Kdo je prejemnik?
Ko dodeljujete zahtevek predstavniku za stranke, se ta predstavnik za stranke imenuje tudi prejemnik. Torej je ta agent dodeljen zahtevku in je zanj odgovoren. Prejemniki se uporabljajo za sklicevanje na dodeljenega predstavnika za stranke v avtomatizaciji, poročilih in drugem. Prav tako je lažje najti informacije s filtriranjem pogovorov po pooblaščencu. Oglejte si zahtevke, dodeljene samo temu agentu.
FAQ
Kaj pomeni izraz pooblaščenec?
Izraz pooblaščenec pomeni osebo, ki ji je nekaj dodeljeno po pogodbi. V LiveAgentu je agent dodeljen določeni stranki in je odgovoren za določen zahtevek. S tem so jasne tudi odgovornosti avtomatizacije in poročanja ter olajša iskanje osebe s filtriranjem.
Kakšna so dovoljenja pooblaščenca?
Pooblaščenec je v celoti odgovoren za zahtevek, ki mu je dodeljen, tako da lahko stopi v stik s stranko ter ustvari poročila in deluje v okviru zahtevka, za katerega je odgovoren.
Kako dostopati do seznama prejemnikov v LiveAgent?
Skrbnik in lastnik imata dostop do seznama dodelitev v LiveAgentu. Zahvaljujoč temu lahko filtrirajo po določenih pooblaščencih in prejmejo natančne informacije o zahtevkih, ki jih obravnavajo.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.
LiveAgentova funkcija prenosa zahtevkov omogoča prenos med oddelki in agenti ter deljenje z uporabo internega klepeta v živo. Nedodeljeni zahtevki so dostopni in funkcija deljenja poveča učinkovitost komunikacije. LiveAgent ponuja brezplačno različico, podporo v različnih jezikih in obširno akademijo. Program je zasnovan s pravilnikom o zasebnosti in piškotkih.