Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prejeta vstopnica

Kaj je prejeta vstopnica

Število vstopnic, ki je bilo ustvarjeno v podporni službi v določenem času, se imenuje prejete vstopnice. To je en najpomembnejših nadzornih elementov podjetja. Ti podatki pomagajo pri analizi vloge podporne službe in njenih agentov.

Če razlika med številom ustvarjenih in rešenih vstopnic ni prevelika, pomeni, da je delo vaše podporne službe zelo učinkovito. Analizirate lahko tudi podatke, ki vam povedo, kakšne vrste vstopnic zahtevajo več časa za razrešitev in temu ustrezno ravnate.

Pogosta vprašanja

Kakšna je definicija prejete vstopnice?

Prejeta vstopnica je vsaka vstopnica, ki je bila zgenerirana v podporni službi. Število ustvarjenih vstopnic, ki je bilo zgenerirano v določenem času, je en najpomembnejših nadzornih elementov v podjetju. Omogoča vam analizirati vlogo agentov v podporni službi.

 

Kdo je odgovoren za prejeto vstopnico?

Agent, ki mu je vstopnica dodeljena, je odgovoren zanjo in za razrešitev težav, ki so z njo povezane.

 

Kako lahko dostopate do prejetih vstopnic?

Do prejetih vstopnic lahko dostopate preko LiveAgent predala za vstopnice. Tam lahko pregledujete in urejate vse v povezavi z njimi.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico