Kakšna je definicija prilagajanja?
Prilagoditi pomeni spremeniti nekaj, da ustreza posebnim potrebam. Spreminjamo, spreminjamo izdelke ali storitve, da ustrezajo našim osebnim in poslovnim potrebam, če je na voljo prilagoditev. In pričakujemo, da bo na voljo. Želimo se prilagoditi tako, da bomo lahko bolj konstruktivni, konkretni in edinstveni.
V podpori strankam se dnevno ukvarjate z individualnimi zahtevami. Predstavniki službe za pomoč strankam morajo vedeti več o stranki, da dobijo celotno sliko. Šele nato lahko nadaljujejo s ponudbo individualizirane oskrbe. Praktičen in pozoren odziv ne zahteva le podatkov, temveč večkanalni doseg, tako da lahko ostanete v stiku prek izbrane platforme.
Stranki želite dovoliti, da izbere vmesnik za komunikacijo. Vzpostavitev stika prek kanala po izbiri strank se prav tako lahko šteje za obliko prilagajanja. Poleg tega, če imate stranke iz različnih držav in regij, bodo cenile izbiro jezika za komunikacijo. Ni treba posebej poudarjati, da je mogoče prilagoditi temo, klepet in klicni gumb.

Ker je vsako podjetje drugačno, lahko uporabite prilagodljivo prilagajanje, ki ustreza vašim poslovnim potrebam. S prilagodljivo prilagoditvijo lahko filtrirate in uporabite tiste atribute, ki ustrezajo potrebam vaših strank. Želite imeti možnost ponuditi prilagojene storitve in podporo na različnih platformah. Ne glede na to, ali gre za službo za pomoč uporabnikom, klicni center ali storitev klepeta v živo, je cilj zagotoviti izjemno storitev za stranke, ne standardno, temveč individualizirano pozornost. Dober CRM in učinkovito usmerjanje informacij vam bosta pri tem pomagala.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently asked questions
Zakaj podjetja prilagajajo izdelke?
Podjetja prilagajajo izdelke, ker želijo strankam ponuditi individualno nego in pozornost. Zavedajo se, da visokokakovostna storitev za stranke zahteva individualen in prilagojen pristop.
Kako lahko prilagodim svoje podjetje?
Svoje podjetje lahko prilagodite tako, da svoj izdelek ali storitev prilagodite ciljnemu občinstvu, geografski lokaciji, demografskim ali drugim merilom po vaši izbiri. Poleg tega se lahko podjetja prilagodijo tako, da strankam ponudijo posebne izbire.
Personalizacija pomeni uporabiti individualne zahteve in se nanaša na individualizacijo uporabniške izkušnje. Storitve za stranke se lahko izboljšajo s prilagajanjem interakcij in integracijami programske opreme. LiveAgent ponuja samodejno dodeljevanje zahtevkov za boljšo produktivnost in kakovost storitev za stranke. Priporočljivo je uporabiti predloge za e-pošto, uporabiti prilagojene odgovore in biti oseben ter profesionalen v komunikaciji. Personalizacija v storitvah za stranke ima pozitivne učinke na stranke in prilagojena interakcija s strankami je najboljši način za biti konkurenčen.
Personalizacija proti prilagoditvi
Personalizacija in prilagajanje sta ključni metodi izboljšanja uporabniške izkušnje in storitev za stranke. Pametni algoritmi skrbijo za personalizacijo, medtem ko prilagajanje omogoča uporabnikom, da izberejo individualizirane storitve. Prilagajanje v realnem času lahko izboljša trženje po e-pošti, klepet v živo, glasila in ciljana anketna e-poštna sporočila, da bi pritegnila potencialne stranke in jih ohranila. Vse to je mogoče doseči z zmogljivimi algoritmi in nastavitvijo avtomatiziranih pravil za boljše ciljanje.
Baza znanja: Predloge zahtev za integracijo
Integracije programske opreme so ključnega pomena za nakupne odločitve. Potencialne integracije lahko izboljšajo produktivnost in zvestobo strank. V ta namen so ustvarjene predloge za integracijske zahteve, ki omogočajo, da stranke poenostavljeno zahtevajo integracije z vašo programsko opremo. Potrebno je odgovoriti na vsako integracijsko zahtevo, tudi če ni izvedljiva. Zagotavljanje integracij med različnimi digitalnimi izdelki ali storitvami je ključno za uspeh v industriji informacijske tehnologije.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki pomaga pri upravljanju e-pošte in zagotavlja avtomatizacijo prodaje. Integrately je orodje tretjih strank, ki omogoča ustvarjanje integracij med programsko opremo. Axigen pa je e-poštni strežnik in programska oprema za skupinsko sodelovanje, ki se integrira z LiveAgentom za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom.