka [Pojasnjeno]
- Kdo so agenti za pomoč uporabnikom? (+ Brezplačna preizkusna različica) | LiveAgent
- Pomoč v klepetu (Pojasnjeno)
- Vmesnik agenta [Pojasnjeno]
- Vzdevek agenta [Pojasnjeno]
- Čas razrešitve (Pojasnjeno)
- Kaj je funkcija poročanja oddelka? (+Brezplačen preizkus) | LiveAgent