Kakšna je definicija prilagajanja?
Prilagoditi pomeni spremeniti nekaj, da ustreza posebnim potrebam. Spreminjamo, spreminjamo izdelke ali storitve, da ustrezajo našim osebnim in poslovnim potrebam, če je na voljo prilagoditev. In pričakujemo, da bo na voljo. Želimo se prilagoditi tako, da bomo lahko bolj konstruktivni, konkretni in edinstveni.
V podpori strankam se dnevno ukvarjate z individualnimi zahtevami. Predstavniki službe za pomoč strankam morajo vedeti več o stranki, da dobijo celotno sliko. Šele nato lahko nadaljujejo s ponudbo individualizirane oskrbe. Praktičen in pozoren odziv ne zahteva le podatkov, temveč večkanalni doseg, tako da lahko ostanete v stiku prek izbrane platforme.
Stranki želite dovoliti, da izbere vmesnik za komunikacijo. Vzpostavitev stika prek kanala po izbiri strank se prav tako lahko šteje za obliko prilagajanja. Poleg tega, če imate stranke iz različnih držav in regij, bodo cenile izbiro jezika za komunikacijo. Ni treba posebej poudarjati, da je mogoče prilagoditi temo, klepet in klicni gumb.
Ker je vsako podjetje drugačno, lahko uporabite prilagodljivo prilagajanje, ki ustreza vašim poslovnim potrebam. S prilagodljivo prilagoditvijo lahko filtrirate in uporabite tiste atribute, ki ustrezajo potrebam vaših strank. Želite imeti možnost ponuditi prilagojene storitve in podporo na različnih platformah. Ne glede na to, ali gre za službo za pomoč uporabnikom, klicni center ali storitev klepeta v živo, je cilj zagotoviti izjemno storitev za stranke, ne standardno, temveč individualizirano pozornost. Dober CRM in učinkovito usmerjanje informacij vam bosta pri tem pomagala.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Zakaj podjetja prilagajajo izdelke?
Podjetja prilagajajo izdelke, ker želijo strankam ponuditi individualno nego in pozornost. Zavedajo se, da visokokakovostna storitev za stranke zahteva individualen in prilagojen pristop.
Kako lahko prilagodim svoje podjetje?
Svoje podjetje lahko prilagodite tako, da svoj izdelek ali storitev prilagodite ciljnemu občinstvu, geografski lokaciji, demografskim ali drugim merilom po vaši izbiri. Poleg tega se lahko podjetja prilagodijo tako, da strankam ponudijo posebne izbire.
Povečajte sodelovanje z LiveAgent
LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.
LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno z integracijami, glosarjem in spletnimi seminarji. Cultural factors influence customer service standards worldwide. Services are considered a priority in some countries while not in others. Pričevanja strank so močno marketinško orodje, ki vpliva na poslovanje, zato je pomembno, da jih pridobite. LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam. Zahtevajte brezplačni preizkus danes.
Ali razmišljate o selitvi iz OTRS?
Ustvarite svojo bazo znanja z urejevalnikom WYSIWYG, uporabite programsko opremo LiveAgent za povezavo računov družbenih medijev, in izboljšajte podporo strankam s klepetom v živo in samopostrežnimi storitvami. Zagotovite ustrezne storitve z uporabo pravega nabora orodij.